logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych

  PR 26.02.2019, przeczytano 150 razy

W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-tv-day%3A-3-edycja.-3-oblicza-telewizji.-3-gosci-specjalnych,381407,artykul.html

Tematem przewodnim tegorocznej konferencji tv day jest rola telewizji we współczesnym ekosystemie mediów w trzech wymiarach:

  • LUDZIE (jak telewizja kreuje trendy i postawy społeczne konsumentów)
  • MARKI (jak telewizja wpływa na pozycje marek)
  • EFEKTYWNOŚĆ (jaki jest zwrot z inwestycji w telewizję w porównaniu z innymi mediami)

Konferencja tv day przyciąga do Warszawy najlepszych ekspertów z dziedziny mediów oraz marketingu i komunikacji. Gośćmi specjalnymi tegorocznej edycji są: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field.

Andrew Davis jest jednym z najbardziej wpływowych mówców branży marketingowej. Brał udział w produkcji Today Show dla stacji NBC, The Muppets oraz współpracował z Charlsem Kuraltem, byłym prowadzącym CBS News Sunday Morning. Wielokrotnie pojawiał się na łamach New York Times, Forbes, The Wall Street Journal oraz na antenach NBC i BBC. Jest także autorem bestsellera „Brandscaping”.

Jenni Romaniuk, profesor Uniwersytetu Ehrenberg-Bass Institute, to wiodąca ekspertka w dziedzinie wartości i wzrostu marek, ich pozycji w świadomości konsumentów, wskaźników dotyczących ich kondycji, efektów komunikacji reklamowej, cech wyróżniających brandy na tle konkurencji oraz efektu „word of mouth”. Wraz z Byronem Sharpem wydała znaną i cenioną książkę „How Brands Grow Part 2”, której lektura zmienia sposób myślenia o marketingu. Jenni zaliczana jest obecnie do najbardziej wpływowych badaczy reklamy.

Karen Nelson-Field jest uważana za globalny autorytet w dziedzinie strategii mediowych. Na konferencji tv day Karen przedstawi wyniki swojego innowacyjnego badania, które po raz pierwszy pozwala w pełni zrozumieć, jak nowe media wpływają na odbiorcę.

Podobnie jak w latach ubiegłych, w konferencji tv day weźmie udział blisko 1000 gości, przedstawicieli wszystkich obszarów rynku: domów mediowych, reklamodawców, nadawców z Polski i zagranicy.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Liczba wykupionych dostępów Premium Radia TOK FM dynamicznie rośnie – z oferty stacji na koniec marca br. korzystało już ponad 17 tys. subskrybentów, czyli o 70% więcej w porównaniu z ubiegłym rokiem. Cyfrowa oferta Radia TOK FM w formie podcastów to ponad 65 tys. archiwalnych audycji Radia TOK FM i codziennie dodawane nowe, które powstają na...
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2019 r.
Rekordowe wpływy z działalności filmowej i rosnąca dwukrotnie szybciej niż na rynku dynamika sprzedaży biletów do kin sieci Helios zapewniły Grupie Agora wzrost przychodów w 1. kwartale 2019 r. Grupa z sukcesem rozwija sprzedaż treści w modelu subskrypcyjnym – w tym dostępów Premium TOK FM, a także działalność gastronomiczną, otwierając kolejne lokale...
Podsumowanie I kwartału 2019 r. w Grupie Cyfrowy Polsat
Grupa Cyfrowy Polsat bardzo dobrze rozpoczęła 2019 r. – odnotowała ok. 300 tys. więcej klientów multiplay i ponad 500 tys. dodatkowych usług kontraktowych rok do roku, a wskaźnik odejść klientów był kolejny raz na rekordowo niskim poziomie 7,2%. O silnych wynikach finansowych świadczy wynik EBITDA, który na bazie nowo obowiązujących standardów...
Specjalne wydanie magazynu Nasza Europa przed eurowyborami
W sobotę, 18 maja br. z "Gazetą Wyborczą" ukaże się wyjątkowy numer magazynu "Nasza Europa", wydany na tydzień przed wyborami do europarlamentu. Czytelnicy będą mogli w nim przeczytać m.in. o najciekawszych pojedynkach na listach wyborczych do Parlamentu Europejskiego, a także sprawdzić poglądy 6 ugrupowań na konkretne tematy.
W kwietniu TVN Fabuła odnotowała 23% wzrost oglądalności względem analogicznego okresu w roku ubiegłym! Udział w rynku za ostatni miesiąc wyniósł aż 0,75% w grupie komercyjnej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764