logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kongres Profesjonalistów PR już za miesiąc

   15.03.2017, przeczytano 853 razy
ilustracjastrzałka

Ponad trzystu gości, dwa dni inspirujących prelekcji, warsztaty praktyczne i jeden cel – zrozumieć, czym jest sytuacja kryzysowa i jak sobie z nią radzić. Zaledwie miesiąc dzieli nas od jednego z najważniejszych wydarzeń branży PR w Polsce – Kongresu Profesjonalistów Public Relations. To ostatni dzwonek na to, żeby się zapisać i wziąć udział w tym spotkaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kongres-profesjonalistow-pr-juz-za-miesiac,31801,artykul.html

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2017 odbędzie się w dniach 20-21 kwietnia w hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Motywem przewodnim tegorocznej edycji będzie szeroko pojęta tematyka kryzysowa. Podczas kilkunastu wystąpień, specjaliści zajmujący się różnymi dziedzinami z zakresu PR podzielą się swoimi doświadczeniami na temat tego, jak zapanować nad sytuacją kryzysową w zależności od jej rodzaju i profilu firmy.

Wśród prelegentów, których będziemy mieli okazję usłyszeć w trakcie Kongresu, znajdą się m.in.: Robert Korzeniowski, czterokrotny mistrz olimpijski i organizator wydarzeń sportowych, insp. Krzysztof Hajdas, były rzecznik Komendy Głównej Policji i Ilona Grzywińska, Dyrektor Komunikacji w firmie UBER w Europie Środkowo-Wschodniej.

Skomplikowane sytuacje mogą wystąpić w każdym przedsiębiorstwie. Ich geneza, przebieg i forma mogą być naprawdę różnorodne, dlatego nie dziwi szeroki zakres tematyczny wystąpień. Poznamy np. specyfikę problemów i zasady ich rozwiązywania w instytucjach publicznych, możliwe zagrożenia w komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, właściwe zachowania w przypadku kryzysu medialnego, a także metody współpracy z dziennikarzami w kryzysie.

– Kryzys to zjawisko nieprzewidywalne i nagłe, może zaskoczyć nawet najlepiej funkcjonujące przedsiębiorstwo właściwie w każdej chwili. Z tego powodu warto wybiegać w przyszłość, przewidywać możliwe scenariusze i opracowywać odpowiednie rozwiązania, dzięki którym zminimalizujemy potencjalne negatywne skutki kryzysu. Solidne przygotowanie i pewność w podejmowanych działaniach to kluczowe elementy pomyślnego zakończenia kryzysu – wyjaśnia dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto.

Kongres Profesjonalistów Public Relations jest skierowany zarówno do tych, którzy zawodowo zajmują się komunikowaniem, jak i osób, które interesują się tą tematyką. Udział w wydarzeniu wymaga wcześniejszej rejestracji za pośrednictwem strony: www.kongresprofesjonalistow.pl. Wciąż trwają zapisy, ale to już ostatni dzwonek. Organizatorami Kongresu są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.

Głównym sponsorem Kongresu jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerami Głównymi są: Alert Media Communications, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations. Pozostałymi partnerami wydarzenia są: Orange Polska, Exacto sp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, IAA Polska, Mestengo sp. z o.o., Wirtualne Biuro Prasowe Newslink, Publicon Public Relations, Sare SA, Sepja digital, ABAKUS Konsulting, TOP SA, VEGACOM SA, CanZan, COMMIT Polska Sp. z o.o., CAR-RENTAL.PL, PRawdziwy PR, Filmowy.org, Apartamenty Bystra Woda oraz Drukarnia TPM sp. j. Kongres objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Newsline, Ideo

www.kongresprofesjonalistow.pl

Dodatkowe informacje:

Patronat medialny nad tegorocznym Kongresem Profesjonalistów PR objęli:
Grupa RMF, TVP3 Rzeszów, Polskie Radio Rzeszów, publicrelations.pl, OOH Magazine, GC Nowiny, nowiny24.pl, Mój Rzeszów, di24.pl, AdMonkey, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, portalmedialny.pl, signs.pl, Social Press, MarketingMiejsca.com.pl, eBiznesonline, Law Business Quality, Imperium Kobiet, mojekonferencje.pl, salebiznesowe.pl, miejscakonferencyjne.pl, gospodarkapodkarpacka.pl, NaszBiznes24.pl, Fundacja Managerska Creative, Agencja Managerska VIP for You, odpowiedzilanybiznes.pl, Marketing przy Kawie, Fundacja internetPR.pl, Manager+, EventPolska.biz, Event Katalog, Galerie Handlowe, Galeriehandlowe.pl, Marketer+, Gielda-Inwestora.pl, MarketingDlaCiebie.pl, EPR.pl, camido.pl, PR bez Krawatów, NowyMarketing, Marketing w Urzędzie oraz Tygrysy Biznesu.
Wydawnictwa współpracujące przy Kongresie: Wydawnictwo Naukowe PWN SA, Wydawnictwo Słowa i Myśli, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Wydawnictwo Difin oraz Onepress (Grupa Helion).

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart podsumowuje targi Remadays 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays 2019 dobiegły końca. W tym roku na 300 m2 powierzchni, na dwóch stoiskach P15 i M15, Integart zaprezentował poszerzoną, kompleksową ofertę najnowocześniejszych technologii i rozwiązań dla LFP oraz mediów do druku wielkoformatowego. Podczas RemaDays przeprowadziliśmy setki rozmów biznesowych, uścisnęliśmy...
Będzie nowe oprogramowanie do aparatów Nikon Z 7 i Nikon Z 6
Firma Nikon ogłosiła rozpoczęcie prac nad nowym oprogramowaniem do swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Nikon Z 7 i Nikon Z 6. Oprogramowanie da dostęp do nowych funkcji, np. AF z detekcją oka, oraz doda obsługę sygnałów wyjściowych RAW i kart pamięci CFexpress. Ponadto udoskonali funkcje AF/AE obu aparatów.
Badanie: 77% konsumentów woli kupować marki, które podzielają ich wartości

Google, PayPal, Gillette i Johnson & Johnson to marki, które znalazły się w globalnym top ten Meaningful Brands 2019. W Polsce najbardziej meaningful są Google, Nivea, Allegro, YouTube i Rossmann. 82% marek mogłoby po prostu zniknąć z polskiego rynku i nikt by się nie zmartwił. To bardzo duży, bo blisko 10% wzrost w stosunku do danych z poprzedniej fali. Marki Meaningful...
„Bierz życie za rogi” – nowa kampania Banku Pekao S.A.
„Bierz życie za rogi” to hasło przewodnie nowej kampanii Banku Pekao S.A., która będzie promować w pierwszej kolejności Konto Przekorzystne naszego banku. W kampanii została wykorzystana postać wybitnego himalaisty i skialpinisty Andrzeja Bargiela. Inspiracją dla stworzenia kampanii było docenienie ambitnych pomysłów i śmiałych planów...
Katarzyna Nosowska w kampanii ING „Dobry Głos dla firm”
W najnowszej kampanii ING Katarzyna Nosowska zaświadcza, że zaśpiewa, żeby Twoja firma miała więcej klientów. Bank kolejny raz zachęca Polaków do dawania dobrych opinii na temat firm bo to dla nich najlepsza reklama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764