logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konica Minolta wprowadza nową serię drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych A4

  PR 15.05.2018, przeczytano 741 razy
ilustracjastrzałka

Firma Konica Minolta wprowadziła na rynek nową serię monochromatycznych drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych A4. W ofercie znajdują się rozwiązania przeznaczone zarówno dla dużych organizacji, jak i małych biur.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konica-minolta-wprowadza-nowa-serie-drukarek-i-urzadzen-wielofunkcyjnych-a4,36514,artykul.html

Zaawansowane, wielofunkcyjne urządzenia A4

Nowe urządzenia wielofunkcyjne A4 to Konica Minolta bizhub 4052 i bizhub 4752. Wykorzystują one architekturę IT5 urządzeń A3 od Konica Minolta, oferując te same funkcje znane z poprzednich modeli oraz nowy, przejrzysty interfejs użytkownika. Modele bizhub 4052 i 4752 są pierwszymi urządzeniami A4 Konica Minolta z podajnikiem do skanowania w dupleksie. Ich wydajność w porównaniu z poprzednikami została zwiększona do 94 obrazów/min w trybie dwustronnym. W pełni obsługują również aplikacje Open API.

Szybkie wykonywanie kolejnych zadań jest możliwe dzięki zastosowaniu 2GB pamięci w standardzie (z możliwością rozszerzenia do 4GB). Nowe modele obsługują również łączność z urządzeniami przenośnymi, w tym NFC, umożliwiając korzystanie z łatwych w użyciu funkcji, tj. drukowania, skanowania, uwierzytelniania i parowania za pomocą dotyku. Obsługiwane są takie usługi, jak AirPrint czy Mopria.

Urządzenia All-in-One do codziennego użytku

Nowe modele bizhub 3622 i bizhub 4422 All-in-One są dedykowane dla klientów, którzy potrzebują gotowych rozwiązań z funkcją drukowania, kopiowania, skanowania i faksowania. Bizhub 3622 z prędkością drukowania 36 str./min jest przeznaczony dla małych i średnich biur. Urządzenie Bizhub 4422 drukujące w tempie 44 str./min znajdzie zastosowanie wśród bardziej wymagających użytkowników – jest szybsze oraz posiada 4,3-calowy panel dotykowy LCD z intuicyjnym interfejsem użytkownika. Bizhub 3622 wyposażono w modem Wi-Fi, co jest szczególnie przydatne w małych biurach, w których infrastruktura sieciowa bywa bardziej ograniczona i niekiedy brakuje dostępu do połączenia Ethernet.

Urządzenia monochromatyczne Konica Minolta

Nowe monochromatyczne rozwiązania A4 bizhub 3602P, bizhub 4402P oraz bizhub 4702P zostały opracowane z myślą o małych biurach oraz środowiskach mieszanych z urządzeniami A3, gdzie wymagane są również pojedyncze drukarki.

  • Bizhub 3602P jest podstawowym modelem przeznaczonym dla klientów, którzy nie potrzebują opcji wprowadzania dodatkowych rodzajów papieru. W porównaniu z poprzednikiem charakteryzuje się zwiększoną prędkością druku 36 str./min i łącznością Wi-Fi w standardzie.
  • Bizhub 4402P jest idealnym rozwiązaniem dla klientów wymagających wyższej prędkości druku (44 str./min) i możliwości wykorzystania szerszej gamy papierów. Urządzenia są wydajniejsze od swoich poprzedników dzięki zwiększonej ilości pamięci RAM i szybszym procesorom.
  • Bizhub 4702P oferuje najwyższą prędkość drukowania wynoszącą 47 str./min i umożliwia wydruk bezpośrednio z portu USB. W porównaniu do poprzedniego modelu znacznie zwiększona została pojemność tacy, która jest w stanie pomieścić nawet 550 arkuszy.

Źródło: Konica Minolta

www.konicaminolta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764