logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koniec HD DVD

   24.02.2008, przeczytano 1011 razy

Firma Toshiba ogłosiła, że podjęła decyzję o zaprzestaniu produkcji urządzeń dla formatu HD DVD. Nadal jednak będzie zapewniać pełne wsparcie i serwis dla już sprzedanych urządzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koniec-hd-dvd,6852,artykul.html

Toshiba stopniowo będzie ograniczać wysyłkę odtwarzaczy i nagrywarek HD DVD do sprzedawców, planując całkowite zamknięcie interesu do końca marca tego roku. Firma planuje także zakończenie produkcji napędów HD DVD do komputerów PC.

Toshiba ma jednak zamiar kontynuować współpracę z firmami, które pomagały jej w tworzeniu rynku HD DVD. Wśród nich znajdują się wytwórnie filmowe takie, jak: Universal Studios, Paramount Pictures oraz DreamWorks Animation. Inne warte uwagi firmy to tacy giganci branży IT, jak Microsoft, Intel czy HP.

Toshiba w oświadczeniu nic nie wspomina o konkurencyjnym formacie Blu-ray. Nie wiadomo więc, czy planuje go wspierać i wytwarzać sprzęt do jego obsługi.

Źródło: I4U

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764