logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja „Typografia w świecie mediów” pod patronatem Signs.pl

   10.09.2012, przeczytano 3970 razy
ilustracja

Konferencja „Typografia w świecie mediów” to okazja do zapoznania się z nowymi kierunkami rozwoju tej dziedziny. Specyfika rozwiązań typograficznych w filmie, telewizji, Internecie, w urządzeniach mobilnych, a nawet w przestrzeni publicznej - to wszystko znajdzie się w programie spotkania, które objęte zostało patronatem portalu Signs.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-typografia-w-swiecie-mediow-pod-patronatem-signs.pl,16548,artykul.html

Organizatorzy zaprosili na konferencję ekspertów, którzy podzielą się nie tylko swoją wiedzą, ale również doświadczeniem:

  • dr Tomasz Wełna pokaże jak przekroczyć granice tekstu i litery, aby typografia stała się obrazem. Udowodni, że forma graficzna tekstu ma wpływ na odbiór jego treści.

  • Trener Maciej Przepióra skupi się na typografii urządzeń przenośnych. Dla niego typografia na potrzeby telefonów komórkowych, tabletów czy też czytników książek elektronicznych nie ma tajemnic.

  • Montażysta i scenarzysta Marcin Fischer zajmie się typografią w ruchu, nowym, specyficznym kierunkiem sztuki użytkowej. Powstał on na przecięciu typografii, filmu, animacji, designu i fotografii. Nie wypada pominąć tej tematyki w świetle dzisiejszego zainteresowania filmem.

  • dr Daria Rzepiela przedstawi strategie typografii w przestrzeni publicznej. Zwróci uwagę na korelację między nowymi technologiami a typografią oraz zadba o przekaz typograficzny i jego zrozumienie.


W ramach patronatu medialnego Signs.pl udzieli organizatorom wsparcia w formie kampanii informacyjnej oraz kampanii promocyjnej realizowanych na stronach portalu.

Warsztaty odbędą się w Warszawie 28 września. Koszt uczestnictwa: 300 zł netto. Organizatorem spotkania jest IT Media s.c.

Więcej informacji: http://www.itmedia.pl/new.php?nid=385

Źródło: Signs.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764