logo
WIADOMOŚCI

Koniec serwisu Bloog.pl - stracił uzytkowników

redakcja  PR 12.01.2018, przeczytano 430 razy

Wirtualna Polska wyłączy serwis do blogowania Bloog.pl. Na przeniesienie swoich danych użytkownicy mają czas do końca marca 2018. Decyzję podjęto z powodu spadającej popularności usługi i zmian na rynku mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koniec-serwisu-bloog.pl---stracil-uzytkownikow,35093,artykul.html

Platforma zostanie wyłączona z końcem marca 2018 roku. Chcemy, by osoby zainteresowane dalszym blogowaniem miały jak najwięcej czasu na przeniesienie swoich treści – mówi Monika Modrzejewska, dyrektor działu zarządzania kontentem w Wirtualnej Polsce i dodaje: Platforma Bloog.pl powstała w 2005 roku. Przez 12 lat oczekiwania odbiorców zmieniły się. Z czasem dodatkową alternatywą dla czytelników blogów stały się media społecznościowe.

Platforma Bloog.pl największą popularnością cieszyła się na początku 2011 roku. Miała wtedy prawie 4 miliony użytkowników. Od tego czasu liczba aktywnie blogujących sukcesywnie malała. W ciągu ostatnich miesięcy spadła do kilkuset osób.

Wszyscy użytkownicy otrzymali mailowe powiadomienie o planowanym wyłączeniu. Kolejne zostanie wysłane na cztery tygodnie przed wyłączeniem platformy. Komunikat informujący pojawi się także po wejściu na dowolny blog na platformie.

Źródło: Wirtualna Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
herrero, 15.01.2018

"Przez 12 lat oczekiwania odbiorców zmieniły się..."
a platfoma bloog stała w miejscu.

avatar użytkownika
redakcja, 15.01.2018

Czyli sukces, bo według Ciebie 75% wzrost oglądalności Fotoblogii pod egidą WP to katastrofa...?  

avatar użytkownika
herrero, 15.01.2018

Za Twoje opinie nie odpowiadam i nie komentuję ich, masz przecież prawo do własnego zdania.

A fakt likwidacji mówi sam za siebie i nie trzeba go tłumaczyć.  

Najnowsze w tym dziale:

Napoleoncat rusza na podbój Japonii
Z początkiem maja, platforma do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych NapoleonCat, będzie uczestniczyć w Japan IT Week 2018. Międzynarodowe targi branży IT/ICT odbędą się pomiędzy 9 a 11 maja.
Meetrics, oferujący dotychczas na Facebooku weryfikację reklam display, rozszerzy ją o weryfikację reklam wideo, zarówno na samym Facebooku, jak i w Instagramie.
Dominika Karoń PR Managerem Istv Media
Dominika Karoń objęła nowo otworzone stanowisko PR managera w domu produkcyjnym ISTV Media. Odpowiada za wszystkie działania z zakresu public relations: stworzenie oraz realizację strategii komunikacji, kontakty z mediami, koordynację kanałów społecznościowych.
Netflix wspiera lokalnych twórców, przedstawiając widzom na całym świecie nowe, wyjątkowe produkcje z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Havas Media Group powołuje DBI
Havas Media Group powołało nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence) wyspecjalizowaną w diagnozie potrzeb klientów w zakresie danych, wykorzystując do tego autorskie narzędzie modelowania stopnia dojrzałości organizacji w agregacji i przetwarzaniu danych – „Data Mature Profile”.
 
piątek 20.04.2018, 56 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone