logo
WIADOMOŚCI

Koniec serwisu Bloog.pl - stracił uzytkowników

  PR 12.01.2018, przeczytano 547 razy

Wirtualna Polska wyłączy serwis do blogowania Bloog.pl. Na przeniesienie swoich danych użytkownicy mają czas do końca marca 2018. Decyzję podjęto z powodu spadającej popularności usługi i zmian na rynku mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koniec-serwisu-bloog.pl---stracil-uzytkownikow,35093,artykul.html

Platforma zostanie wyłączona z końcem marca 2018 roku. Chcemy, by osoby zainteresowane dalszym blogowaniem miały jak najwięcej czasu na przeniesienie swoich treści – mówi Monika Modrzejewska, dyrektor działu zarządzania kontentem w Wirtualnej Polsce i dodaje: Platforma Bloog.pl powstała w 2005 roku. Przez 12 lat oczekiwania odbiorców zmieniły się. Z czasem dodatkową alternatywą dla czytelników blogów stały się media społecznościowe.

Platforma Bloog.pl największą popularnością cieszyła się na początku 2011 roku. Miała wtedy prawie 4 miliony użytkowników. Od tego czasu liczba aktywnie blogujących sukcesywnie malała. W ciągu ostatnich miesięcy spadła do kilkuset osób.

Wszyscy użytkownicy otrzymali mailowe powiadomienie o planowanym wyłączeniu. Kolejne zostanie wysłane na cztery tygodnie przed wyłączeniem platformy. Komunikat informujący pojawi się także po wejściu na dowolny blog na platformie.

Źródło: Wirtualna Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

"Przez 12 lat oczekiwania odbiorców zmieniły się..."
a platfoma bloog stała w miejscu.

avatar użytkownika
,

Czyli sukces, bo według Ciebie 75% wzrost oglądalności Fotoblogii pod egidą WP to katastrofa...?  

,

Za Twoje opinie nie odpowiadam i nie komentuję ich, masz przecież prawo do własnego zdania.

A fakt likwidacji mówi sam za siebie i nie trzeba go tłumaczyć.
  

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia zawsze pod ręką. Aż 95 proc. właścicieli smartfonów nie rozstaje się z nim, wychodząc z domu. Czy jesteśmy społeczeństwem uzależnionym od telefonu komórkowego?
T1 powiększa zespół i przedstawia nową ofertę produktową
T1, dział reklamy cyfrowej Turner International, powiększa zespół i wprowadza nowy pakiet produktów dostępnych na całym świecie. Fiona McKinnon awansowała na stanowisko General Managera. Wspierać ją będzie Krane Jeffery, Senior Commercial Director, odpowiedzialny za działania sprzedażowe i współpracę z markami.
Nowe kanały telewizyjne w ofercie Netii
W Telewizji Osobistej Netii dostępne są aż cztery nowe kanały, w tym Polsat Rodzina, który właśnie rozpoczął nadawanie. Ponadto do oferty weszły: Polsat Games, TV Okazje, wPolsce.pl. Łącznie w ofercie Netii jest 214 kanałów, w tym 119 w HD.
Spółki Knowledgehub na Web Summit 2018
Web Summit to największe i najważniejsze wydarzenie technologiczne na świecie. Uczestnikami imprezy są zarówno przedstawiciele gigantów, m.in. Microsoft czy Amazon, jak i właściciele startupów oraz małych firm, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Z każdym rokiem Web Summit skupia licznych wystawców i ekspertów z różnych...
Wyniki badania Gemius/PBI za wrzesień 2018
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone