logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kongres Profesjonalistów PR rusza za kilka tygodni

   06.03.2018, przeczytano 587 razy
ilustracjastrzałka

Już w kwietniu w Rzeszowie odbędzie się XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W ciągu dwóch dni uczestnicy wydarzenia wezmą udział w szeregu prelekcji przygotowanych przez ekspertów z branży PR oraz w warsztatach praktycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kongres-profesjonalistow-pr-rusza-za-kilka-tygodni,35689,artykul.html

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018 odbędzie się w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Biorący w nim udział eksperci i uczestnicy po raz kolejny będą szukać odpowiedzi na pytanie w jaki sposób skutecznie poradzić sobie z kryzysem wizerunkowym w mediach. Swoim doświadczeniem podzielą się specjaliści branży PR, a wiedza przekazywana w szeregu prelekcji zostanie uzupełniona w trakcie warsztatów praktycznych. Aby wziąć udział w wydarzeniu należy się zarejestrować na stronie Kongresu.

Kryzysy w teorii i praktyce

Uczestnicy tegorocznej edycji będą mogli uczestniczyć w warsztatach praktycznych w ramach dwóch różnych bloków tematycznych. Pierwszy z nich poprowadzi przedstawiciel agencji Press Service Monitoring Mediów, specjalizującej się w monitoringu mediów oraz analizie przekazów medialnych, które stanowią istotną rolę w zapobieganiu skutkom kryzysów wizerunkowych w mediach. Drugi warsztat przygotowuje istniejąca od 2005 roku Fundacja InternetPR, zajmująca się wspieraniem nowoczesnych i profesjonalnych działań public relations. Warsztat będzie dotyczył sposobów zarządzania bazami danych osobowych w kontekście zmian związanych z RODO.

Ponadto w programie kongresu zaplanowano prezentację oraz panel dyskusyjny organizowany przez Orange Polska, pt. „Jak skutecznie prowadzić działania w mediach społecznościowych”. Łączą one prezentację case study skutecznego zastosowania mediów społecznościowych oraz panel dyskusyjny, w czasie którego rzecznicy – Przemysław Przybylski z Credit Agricole, Łukasz Majewski z Duckie Deck i Wojtek Jabczyński z Orange Polska – podzielą się swoim doświadczeniami w mediach społecznościowych.

Komunikacja kryzysowa oczami ekspertów

Wśród prelegentów tegorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations znajdą się m.in. Mariusz Sokołowski – prezes agencji R4S oraz były rzecznik prasowy Komendy Głównej Policji, red. Marek Kacprzak – dziennikarz Wirtualnej Polski oraz właściciel firmy szkoleniowo-badawczej, a także Anna Noworocka-Tełewiak – specjalistka w obszarze zarządzania marką i komunikacją konsumencką oraz współpomysłodawca i organizator Young Stars Festival. Pełna lista prelegentów znajduje się na stronie internetowej www.kongresprofesjonalistow.pl w zakładce „prelegenci”, natomiast szczegóły dotyczące prelekcji znaleźć można w programie.

ilustracjastrzałka

Kongres objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Exacto

www.exacto.pl

Dodatkowe informacje:

Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o. Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerami Głównymi są: Alert Media Communications, Orange Polska, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations. Partnerami są także: CanZan oraz Media Visage.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764