logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja We are Gamers: gaming dla marek

   16.08.2024, przeczytano 453 razy
ilustracja

Gaming to mainstream, zdobywający coraz wyższe pozycje w świecie rozrywki - od muzyki i filmów po platformy streamingowe i festiwale. Dlaczego? Ponieważ większość z nas gra w gry. Gaming stał się powszechną formą rozrywki, z relatywnie niskim progiem wejścia i sposobem na spędzanie wolnego czasu - zarówno samotnie, jak i z przyjaciółmi czy rodziną. Zatem pojawiają się pytania: kim jest gracz i czy jest on lepszym konsumentem niż nie-gracz? Czy marki powinny dostosowywać swoją komunikację do graczy, czy wystarczy po prostu obecność w gamingu? To dylematy, z którymi mierzy się wiele marek, planujących swoje pierwsze lub kolejne kroki w tej przestrzeni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-we-are-gamers%3A-gaming-dla-marek,405350,artykul.html

Gaming to już nie tylko rozrywka - to nasza codzienność. Gry wideo stały się integralną częścią życia wielu osób. Dlatego też agencja WE!RE Fantasy, po sukcesie ubiegłorocznej konferencji, wraz z partnerami - Acer Polska oraz Media Expert - organizuje drugą edycję konferencji całkowicie poświęconej marketingowi w gamingu. Wydarzenie odbędzie się 10 września w warszawskim centrum konferencyjnym ADN.

Bezpłatny udział w wydarzeniu ma na celu dostarczenie solidnej dawki wiedzy merytorycznej oraz umożliwienie poznania najnowszych trendów i wymiany doświadczeń jak najszerszemu gronu słuchaczy. To niepowtarzalna okazja, aby poszerzyć swoje horyzonty, zdobyć praktyczne umiejętności i nawiązać cenne kontakty w świecie gier i esportu.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród ekspertów występujących na konferencji znajdą się osoby, które na co dzień doradzają markom, jak czerpać z gamingu korzyści komunikacyjne, oraz praktycy - przedstawiciele marek, które z sukcesami działają w tej społeczności od lat.

Agenda konferencji skupi się na przedstawieniu szerokiego spektrum możliwości, jakie niesie za sobą gaming, oraz inspiracji prosto od marek, które z powodzeniem realizują projekty gamingowe. Zwieńczeniem konferencji będzie prezentacja badań, przygotowanych przez członków grupy Gry/Esport IAB Polska, a zrealizowanych przez SW Research.

Integralną częścią konferencji będzie również inauguracja drugiego sezonu międzyszkolnych rozgrywek esportowych Predator Games oraz konferencja prasowa dla zaproszonych mediów i gości, podczas której zostanie przybliżony koncept kolejnej odsłony tego wyjątkowego projektu.

Patronat honorowy nad konferencją objął IAB Polska. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ uczestniczący w konferencji otrzymają 20 punktów recertyfikacyjnych.

Gdzie i kiedy?

  • Data i godzina: 10 września 2024
  • Miejsce: ADN Centrum Konferencyjne, ul. Grzybowska 56, Warszawa
  • Bezpłatna rejestracja: https://wearegamers.pl

Źródło: WE!RE Fantasy

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol współpracuje z naturą w dżemowej kampanii
Wystartowała kampania telewizyjna, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To jednocześnie pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”. Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie...
Epson i EKM Global integrują Epson Remote Services
Firma Epson nawiązała współpracę z EKM Global, aby zintegrować Epson Remote Services (ERS) i uprościć zdalne zarządzanie drukiem oraz flotą urządzeń. ERS to darmowy, oparty na chmurze system monitorowania i zarządzania urządzeniami Epson, który umożliwia zaawansowaną diagnostykę zdalną. Dzięki otwartemu API Epson, powstało kompleksowe narzędzie do zarządzania flotą dla...
Ostrołęka - finał trasy świątecznej ciężarówki Coca-Cola
Ostrołęka zdobyła serca głosujących w aplikacji Coca-Cola i tym samym dołączyła do miast, które jeszcze w tym roku odwiedzi świąteczna ciężarówka Coca-Cola. Będzie to finalny przystanek tegorocznej trasy, do którego ciężarówka uda się dzień po wydarzeniu w Toruniu. Marka zachęca również do dzielenia się życzliwością oraz korzystania z...
Dentsu szacuje wzrost wydatków na reklamę w Polsce i na świecie
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9%, dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7%, największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10%.
Kampania programatyczna DOOH marki Cupra Terramar
Marka motoryzacyjna CUPRA dla modelu Terramar realizuje pierwszą kampanię programatyczną na platformie DV360 w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen. To pierwsza kampania komercyjna, która wykorzystuje format Digital Cityscreen po integracji z globalną platformą programatyczną Broadsign.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764