logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konica Minolta na XXII Międzynarodowym Salonie Przemysłu Obronnego

  PR 26.08.2014, przeczytano 859 razy

Podczas MSPO w Kielcach Konica Minolta zaprezentuje najnowsze rozwiązania dedykowane bezpieczeństwu druku oraz zarządzaniu flotą. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konica-minolta-na-xxii-miedzynarodowym-salonie-przemyslu-obronnego,22452,artykul.html

W Kielcach propozycje Konica Minolta będzie można zobaczyć na stoisku Siltec – dystrybutora i producenta  m.in. rozwiązań klasy TEMPEST.  Wśród  nich znajdzie się specjalnie przygotowane na tę okazję  wysokowydajne wielofunkcyjne urządzenie drukujące bizhub C654e. Podczas MSPO Konica Minolta przedstawi również zalety zestawu aplikacji dedykowanych zarządzaniu bezpieczeństwem i flotą drukującą oraz ofertę usług serwisowych. 

Kwestie związane z bezpieczeństwem danych mają kluczowe znaczenie. Jak pokazują doświadczenia firmy Siltec nasze rozwiązania sprzętowe mogą być z powodzeniem wykorzystywane jako baza do tworzenia urządzeń spełniających normy klasy TEMPEST – powiedział Szymon Szczur, Koordynator ds. Wsparcia Sprzedaży Rozwiązań Biznesowych Konica Minolta Business Solutions Polska.

Tegoroczna edycja Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego odbędzie się miedzy 1 a 4 września 2014r. Rozwiązania Konica Minolta będą prezentowane na stoisku E2.

Źródło: Konica Minolta

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764