logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konica Minolta dla 21. Międzynarodowego Biennale Plakatu

  PR 19.06.2008, przeczytano 933 razy
ilustracjastrzałka

Jako partner wspierający Muzeum Plakatu w Wilanowie, Konica Minolta zaangażowała się w przygotowania do najbardziej prestiżowej, międzynarodowej imprezy poświęconej plakatowi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konica-minolta-dla-21.-miedzynarodowego-biennale-plakatu-,7440,artykul.html

7 czerwca 2008 roku w Muzeum Plakatu w Wilanowie odbyła się uroczysta inauguracja Międzynarodowego Biennale Plakatu. To już 21. edycja najbardziej znanej na świecie imprezy poświęconej tej dziedzinie sztuki. Od 1966 roku, kiedy zorganizowano ją po raz pierwszy, cieszy się niesłabnącym uznaniem i popularnością. W przygotowaniach do tegorocznej edycji uczestniczyła Konica Minolta - dostawca kompleksowych usług i rozwiązań w zakresie druku. Od 2007 roku firma jest partnerem wspierającym głównego organizatora imprezy - Muzeum Plakatu w Wilanowie. W ramach współpracy firma zajęła się drukiem materiałów promocyjno – informacyjnych dotyczących Biennale.

„Nasza firma dostrzega potrzebę wspierania różnych form życia kulturalnego w Polsce. Obecnie szczególną uwagę poświęcamy sztuce plakatu. Popularyzacja tej formy wyrazu artystycznego jest nam szczególnie bliska ze względu na jej związek ze sztuką obrazowania. Dokładnie tym, czyli esencją obrazowania zajmuje się także Konica Minolta. Z dużą przyjemnością zaangażowaliśmy się więc w przygotowania do 21. Międzynarodowego Biennale Plakatu – imprezy szczególnie ważnej dla Muzeum Plakatu, ponieważ zbiegającej się w czasie z jubileuszem 40 - lecia istnienia tej instytucji”, powiedział Robert Hulej, Dyrektor Generalny Konica Minolta Business Solutions Polska.

Od momentu nawiązania współpracy z Muzeum Plakatu w 2007 roku, Konica Minolta wspierała także wystawę „Plakat japoński – dzisiaj” oraz kampanię informacyjną dotyczącą konkursu na gadżet – pamiątkę wizyty w Muzeum Plakatu.

Wystawa Konkursowa 21. Międzynarodowego Biennale Plakatu otwarta będzie do 7 września. Więcej informacji na temat wydarzenia znaleźć można na stronie internetowej Muzeum Plakatu w Wilanowie (www.postermuseum.pl).

Źródło: Konica Minolta

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764