logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkret PR jedzie z Fundacją Rak’n’Roll na Zwrotnik Raka

  PR 24.07.2019, przeczytano 583 razy

Agencja Konkret PR od lipca br współpracuje z Fundacją Rak’n’Roll przy projekcie Rolling2Zwrotnik. Do głównych zadań agencji należy doradztwo wizerunkowe i komunikacyjne, w tym prowadzenie biura prasowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkret-pr-jedzie-z-fundacja-rak%E2%80%99n%E2%80%99roll-na-zwrotnik-raka,383352,artykul.html

27. zawodników Rolling2Zwrotnik Team, 5 września wyruszy z Warszawy w czteromiesięczną podróż, obierając za cel Zwrotnik Raka w Saharze Zachodniej. Podczas dwunastu etapów sztafety, przejadą blisko 7 tys. km, odwiedzą 8 krajów i wyznaczą rowerowy Rak’n’Roll Track. Wyjątkowy szlak rowerowy będzie  symbolem siły, radości i afirmacji życia, stanie się też motywacją do leczenia i powrotu do zdrowia. Uczestnicy sztafety chcą w ten sposób wesprzeć każdego chorego w jego drodze przez raka.

Organizatorem wyprawy Rolling2Zwrotnik jest Fundacja Rak’n’Roll, która już od 10 lat podejmuje działania niosące pomoc, przełamując tabu związane ze sposobem mówienia o raku w Polsce. Wyprawa jest zwieńczeniem obchodów wyjątkowego roku, czasu podsumowań i odważnych planów, 10. roku Fundacji Rak’n’Roll: Dyszka bez zadyszki!

O wyborze firmy Konkret PR przez Fundację Rak’n’Roll, zadecydowało wieloletnie doświadczenie agencji w obsłudze projektów w obszarze zdrowia, w tym także prowadzonych wspólnie z organizacjami i stowarzyszeniami pacjenckimi działającymi w obszarze onkologii, chorób rzadkich, cukrzycy i innych. Opieką nad klientem zajmie się dział healthcare PR, za który odpowiedzialna jest Barbara Wyszyńska.

Źródło: Konkret PR

www.konkretpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764