2 dni prelekcji, 22 ekspertów, 18 wystąpień, 2 warsztaty praktyczne, debata oraz około 300 uczestników – tak w liczbach prezentuje się nadchodzący Kongres Profesjonalistów Public Relations. Głównym tematem tegorocznego wydarzenia, które odbędzie się w najbliższy czwartek i piątek w Hotelu Hilton Inn w Rzeszowie, będą kryzysy wizerunkowe.
Przed nami XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów PR, który co roku gromadzi ekspertów oraz praktyków z całej Polski związanych z branżą public relations. Poruszana tematyka skupia się na zagadnieniach kluczowych w pracy rzeczników prasowych, marketingowców, samorządowców oraz osób odpowiedzialnych za komunikację oraz wizerunek marek.
Zaproszeni w tym roku prelegenci opowiedzą o tym, w jaki sposób radzić sobie z komunikacją podczas kryzysu oraz jak efektywnie zapobiegać jego negatywnym skutkom. Zwrócą również uwagę na nowe potencjalne zagrożenia w obszarze komunikacji z odbiorcami wynikające z dynamicznego rozwoju mediów społecznościowych, omówią także systemy pozwalające na skuteczne przeciwdziałanie sytuacjom kryzysowym. Damian Ziąber – rzecznik prasowy Prudential Polska – przedstawi wyzwania stojące przed osobami odpowiedzialnymi za komunikację marek w roku 2018, Marek Kacprzak – dziennikarz Wirtualnej Polski, były redaktor Polsat News – opowie o znaczeniu błyskawicznego reagowania na sytuacje kryzysowe, natomiast Filip Szatanik – rzecznik prasowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego – wygłosi prelekcję pt. „Organizacja komunikacji w samorządzie. Jak najskuteczniej uprzedzać kryzys”.
Tradycyjnie już wydarzenie wzbogacone zostanie o bloki warsztatów praktycznych: „Dieselegate. Kryzys dekady – od samobójstwa rynkowego do lidera branży” – organizowany przez Press-Service Monitoring Mediów oraz „Jak przygotować się do RODO” – przygotowany przez Fundację InternetPR. W planach jest również debata Orange Polska zatytułowana „Jak skutecznie prowadzić działania w mediach społecznościowych”. Goście kongresu wezmą także udział w badaniu dotyczącym podatności branż polskiej gospodarki na kryzysy wizerunkowe.
Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o. Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerami Głównymi są: Orange Polska, Alert Media Communications, Kapsch Telematic Services sp. z o.o., Urząd Miasta Rzeszów, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations oraz Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka. Partnerami są: Can Zan, Media Visage, Filmowy.org, SYLVECO, VIANEK, Hotel Bacówka Radawa & SPA, Tymbark.
Patronat medialny nad kongresem objęli: Grupa RMF, TVP3 Rzeszów, Polskie Radio Rzeszów, Gazeta Wyborcza Rzeszów, GC Nowiny, Nowiny24.pl, Fundacja InternetPR, Publicrelations.pl, Business&Prestige, mBrookers.pl, Agencja Managerska VIP for You, Opowiecie.info, Fundacja Managerska Creative, Rogozinska.com, Kwartalnik RKS, Biznes na Fali, Marka jest Kobietą, Law Business Quality, Imperium Kobiet, Marketing przy Kawie, Marketing dla Ciebie, Ad Monkey, OOH Magazine, eBiznesonline, RegioPortal, Forum Samorządowe, Dziennik Warto Wiedzieć, Tygrysy Biznesu, Resinet.pl, Twojejaslo.pl, Signs.pl, Gospodarkapodkarpacka.pl, Naszbiznes24.pl, Newsrm.tv, Marketingmiejsca.com.pl, Marketer+, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Najlepszekonferencje.pl, Miejscakonferencyjne.pl, Salebiznesowe.pl, Mojekonferencje.pl.
Źródło: Exacto sp. z o.o.