logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Web2Print na Festiwalu Marketingu i Druku

  PR 04.09.2013, przeczytano 1064 razy
ilustracjastrzałka

Drugiego dnia Festiwalu Marketingu i Druku odbędzie się  konferencja poświęcona technologii Web2Print. Przedstawiciele firm branży poligraficznej, podczas 20 minutowych wystąpień, przedstawią najważniejsze zagadnienia internetowych systemów zarządzania pracą i sprzedażą usług drukarni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-web2print-na-festiwalu-marketingu-i-druku,19579,artykul.html

- Technologie Web2Print zrewolucjonizowały rynek poligraficzny. Moduły internetowe pozwalające na składanie i monitorowanie całego procesu zamówień bez wychodzenia z domu to oszczędność czasu i pieniędzy dla klienta. Oszczędzają też drukarnie, którym te systemy pozwalają obniżyć koszta produkcji i ułatwiają ekspansję na rynki zagraniczne.  Jeszcze w 2009 roku wartość całości zleceń składanych tą metodą w Europie Zachodniej sięgała 4 mld euro. W 2012 roku było ich już dwa razy więcej. Nasza konferencja przybliża kilka najlepszych rozwiązań dostępnych na polskim rynku - mówi Robert Załupski, dyrektor Festiwalu.


Plan konferencji:
11.00 – 11:20     AGFA, Krzysztof Sadziński
StoreFront czyli Web2Print dla wymagających!

11.30 – 11:50     Reprograf, inż. Paweł Szarubka
Licencja na oszczędzanie w Drukarni.

12.00 – 12:20     MNUMI, Piotr Pakier
Od przyjęcia zamówienia po windykację należności czyli Web2Print, to nie tylko strona internetowa.

12.30 – 12:50     digitalprint.pro, Grzegorz Leśniowski
Nowoczesne i kompleksowe oprogramowanie do zarządzania pracą drukarni.

13.00 – 13:20     Key2Print, Igor Kluź
Zwiększ sprzedaż i zyski w swojej drukarni!

Konferencja odbywa się 10 września 2013 r., w warszawskim EXPO XXI, Hala IV,  w Sali Konferencyjnej na I piętrze nad Recepcją Targową.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Obowiązuje rejestracja, zgłoszenia przyjmuje Tomasz Rola, t.rola(at)oohmagazine.pl, nr telefonu: 515 077 604. Ilość miejsc ograniczona.

Źródło: OOH Magazine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764