logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Konica Minolta Accuriojet KM-1e i Motioncutter

  PR 19.01.2022, przeczytano 636 razy
ilustracjastrzałka

Wzór z marokańskiego dywanu, motyw z obrazu Jacksona Pollocka albo z portugalskich płytek azulejo, skomplikowane wybrzeże Chile, kunsztowna łowicka wycinanka – już samo ich nadrukowanie brzmi jak zadanie dość karkołomne. Tymczasem duet od Konica Minolta w postaci AccurioJet KM-1e i MotionCutter pozwala nie tylko na ich precyzyjne wydrukowanie, ale i wycięcie w doskonałej jakości i w cenie przystępnej bez względu na nakład.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konica-minolta-accuriojet-km-1e-i-motioncutter,394452,artykul.html

Do niedawna personalizowany druk i skomplikowane efekty, często na nietypowych podłożach, zarezerwowane były głównie dla realizacji z segmentu premium. Koszt przygotowania niestandardowych zleceń np. z nacięciami, perforacjami czy wieloma foliami był bardzo wysoki dla niskich nakładów. Wraz z rozwojem technologii cyfrowych, różnorodne efekty są dostępne w zasadzie od ręki w dowolnych konfiguracjach. Za dowód możliwości urządzeń AccurioJet KM-1e i MotionCutter niech posłuży wyjątkowy, wykonany przy ich pomocy sampler „Wanderlust” przygotowany przez Konica Minolta, który prezentuje najbardziej spektakularne efekty.

Krótkie serie premium w zasięgu

Inkjetowe urządzenie – AccurioJet KM-1e gwarantuje cyfrową jakość offsetu i pozwala na ekonomiczny druk nawet w bardzo krótkich nakładach.

Cyfrowa technologia pozwala na wyeliminowanie licznych czasochłonnych i kosztochłonnych procesów: przygotowania płyt, nadmiarowych arkuszy, oczekiwania na wyschnięcie atramentu, falcowania itd. To oznacza, że wymagające zlecenia mogą być zrealizowane niemal od ręki – nawet jeśli w grę wchodzi tylko jedna sztuka, niewielki nakład w licznych wariantach lub wielkoseryjna produkcja jednostkowa Na czas realizacji wpływa dodatkowo fakt, że AccurioJet KM-1e drukuje aż 3000 arkuszy na godzinę.

Papier to zaledwie początek

Sampler „Wanderlust” został przygotowany na różnorodnych rodzajach papieru – wciąż najpopularniejszym w druku podłożu – ale to zaledwie ułamek możliwości. Z urządzeniami Konica Minolta zarówno zadruk, jak i cięcia są możliwe na różnorodnych arkuszach o grubości do 0,6 mm w druku jednostronnym i 0,45 mm w druku dwustronnym. W grę wchodzą podłoża powlekane i niepowlekane, również kartonowe, materiały o wysokiej gramaturze, w tym np. papier teksturowany. Oprócz szerokiego zakresu obsługiwanych nośników, unikatową cechą urządzenia AccurioJet KM-1e jest także możliwość wykonania produkcji dla arkuszy B2++ (maksymalny format arkusza 585 x 780 mm).

ilustracjastrzałka

Dot Freeze i inne patenty

Kilka opatentowanych technologii, m.in. Dot Freeze Technology czy system druku atramentowego LED utrwalanego promieniami UV, gwarantuje niebywałą jakość wykonanych na AccurioJet KM-1e prac.

Druk na AccurioJet KM-1e to gwarancja niespotykanej, widocznej gołym okiem i wyczuwalnej w dotyku jakości.

Niezwykła precyzja cięcia

Bardziej wymagający klienci mogą pójść w swoich pomysłach znacznie dalej niż nieskazitelny druk na wymyślnym podłożu. MotionCutter z portfolio Konica Minolta – kompaktowy, cyfrowy i szybki system laserowy o wielu zastosowaniach – stwarza wiele nowych możliwości.

Praca na urządzeniu do cięcia MotionCutter nie wymaga bowiem przygotowania tradycyjnego wykrojnika – maszyna sama w sobie funkcjonuje jak laserowa cyfrowa sztanca.

Zadrukowane arkusze można sprawnie wycinać, grawerować, nacinać, perforować, bigować i tym samym uzyskiwać unikatowe kreacje: od prostych technicznych cięć po skomplikowane filigranowe kształty i zdobienia. Funkcja precyzyjnego bigowania czyni z MotionCuttera doskonałe urządzenie do produkcji opakowań. Wykończenie etykiet także nie stanowi wyzwania – precyzyjna kontrola lasera pozwala na cięcie tylko pierwszej warstwy przylepnej bez śladów na papierze podkładowym (tzw. kisscut). Dodatkowo, każdy arkusz może być spersonalizowany przy użyciu funkcjonalności NameCut – np. poprzez zmienne wycinanie takich elementów, jak nazwiska z informacji tekstowych, plików CSV lub kodów QR.

Dzięki precyzyjnej regulacji lasera dopasowuje sposób nacinania nośników w zależności od rodzaju i grubości podłoża – np. graweruje obrazy i elementy z gradacją na grubszych nośnikach, takich jak tektura, drewno czy nawet korek. MotionCutter może być używany z papierem lub kartonem do wielu zastosowań wymagających skomplikowanych, cięć bez zbędnych odpadów oraz czasochłonnego ustawiania. I podobnie, jak w przypadku AccurioJet KM-1e, doskonale sprawdza się zarówno przy produkcji dużych nakładów, jak i prototypów.

Sampler „Wanderlust” przygotowany przez Konica Minolta prezentuje najbardziej spektakularne efekty uzyskane przy użyciu obydwu urządzeń. Aby go otrzymać, wystarczy skontaktować się z Konica Minolta. Zainteresowani otrzymają najwyższą próbę możliwości w postaci mapy z podróży ukazującej całą magię cyfrowego druku i laserowego wycinania.

ilustracjastrzałka

Źródło: Konica Minolta Business Solutions Polska Sp.z o.o.

www.konicaminolta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego powinno być kluczem dla każdego właściciela e-sklepu. Jak o to zadbać? Znaczącą zmianą będzie personalizacja wiadomości otrzymywanych po złożeniu zamówienia przez konsumenta. Badania pokazują, że maile statusowe są jednymi z najczęściej otwieranych wiadomości i są użytecznym narzędziem do budowania relacji na linii...
3 wyzwania copywritingu
Mogłoby się wydawać, że copywriting jest jedną z łatwiejszych umiejętności: wystarczy „lekkie pióro” i dobry research. Tymczasem dzisiejsza rzeczywistość sprawia, że trudno jest przebić się z komunikatem przez nadmiar informacji. Jak zatem nauczyć się skutecznie pisać?
Porzucane koszyki, klienci, którzy nie wracają do sklepu albo konsumenci, którzy tracą cierpliwość, bo nie mogą w prosty sposób namierzyć na stronie towaru. Przyczyna takich fatalnych zdarzeń jest jedna – źle działająca wyszukiwarka produktów. W e-commerce to błąd częstszy niż można się spodziewać.
Pozycjonowanie stron WWW - na czym polega?
Pozycjonowanie strony WWW to sposób na znalezienie się wyżej w wynikach wyszukiwania Google i dotarcie do nowych potencjalnych klientów. Dowiedz się, na czym polega pozycjonowanie stron WWW, z jakich elementów się składa oraz ile trwa taki proces. Warto, bo ta inwestycja naprawdę się opłaca.
Marka Mentos w gamingu
Marki nieendemiczne, głównie z sektora FMCG, coraz częściej wykorzystują aktywności gamingowe, by dotrzeć do szerokiej i zróżnicowanej demograficznie grupy odbiorców, która wykazuje określone nawyki zakupowe i zachowania. Działania wizerunkowe i prosprzedażowe w obrębie tego passion pointu zazwyczaj przekładają się na konkretne wyniki, które...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764