logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konica Minolta śladami Pentaksa

   24.01.2005, przeczytano 774 razy

Konica Minolta zaprezentowała kompaktowy aparat cyfrowy DG-5W. Urządzenie jest wodoodporne i może pracować przy zanurzeniu na głębokość 1,5 metra. Aparat o podobnych właściwościach - model OptioWP - pokazał niedawno Pentax. Czyżby nowy trend?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konica-minolta-sladami-pentaksa,2576,artykul.html

Czy wodoodporne „cyfraki” będą przebojem tegorocznego lata? Wydaje się raczej, że wobec nasycenia rynku tanimi aparatami klasy kompaktowej, producenci testują rynek wprowadzając do swojej oferty modele w jakiś sposób wyróżniające się wśród licznej konkurencji. Taką cechą różnicującą może być właśnie wodoodporność.

Konica Minolta DG-5W to 4-megapikselowy aparat cyfrowy odporny na wstrząsy, zabrudzenia i kontakt z wodą. Urządzenie dysponuje 2,8-krotnym zoomem, posiada 2-calowy wyświetlacz i duże przyciski, co ma ułatwić obsługę pod wodą. Oprócz wykonywania zdjęć, DG-5W potrafi zapisywać filmy w rozdzielczości 320x240 piksele z jakością 30 klatek na sekundę. Zdjęcia i filmy nagrywane są na kartach SD. Źródłem zasilania jest akumulator litowo-jonowy. Wymiary urządzenia to 69 x 125 x 47 mm, waga - 390 g. Niestety, aparat będzie najprawdopodobniej dostępny tylko na terenie Japonii. Jego cena wyniesie 80 tys. jenów, a więc równowartość 2,4 tys. PLN.

Źródło informacji: Digital Photography Review

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764