logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konica Minolta rozbudowuje ofertę Bizhub I-series

  PR 10.02.2020, przeczytano 930 razy
ilustracja

Firma Konica Minolta rozszerzyła rodzinę kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych bizhub i-Series o trzy modele A3: bizhub C450i, bizhub C550i oraz bizhub C650i. Szybkie i niezawodne maszyny powiększają ofertę urządzeń nowej generacji, które bezpiecznie i w inteligentny sposób zapewniają cyfrowy przepływ pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konica-minolta-rozbudowuje-oferte-bizhub-i-series,385612,artykul.html

Nowe modele C450i, C550i i C650i drukują na arkuszach A3 z szybkością odpowiednio 45, 55 oraz 65 str./min. Zostały wyposażone w zapewniający dwustronne skanowanie z prędkością 280 obrazów/min podajnik dokumentów, mieszczący do 300 arkuszy. Oprócz druku, także bezpośrednio z urządzeń przenośnych, oferują również m.in. funkcje kopiowania, skanowania i faksowania. Automatyczny inteligentny czujnik, unikalny dla rozwiązań Konica Minolta, wyczuwa wagę i rodzaj papieru, co pomaga uniknąć zacinania się kartek w urządzeniu, a w efekcie zapewnić ciągłość jego użytkowania i obniżenie kosztów napraw.

Intuicyjność i szybkość obsługi

Urządzenia wyróżniają się nowoczesnym wzornictwem oraz intuicyjną obsługą dzięki interfejsowi inspirowanemu smartfonami i tabletami. Nowy ekran szybkiego kopiowania oraz technologia widgetów umożliwiają ekspresową obsługę bezpośrednio z ekranu głównego. Wysoką wydajność i szybkie wykonywanie kolejnych zadań zapewnia zastosowany także we wcześniejszych modelach czterordzeniowy procesor, 8 GB pamięci operacyjnej oraz dysk SSD o standardowej pojemności 256 GB (z możliwością jej zwiększenia aż do 1 TB).

– Nowe urządzenia wielofunkcyjne zapewniają nie tylko szybką i niezawodną pracę z dokumentami. Pełnią także funkcję inteligentnego “serca” cyfrowego biura. Można je przy tym dostosować do wymagań każdej firmy dzięki szerokiej gamie aplikacji i usług oferowanych na platformie Konica Minolta Marketplace, dostępnym na każdym urządzeniu. Aby zagwarantować wysoką sprawność i wydajność rozwiązań, oferujemy możliwość zdalnego rozwiązywania problemów za pośrednictwem platformy serwisowej – mówi Kacper Cieplik, Product Manager w firmie Konica Minolta Business Solutions Polska.

Zaawansowana ochrona i współpraca

Użytkownicy nowych urządzeń z rodziny bizhub i-Series mogą korzystać z zaawansowanych narzędzi do organizacji pracy, takich jak Konica Minolta Dispatcher Suite. Także usługi zabezpieczające bizhub SECURE, zapewniające m.in. szyfrowanie danych i zaawansowane uwierzytelnianie użytkowników, pozwalają firmom na efektywne zarządzanie drukiem i wprowadzenie mechanizmu zaawansowanego obiegu dokumentów. Dla wszystkich modeli dostępne jest też rozwiązanie antywirusowe Bitdefender. Automatycznie skanuje ono w czasie rzeczywistym wszystkie przesyłane i odbierane dane, chroniąc przed ich wyciekami oraz cyberatakami.

Podobnie jak pozostałe urządzenia z linii i-Series, modele bizhub C450i, C550i i C650i są energooszczędne. Skrócony został czas ich rozgrzewania oraz obniżony poziom hałasu. Urządzenia C450i są już dostępne w sprzedaży, C550i będą dostępne od połowy lutego, a C650i w drugiej połowie marca. Zastąpią modele bizhub C458, bizhub C558 oraz bizhub C658. Tym samym wzbogacą ofertę Konica Minolta w tym segmencie o nowe, inteligentne funkcje umożliwiające dalszy rozwój firm.

Źródło: Konica Minolta

www.konicaminolta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith...
Boris Manev dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Epson Europe
Nominat zamierza przyspieszyć ewolucję marki Epson w stronę zrównoważonego rozwoju i zwiększać wartość oferowanych przez nią w tym zakresie technologii.
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo - jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Fritz-kola doskonali wizerunek
fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764