logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja WCF Davos w Łodzi: customer experience, service i product design

  PR 26.07.2016, przeczytano 523 razy

10 i 11 października w Andel’s Hotel Łódź odbędzie się edycja specjalna konferencji World Communication Forum Davos. Huffington Post, InPost, Legia. To tylko kilka marek, które opowiedzą o swoich innowacjach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-wcf-davos-w-lodzi%3A-customer-experience%2C-service-i-product-design,29397,artykul.html

Trwają przygotowania do pierwszej edycji World Communication Forum Davos. Wydarzenie odbędzie się w Łodzi. Spotkanie skierowane jest do managerów innowacji, ekspertów, prezesów firm oraz przedstawicieli administracji. Tematyka spotkania to customer experience, service design i product design.

Wśród potwierdzonych prelegentów znajdują się m.in.: Sean Gardner (Huffington Post), Rafał Brzoska (InPost), Bogusław Leśnodorski (LSW oraz Legia).

Huffington Post to najpopularniejszy magazyn internetowy na świecie. Statystyki oglądalności oscylują w granicach 110 milionów użytkowników miesięcznie. Portal stanowił inspirację dla podobnych wydawnictw i do dziś jest źródłem dobrych praktyk w projektowaniu. Polska marka InPost jest prekursorem systemu paczkomatów, które przełamały monopol na doręczanie przesyłek w naszym kraju. Klub piłkarski Legia Warszawa znany jest z silnej społeczności kibiców i opowie o customer experience w marketingu sportowym.

Za program konferencji i zapraszanie prelegentów odpowiada firma The Story, która jest wyłącznym partnerem WCF Davos w Polsce. The Story specjalizuje się w projektowaniu marek i innowacji. Organizację wydarzenia wspierają władze Miasta Łódź. Strategicznym partnerem prawnym wydarzenia została firma LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy.

Źródło: WCFA

www.davoslodz.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764