10 i 11 października w Andel’s Hotel Łódź odbędzie się edycja specjalna konferencji World Communication Forum Davos. Huffington Post, InPost, Legia. To tylko kilka marek, które opowiedzą o swoich innowacjach.
Trwają przygotowania do pierwszej edycji World Communication Forum Davos. Wydarzenie odbędzie się w Łodzi. Spotkanie skierowane jest do managerów innowacji, ekspertów, prezesów firm oraz przedstawicieli administracji. Tematyka spotkania to customer experience, service design i product design.
Wśród potwierdzonych prelegentów znajdują się m.in.: Sean Gardner (Huffington Post), Rafał Brzoska (InPost), Bogusław Leśnodorski (LSW oraz Legia).
Huffington Post to najpopularniejszy magazyn internetowy na świecie. Statystyki oglądalności oscylują w granicach 110 milionów użytkowników miesięcznie. Portal stanowił inspirację dla podobnych wydawnictw i do dziś jest źródłem dobrych praktyk w projektowaniu. Polska marka InPost jest prekursorem systemu paczkomatów, które przełamały monopol na doręczanie przesyłek w naszym kraju. Klub piłkarski Legia Warszawa znany jest z silnej społeczności kibiców i opowie o customer experience w marketingu sportowym.
Za program konferencji i zapraszanie prelegentów odpowiada firma The Story, która jest wyłącznym partnerem WCF Davos w Polsce. The Story specjalizuje się w projektowaniu marek i innowacji. Organizację wydarzenia wspierają władze Miasta Łódź. Strategicznym partnerem prawnym wydarzenia została firma LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy.
Źródło: WCFA