logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja “Wideo w sieci”

  PR 22.01.2015, przeczytano 1455 razy

“Wideo w sieci” to pierwsza w Polsce skierowana do biznesu konferencja, prezentująca korzyści z wykorzystania wideo online w komunikacji marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-wideo-w-sieci,23726,artykul.html

Magazyn “Brief” organizuje pierwszą komercyjną, skierowaną do biznesu i marketerów konferencję nt. wideo online jako najnowocześniejszego narzędzia komunikacji marketingowej. O tym, co zrewolucjonizuje myślenie o promocji i reklamie.

Partnerem głównym konferencji “Wideo w sieci” jest firma EVIO Polska. Jej przedstawiciel, Martin Šimka, przedstawi możliwości dystrybucji treści wideo na telewizorze.

Łukasz Jakóbiak, znany z programy 20m2 Łukasza, powita uczestników Konferencji w Cinema City w Galerii Mokotów (Warszawa) już 28.01.2015r.

Łukasz Jakóbiak zaprasza na Konferencję - zobacz wideo: 

Jacek Gadzinowski opowie o szansach i wyzwaniach komunikacji obrazkowej i wideo marketingu.

Zaprezentują się istniejące na polskim rynku sieci partnerskie YouTube: LifeTube (Barbara Sołtysińska), AIA (Łukasz Grzelak) oraz BrandTube (Grzegorz Gagacki).

Dr Jan Zając (Sotrender i Wydział Psychologii UW) odpowie na pytanie, jak mierzyć marketing na YouTube oraz wideo w social mediach i na co warto wydawać pieniądze. Yuri Drabent (Lubie.To) zaprezentuje case study, natomiast Maciej Wróblewski (Muse) powie o tym, jak promować treści na YouTube i zarabiać na nich.

Podsumowaniem Konferencji będzie debata: “Wideo w sieci - jak skutecznie promować treści online w komunikacji marketingowej?”, w której udział wezmą m.in. Artur Kurasiński (Muse) i Radosław Kotarski (LifeTube).

Szczegółowy plan konferencji: http://www.brief.pl/strona,wideo_w_sieci.html

Zarejestruj się: http://www.brief.pl/prenumerata,zamow,7.html

Sound Garden Hotel oferuje uczestnikom specjalne stawki na wynajęcie pokojów w czasie trwania Konferencji.

Źródło: Brief

www.brief.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764