logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkret PR wzmacnia działy Corporate i Lifestyle

  PR 20.02.2018, przeczytano 1172 razy

Do zespołu Agencji Konkret PR dołączyły dwie osoby. Marta Sokołowska zasiliła szeregi działu Corporate, natomiast Klaudia Szyszka rozpoczęła pracę w dziale Lifestyle. Obie objęły stanowiska PR Account Executive.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkret-pr-wzmacnia-dzialy-corporate-i-lifestyle,35510,artykul.html

Marta Sokołowska będzie zajmowała się działaniami Public Relations dla klientów z branży nieruchomości komercyjnych – Warsaw Trade Tower oraz Marynarska Business Park. Będzie również wspierała obsługę Panattoni Europe - dewelopera powierzchni magazynowych. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobyła w branży finansowej pracując dla Banku BPH oraz Alior Banku. Zajmowała się zarówno działaniami z zakresu Public Relations, jak i Employer Brandingu. Jest absolwentką Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowych Studiów Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Klaudia Szyszka będzie realizować działania Public Relations dla klientów z branży Lifestyle - Wendre oraz Stena Line. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobyła pracując dla agencji Acha Public Relations. Jest w trakcie studiów magisterskich na kierunku Komunikacja Zintegrowana na Collegium Civitas w Warszawie.

Źródło: Konkret PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764