logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs: 115 m kw. na mural w Elblągu

   02.05.2019, przeczytano 1023 razy
ilustracjastrzałka

„Środowisko”, to główne przesłanie muralu, który będzie wymalowany na ścianach podziemnego przejścia pieszo-rowerowego przy ul. Lotniczej w Elblągu. W konkursie na projekt muralu, który będzie zajmował około 115 m2 powierzchni, do wygrania jest 9 tys. zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs%3A-115-m-kw.-na-mural-w-elblagu,382284,artykul.html

Gmina Miasto Elbląg - Organizator konkursu temat „Środowisko” rozumie bardzo szeroko - mieszczą się w nim takie pojęcia jak przyroda, ekologia, miasto, przestrzeń publiczna, ludzie.

Projekty w formie papierowej oraz elektronicznej należy składać w Departamencie Urbanistyki i Architektury UM. Na pomysły plastyków z Elbląga i całej Polski organizator czeka do 16 maja 2019 roku. Zwycięzca konkursu, którego wyłoni powołana komisja, będzie miał czas na realizację muralu do końca 2019 roku.

Nagrody

Autorom najlepszych prac zostaną przyznane nagrody w wysokości:

  • 9.000,- brutto – I miejsce
  • 600,- brutto – II miejsce
  • 400,- brutto – III miejsce

Realizacja projektu

Do akcji udało się pozyskać sponsora, który zapewni farby i materiały malarskie, jest nim elbląska firma HONESTO sprzedająca materiały wykończeniowe do wnętrz.

Jak wyjaśnia organizator, w jego gestii jest zapewnienie farby. Reszta kosztów (pędzle, praca wykonawcy, ewentualny dojazd i noclegi) jest po stronie zwycięzcy. Dlatego różnica między wysokością pierwszej nagrody a wysokością drugiej i trzeciej jest tak duża (9 000, 600, 400). Nagrodę za pierwsze miejsce Organizator wypłaca Zwycięzcy po wykonaniu i odebraniu dzieła.

Źródło: Gmina Miasto Elbląg

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764