logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koniec drukowanej Panoramy Firm. Eniro działa online

  PR 30.04.2015, przeczytano 2271 razy
ilustracjastrzałka

Eniro Polska, właściciel marki Panorama Firm, oferuje aktualnie produkty i usługi wyłącznie w wersji cyfrowej. Jest to konsekwencja decyzji podjętej na początku br. o wstrzymaniu produkcji i dystrybucji katalogów drukowanych. Z myślą o polskich przedsiębiorcach, szukających profesjonalnego wsparcia w zakresie reklamy i marketingu cyfrowego, firma uruchomiła nową stronę korporacyjną www.eniro.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koniec-drukowanej-panoramy-firm.-eniro-dziala-online,24716,artykul.html

W serwisie znajdują się szczegółowe informacje dotyczące pakietów cyfrowych, reklam graficznych, stron www, filmów i pokazów wideo, usług e-mailingowych i bazodanowych czy re-marketingu. Grupą docelową są właściciele firm i menedżerowie marketingu, aktywnie poszukujący najbardziej efektywnych sposobów reklamowania działalności i dotarcia do coraz bardziej wymagających użytkowników.

Transformacja cyfrowa to wyzwanie dla wielu firm. Gdy w 2012 roku rozpoczęłam moją przygodę z Eniro, reklamy internetowe stanowiły 70 % biznesu. W tym roku po raz pierwszy 100% przychodu będzie pochodziło z mediów online, a Panorama Firm zmieniła się w medium w pełni cyfrowe. Obecnie oferujemy pełne portfolio nowoczesnych produktów i usług dla biznesu, szczególnie dla małych i średnich firm. Z naszych płatnych usług korzysta rocznie kilkadziesiąt tysięcy firm o zróżnicowanym potencjale – od dużych spółek do firm rodzinnych. Za pośrednictwem strony www.eniro.pl firmy zainteresowane usługami Eniro mogą nie tylko dowiedzieć się o nowościach w kompleksowej ofercie, ale także złożyć zapytanie dotyczące konkretnej formy reklamy”. – mówi Bożena Chmielarczyk, Dyrektor Generalny Eniro Polska.

Serwis www.eniro.pl prezentuje portfolio produktów firmy w atrakcyjny wizualnie sposób. Strona jest wykonana w technologii responsywnej, dopasowanej do ekranów różnych urządzeń. Co ważne, została przygotowana w oparciu o nowoczesne narzędzie do budowy stron www, w którym na co dzień powstają strony dla klientów Eniro. Strony projektowane przez specjalistów Eniro cechuje przejrzystość i czystość, a dzięki aktywnym formularzom i funkcjom przedsiębiorcy są zachęcani do wykonania pożądanej akcji np. pobierania aplikacji czy złożenia bezpośredniego zapytania.

Serwis www.eniro.pl zawiera także informacje na temat całej Grupy Eniro, polskiego oddziału firmy, a także przykłady informacji prasowych. Spółka planuje w przyszłości dodanie kolejnych funkcjonalności i zakładek, ułatwiających profesjonalny kontakt z firmami poszukującymi efektywnej reklamy online.

Od ponad 20 lat wspieramy rozwój polskich firm. Naszą codziennością jest profesjonalne doradztwo w zakresie marketingu cyfrowego. Z serwisów Eniro Polska co miesiąc korzysta ponad pięć milionów użytkowników. Kierujemy ich bezpośrednio do drzwi reklamodawców. Dzięki temu polskie firmy rozwijają się i pozyskują nowych klientów.” – podsumowuje Bożena Chmielarczyk.

Źródło: Eniro Polska

www.eniro.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764