logo
WIADOMOŚCI

Konica Minolta Accuriojet KM-1 już w Polsce

  PR 07.12.2017, przeczytano 713 razy
ilustracjastrzałka

Według danych firmy InfoTrends w USA i w Europie Zachodniej wartość rynku druku cyfrowego wynosi około 917 milionów dolarów. Przy przewidywanej rocznej stopie wzrostu wynoszącej 14% ma ona szansę osiągnąć poziom 1,3 miliarda dolarów do 2020 roku. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rynku, firma Konica Minolta wprowadziła w Polsce cyfrową maszynę do kolorowego druku AccurioJet KM-1.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konica-minolta-accuriojet-km-1-juz-w-polsce,34766,artykul.html

Urządzenie jest atrakcyjnym rozwiązaniem dla średnich i dużych drukarni, specjalizujących się w wysoko przetworzonych produkcjach i może stanowić uzupełnienie dla dotychczas posiadanego parku maszyn. Dodatkowo KM-1 ma możliwość obsługi zleceń na różnych nośnikach w formacie B2+, dzięki tradycyjnemu sposobowi podawania arkusza. Urządzenie nie wymaga również specjalnego rodzaju papieru i jego wcześniejszego przygotowania. Do druku wykorzystywane są standardowe materiały offsetowe. Jest to odpowiednie rozwiązanie dla firm produkujących książki, opakowania czy akcydensy. Wysoka jakość druku gwarantuje zwiększenie wartości dodanej dla klienta końcowego, przy jednoczesnym rozszerzeniu oferowanego portfolio swoich produktów. KM-1 zapewnia szybki zwrot inwestycji przy jednoczesnym wzroście konkurecyjności na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Konica Minolta AccurioJet KM-1 umożliwia drukowanie nawet do 3000 arkuszy B2+ na godzinę (lub 1500 dwustronnie), wliczając w to broszury, foldery, opakowania, plakaty, książki czy obwoluty. Maszyna może drukować jednostronne arkusze o grubości do 0,6 mm oraz dwustronne o grubości do 0,45 mm w rozmiarze do 585 x 750 mm.

Technologia cyfrowego druku  UV jest kompatybilna z szerokim zakresem nośników, dzięki czemu możliwe jest drukowanie na cienkich substratach, nośnikach teksturowanych oraz nośnikach o wysokiej gramaturze, takich jak spersonalizowane opakowania kartonowe. AccurioJet KM-1 wykorzystuje głowice drukujące 1800IS, które zapewniają rozdzielczość 1200 x 1200 dpi i umożliwiają osiągnięcie jakości zbliżonej do druku offsetowego.

Dodatkowo funkcja przetwarzania kolorów w KM-1 pozwala w prosty sposób dopasować i utrzymać dokładność barw spotowych i barw procesowych w ramach szerokiego wachlarza kolorystycznego.

Drukowanie na KM-1 może być zlecane przez internet, z folderu podręcznego lub w toku pracy. Zastosowanie tonera UV sprawia, że atrament szybciej wysycha, a przy tym charakteryzuje się dużą odpornością na działanie światła i zadrapania. W efekcie niewielkie nakłady mogą zostać wysyłane natychmiast po wydruku do dalszej obróki introligatorskiej.

– Wprowadzenie do sprzedaży maszyny KM-1 to rewolucja w segmencie cyfrowych maszyn w formacie B2, która otwiera przed Konica Minolta całkowicie nowe możliwości ekspansji rynkowej. AccurioJet KM-1 to nie tylko profesjonalna maszyna drukująca na wszelkiego typu materiałach poligraficznych – to także nowe możliwości rozwoju biznesowego dla jej użytkowników. Z pierwszych obserwacji rynkowych wynika, że branża poligraficzna w Polsce jest żywo zainteresowana tego typu urządzeniami, a wstępne rozmowy, które przeprowadziliśmy, są bardzo obiecujące – mówi Tomasz Habierski, Industrial Printing Product Manager w Konica Minolta Business Solutions Polska.

Drukarnie wyposażone w system KM-1 będą mogły przyjmować zlecenia na wydruki, których – ze względu na niski nakład, wyjątkowo krótkie terminy realizacji, format czy konieczność przetwarzania zmiennych danych – nie mogły dotąd realizować w technice offsetowej.

Projektanci zadbali również, aby użytkownicy KM-1 mogli sami dokonywać rutynowej obsługi, zmieniać głowice oraz inne części, jak w przypadku sprzętu offsetowego. Dzięki temu produkcja nie będzie spowolniona przez oczekiwanie na serwis.

Źródło: Konica Minolta

www.konicaminolta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Mark Andy Student Awards 2018 – nagrody wręczone
W pierwszej połowie br. firma Mark Andy ogłosiła konkurs Mark Andy Student Awards 2018, skierowany do studentów kierunków związanych z poligrafią i projektowaniem. Był on częścią jej strategicznego programu, obejmującego szereg działań edukacyjnych, dedykowanych przyszłym pracownikom drukarń i firm przetwórczych. W ramach konkursu studenci z całej Europy...
Loop Industries, Inc., innowacyjna firma w dziedzinie rozwiązań przetwórstwa tworzyw sztucznych oraz PepsiCo, Inc. ogłosiły zawarcie wieloletniej umowy, która umożliwi PepsiCo zakup i produkcję opakowań z plastików wytwarzanych w amerykańskiej fabryce Loop, w tym plastiku PET Loop pozyskiwanego w 100% z recyklingu.
Nowa wycinarka wizytówek Autocut Pro w ofercie Grafmasz
Najnowsze urządzenie Morgana Systems zostało skonstruowane z myślą o drukarniach cyfrowych poszukujących wielofunkcyjnych, zautomatyzowanych i wydajnych rozwiązań umożliwiających wykonanie szerokiej gamy produktów tj. wizytówki, karty, zaproszenia itp.
Biokompozyty Durasense, Lineo, E-tales: Stora Enso dla e-commerce
W ostatnim czasie oferta firmy Stora Enso została rozszerzona m.in. o biokompozyty DuraSense, ligninę Lineo oraz e-TALES – rozwiązania dedykowane sprzedaży detalicznej przez Internet. Jak podaje firma, to kolejne innowacyjne, a zarazem konkurencyjne cenowo rozwiązania bazujące na surowcach odnawialnych w jej portfolio.
Zakłady Artystyczne ART z partnerami na targach 4 Print Week
Zakłady Artystyczne ART wraz ze swoimi partnerami - GL Optic i firmą OKI - zaprezentowały swoją ofertę podczas niedawno zakończonych w Poznaniu targów 4 Print Week. Wystawa dla firmy zakończyła się sukcesem, a najnowsze prezentowane tam rozwiązanie GL Optic - GL Spectrolux (precyzyjny i szybki – jak podkreśla jego producent - miernik światła) został nagrodzony podczas tego...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone