logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja SEO Vibes Summit'25 w Zakopanem

  PR 29.11.2024, przeczytano 309 razy
ilustracja

Digital marketing, biznes oraz SEO i AI – to trzy ścieżki tematyczne, które będą realizowane podczas zbliżającej się edycji Konferencji SEO Vibes Summit'25 organizowanej przez WhitePress. Wydarzenie odbędzie się w dniach 27-31 maja i ponownie zawita na Podhale, tym razem do Zakopanego. Program konferencji obejmuje prelekcje, praktyczne workshopy oraz mastermindy prowadzone przez najlepszych polskich i zagranicznych ekspertów. Sprzedaż biletów na SEO Vibes Summit'25 właśnie ruszyła – do końca grudnia trwa promocja early bird.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-seo-vibes-summit-25-w-zakopanem,406653,artykul.html

NOWOŚĆ! Ścieżki tematyczne dopasowane do potrzeb uczestników

Przyszłoroczna edycja SEO Vibes Summit'25 została podzielona na 3 główne obszary tematyczne, dzięki którym każdy uczestnik będzie mógł dostosować program wydarzenia do własnych oczekiwań i planów rozwojowych.

Ścieżka Digital Marketing dotyczy tajników szeroko rozumianego marketingu cyfrowego – od mediów społecznościowych, przez zagadnienia analityczno-reklamowe), aż po marketing kreatywny i AI w digital marketingu. Z kolei w ramach ścieżki SEO & AI eksperci podzielą się swoimi obserwacjami na temat zmian w branży i wpływie AI na SEO. Nie zabraknie również praktycznych porad dla osób zajmujących się pozycjonowaniem stron internetowych.

Jak zauważa Patrycja Górecka - Butora, Head of Markating w WhitePress, sztuczna inteligencja nadal jest trendem numer 1 w branży marketingowej, dlatego też wątek ten będzie obecny w każdej ścieżce tematycznej.

– Od ponad dwóch lat branżowa dyskusja na temat AI przebiega dwutorowo. Z jednej strony specjaliści zastanawiają się, w jaki sposób wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w swojej pracy, z drugiej zaś – obawiają się, że dalszy rozwój tego obszaru ograniczy liczbę miejsc pracy i wpłynie negatywnie na standardy SEO czy digital marketingu. Podczas SEO Vibes Summit'25 chcemy pokazać, że prężny rozwój biznesu w dobie AI jest możliwy, a nowości technologiczne wcale nie muszą nas ograniczać. Wybitni specjaliści podzielą się swoim doświadczeniem w tym zakresie i pokażą, jak sprawić, by sztuczna inteligencja stała się dla branży SEO szansą, a nie zagrożeniem – wyjaśnia Patrycja Górecka-Butora,

Pierwsi międzynarodowi eksperci potwierdzili swój udział

Konferencja SEO Vibes Summit'25 to szansa na spotkanie z polskimi i zagranicznymi ekspertami digital marketingu, SEO i biznesu. Podczas nadchodzącego wydarzenia swoim doświadczeniem podzielą się m.in. Robert Niechciał (CTO & Partner agencji Vestigio, Polska), Craig Campbell (ekspert SEO z 22-letnim doświadczeniem, Wielka Brytania), Ivana Flynn (dyrektor SEO w agencji Medier, Wielka Brytania / Malta), Sarah Presch (dyrektor ds. marketingu cyfrowego w Dragon Metrics, Czechy), Timon Hartung (CEO agencji apexmedia, Niemcy), Olaf Kopp (współzałożyciel, CBDO i Head of SEO & Content w agencji marketingu online Aufgesang GmbH, Niemcy) oraz Alan Cladx (CEO agencji SOS réputation, Francja).

Mimo że prelegenci pochodzą z różnych zakątków Europy, łączy ich wiele – pasja do dzielenia się wiedzą, kilkunastoletnie doświadczenie w digital marketingu i SEO, setki wymagających projektów na koncie oraz prowadzenie z sukcesem własnych agencji. Jak podkreśla Tomasz Domański, Head of International Expansion w WhitePress, udział w SEO Vibes Summit'25 to w zasadzie jedyna okazja, by spotkać w Polsce tylu wybitnych ekspertów w dziedzinie SEO.

– Możliwość poznania i wymiany doświadczeń z polskimi i międzynarodowymi ekspertami czyni SEO Vibes Summit'25 wydarzeniem unikalnym w skali kraju. Każdy zaproszony prelegent osiągnął sukces na arenie międzynarodowej i jest doświadczonym mówcą, który regularnie dzieli się swoją wiedzą podczas licznych wydarzeń i konferencji. Czego można spodziewać się w maju w Zakopanem? Z pewnością ogromnej dawki praktycznych wskazówek – stawiamy na zagadnienia, które wychodzą daleko poza teorię i mogą być wdrożone w życie zaraz po zakończeniu wydarzenia lub nawet w jego trakcie. Uczestnicy będą mogli wziąć udział w certyfikowanych warsztatach oraz mastermindach – kameralnych spotkaniach z ekspertami, podczas których zgłębią wiedzę w wybranym przez siebie bloku tematycznym – dodaje Tomasz Domański.

Konferencja all-inclusive. Praktyczna wiedza połączona z relaksem

Międzynarodowa Konferencja SEO Vibes Summit'25 odbędzie się w 4-gwiazdkowym hotelu Nosalowy Dwór w Zakopanem. Bilety na wydarzenie są dostępne w trzech pakietach – Ruby (1 nocleg), Gold (2 noclegi) oraz Platinum (4 noclegi). W ramach każdej opcji uczestnicy będą mogli wziąć udział w prelekcjach na głównej scenie i w ramach ścieżek tematycznych, certyfikowanych workshopach, grywalizacji z atrakcyjnymi nagrodami oraz networkingu. Pakiety obejmują także wyżywienie i możliwość skorzystania ze strefy Wellness & SPA.

Dla posiadaczy biletu Gold organizatorzy przygotowali dodatkowo m.in. mastermindy i afterparty w formie bankietu. Na uczestników konferencji z pakietem Platinum czeka ponadto udział w VIP mastermindach i workshopach, kolacja VIP z prelegentami pierwszego dnia oraz górskie atrakcje. Osoby, które do końca grudnia zdecydują się na bilet Gold lub Platinum, będą mogły skorzystać z promocji early bird.

– Pakiety biletów na SEO Vibes Summit'25 zaprojektowaliśmy w taki sposób, by dostosować je do poszczególnych grup odbiorców. Bilet Ruby polecamy przede wszystkim specjalistom SEO, praktykom i juniorom, bilet Gold – liderom zespołów, managerom i starszym specjalistom, a pakiet Platinum – prezesom, kierownikom i dyrektorom przedsiębiorstw. Dzięki temu każdy może zaprojektować swój udział w konferencji w taki sposób, by wyciągnąć z niej jak najwięcej wartości. Podobnie jak w poprzednich latach na konferencji nie zabraknie czasu na relaks, wypoczynek i rozrywkę. Spotkamy się w końcu w legendarnym Zakopanem, otoczeni naturą, Tatrami i góralską atmosferą – podsumowuje Patrycja Górecka-Butora, WhitePress.

Źródło: WhitePress

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing B2B wciąż wyzwaniem dla polskich firm
Marketing B2B wciąż stanowi wyzwanie dla wielu polskich firm – wynika z nowego badania Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu „Marketing B2B w polskich firmach”
Mural, neony i iluminacje świetlne na Kamionku
W SOHO by Yareal na warszawskim Kamionku powstał efektowny mural zdobiący nowopowstały pasaż. Dodatkowo w grudniu przestrzeń kompleksu rozświetlą stylowe neony, a lobby jednego z budynków ozdobi zabytkowy skuter Osa, wyprodukowany kilka dekad wcześniej w fabryce działającej wówczas na terenie obecnego SOHO. Wewnątrz ogólnodostępnego osiedla uruchomione zostały...
Czy AI zwiększa przychody MŚP?
91% małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) korzystających ze sztucznej inteligencji (AI) twierdzi, że zwiększa ona ich przychody - wynika z nowego badania Salesforce. Dane, zebrane od 3350 liderów małych i średnich przedsiębiorstw pokazują, w jaki sposób firmy wykorzystują sztuczną inteligencję do napędzania swojego wzrostu.
PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764