logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kongres Profesjonalistów PR już w tym tygodniu

   17.04.2018, przeczytano 389 razy
ilustracjastrzałka

2 dni prelekcji, 22 ekspertów, 18 wystąpień, 2 warsztaty praktyczne, debata oraz około 300 uczestników – tak w liczbach prezentuje się nadchodzący Kongres Profesjonalistów Public Relations. Głównym tematem tegorocznego wydarzenia, które odbędzie się w najbliższy czwartek i piątek w Hotelu Hilton Inn w Rzeszowie, będą kryzysy wizerunkowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kongres-profesjonalistow-pr-juz-w-tym-tygodniu,36176,artykul.html

Przed nami XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów PR, który co roku gromadzi ekspertów oraz praktyków z całej Polski związanych z branżą public relations. Poruszana tematyka skupia się na zagadnieniach kluczowych w pracy rzeczników prasowych, marketingowców, samorządowców oraz osób odpowiedzialnych za komunikację oraz wizerunek marek.

Zaproszeni w tym roku prelegenci opowiedzą o tym, w jaki sposób radzić sobie z komunikacją podczas kryzysu oraz jak efektywnie zapobiegać jego negatywnym skutkom. Zwrócą również uwagę na nowe potencjalne zagrożenia w obszarze komunikacji z odbiorcami wynikające z dynamicznego rozwoju mediów społecznościowych, omówią także systemy pozwalające na skuteczne przeciwdziałanie sytuacjom kryzysowym. Damian Ziąber – rzecznik prasowy Prudential Polska – przedstawi wyzwania stojące przed osobami odpowiedzialnymi za komunikację marek w roku 2018, Marek Kacprzak – dziennikarz Wirtualnej Polski, były redaktor Polsat News – opowie o znaczeniu błyskawicznego reagowania na sytuacje kryzysowe, natomiast Filip Szatanik – rzecznik prasowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego – wygłosi prelekcję pt. „Organizacja komunikacji w samorządzie. Jak najskuteczniej uprzedzać kryzys”.

Tradycyjnie już wydarzenie wzbogacone zostanie o bloki warsztatów praktycznych: „Dieselegate. Kryzys dekady – od samobójstwa rynkowego do lidera branży” – organizowany przez Press-Service Monitoring Mediów oraz „Jak przygotować się do RODO” – przygotowany przez Fundację InternetPR. W planach jest również debata Orange Polska zatytułowana „Jak skutecznie prowadzić działania w mediach społecznościowych”. Goście kongresu wezmą także udział w badaniu dotyczącym podatności branż polskiej gospodarki na kryzysy wizerunkowe.

Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o. Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerami Głównymi są: Orange Polska, Alert Media Communications, Kapsch Telematic Services sp. z o.o., Urząd Miasta Rzeszów, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations oraz Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka. Partnerami są: Can Zan, Media Visage, Filmowy.org, SYLVECO, VIANEK, Hotel Bacówka Radawa & SPA, Tymbark.

Patronat medialny nad kongresem objęli: Grupa RMF, TVP3 Rzeszów, Polskie Radio Rzeszów, Gazeta Wyborcza Rzeszów, GC Nowiny, Nowiny24.pl, Fundacja InternetPR, Publicrelations.pl, Business&Prestige, mBrookers.pl, Agencja Managerska VIP for You, Opowiecie.info, Fundacja Managerska Creative, Rogozinska.com, Kwartalnik RKS, Biznes na Fali, Marka jest Kobietą, Law Business Quality, Imperium Kobiet, Marketing przy Kawie, Marketing dla Ciebie, Ad Monkey, OOH Magazine, eBiznesonline, RegioPortal, Forum Samorządowe, Dziennik Warto Wiedzieć, Tygrysy Biznesu, Resinet.pl, Twojejaslo.pl, Signs.pl, Gospodarkapodkarpacka.pl, Naszbiznes24.pl, Newsrm.tv, Marketingmiejsca.com.pl, Marketer+, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Najlepszekonferencje.pl, Miejscakonferencyjne.pl, Salebiznesowe.pl, Mojekonferencje.pl.

Źródło: Exacto sp. z o.o.

www.exacto.pl

Dodatkowe informacje:

Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresów PR jest dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który od 18 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie oraz Wrocławiu.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart podsumowuje targi Remadays 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays 2019 dobiegły końca. W tym roku na 300 m2 powierzchni, na dwóch stoiskach P15 i M15, Integart zaprezentował poszerzoną, kompleksową ofertę najnowocześniejszych technologii i rozwiązań dla LFP oraz mediów do druku wielkoformatowego. Podczas RemaDays przeprowadziliśmy setki rozmów biznesowych, uścisnęliśmy...
Będzie nowe oprogramowanie do aparatów Nikon Z 7 i Nikon Z 6
Firma Nikon ogłosiła rozpoczęcie prac nad nowym oprogramowaniem do swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Nikon Z 7 i Nikon Z 6. Oprogramowanie da dostęp do nowych funkcji, np. AF z detekcją oka, oraz doda obsługę sygnałów wyjściowych RAW i kart pamięci CFexpress. Ponadto udoskonali funkcje AF/AE obu aparatów.
Badanie: 77% konsumentów woli kupować marki, które podzielają ich wartości

Google, PayPal, Gillette i Johnson & Johnson to marki, które znalazły się w globalnym top ten Meaningful Brands 2019. W Polsce najbardziej meaningful są Google, Nivea, Allegro, YouTube i Rossmann. 82% marek mogłoby po prostu zniknąć z polskiego rynku i nikt by się nie zmartwił. To bardzo duży, bo blisko 10% wzrost w stosunku do danych z poprzedniej fali. Marki Meaningful...
„Bierz życie za rogi” – nowa kampania Banku Pekao S.A.
„Bierz życie za rogi” to hasło przewodnie nowej kampanii Banku Pekao S.A., która będzie promować w pierwszej kolejności Konto Przekorzystne naszego banku. W kampanii została wykorzystana postać wybitnego himalaisty i skialpinisty Andrzeja Bargiela. Inspiracją dla stworzenia kampanii było docenienie ambitnych pomysłów i śmiałych planów...
Katarzyna Nosowska w kampanii ING „Dobry Głos dla firm”
W najnowszej kampanii ING Katarzyna Nosowska zaświadcza, że zaśpiewa, żeby Twoja firma miała więcej klientów. Bank kolejny raz zachęca Polaków do dawania dobrych opinii na temat firm bo to dla nich najlepsza reklama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764