logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs: Eko-mural dla Jastrzębia-Zdroju

   29.05.2021, przeczytano 695 razy
ilustracja

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój zaprasza do udziału w konkursie, w którym do wygrania jest 5 000 zł. Projekt muralu może ozdobić ścianę jednego z jastrzębskich bloków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs%3A-eko-mural-dla-jastrzebia-zdroju,391688,artykul.html

Projekt swym charakterem i tematyką musi w kreatywny i nieszablonowy sposób poruszać zagadnienia z zakresu ekologii oraz skłaniać do dyskusji na tematy związane z walką z zanieczyszczeniami środowiska wywoływanymi działalnością człowieka. Powinien wywoływać emocjonalne reakcje i prowokować refleksję odbiorcy na temat jego wpływu na kondycję środowiska, w którym mieszka. Dodatkowym atutem będzie nawiązanie do lokalnych wyzwań ochrony środowiska.

Projekt zostanie zrealizowany przy użyciu farby antysmogowej, która neutralizuje tlenki azotu, zmniejsza zanieczyszczenie powietrza formaldehydem, zapobiega rozwojowi grzybów i pleśni na powłoce oraz eliminuje nieprzyjemne zapachy.

Prace oraz wypełnione karty zgłoszeniowe należy przesyłać na adres promocja@um.jastrzebie.pl lub w formie fizycznej dostarczyć bezpośrednio do Urzędu Miasta. Termin zgłaszania projektów mija 14 czerwca 2021 r.

Źródło: Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764