Regionalny Instytut Kultury w Katowicach wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej zapraszają do udziału w dwuetapowym konkursie na nowy znak graficzny.
Nowa identyfikacja ma uspójnić wizualnie działy podległe Instytutowi, dotychczas niezależne wizualne, i określić nową, wspólną markę Regionalnego Instytutu Kultury. Oprócz marki głównej RIK, w zakres jej marki wejdą następujące oddziały/instytucje zachowując swoje nazewnictwo:
- Śląskie Centrum Dziedzictwa Kulturowego
- Regionalne Obserwatorium Kultury
- Regionalne Laboratorium Kultury
- Fabryka Silesia
- Akademia Kadr Kultury
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy przesłać portfolio w formacie pdf zawierające minimum 3 projekty identyfikacji wizualnej na adres: konkurs.rik(at)stgu.pl.
Na podstawie nadesłanych portfolio Jury wybierze 5 finalistów konkursu, których zaprosi do odpłatnego (2.000 zł brutto) przygotowania propozycji znaków.
Spośród nich zostanie wybrany zwycięzca, który otrzyma nagrodę główną w wysokości 20.000 zł brutto.
Terminy konkursu:
- Nadsyłanie portfolio – 30 maja 2017
- Rozstrzygnięcie I etapu konkursu – 02 czerwca 2017
- Przygotowanie wstępnych koncepcji identyfikacji wizualnej przez wybranych 5 projektantów / studia projektowe – 30 czerwca 2017
- Wyłonienie zwycięzcy – 04 lipca 2017
- Przygotowanie księgi identyfikacji wizualnej zgodnej z Załącznikiem nr 1 – 31 lipca 2017
Portfolio i projekty oceni jury w składzie:
- Adam Pastuch – dyrektor Regionalnego Instytutu Kultury
- Hanna Kostrzewska - Specjalista ds. Komunikacji, Promocji i Nowych Mediów
- Dr Bogna Otto-Węgrzyn
- Roman Kaczmarczyk
- Dr hab. Dawid Korzekwa, prof. ASP
- Regulamin (PDF)
Źródło: STGU
To musi być fajna sprawa, mieć stały etat we wszystkich konkursowych jury.
We wszystkich? Rozwiniesz to jakoś?
Przeanalizuj składy jury ostatnich stu konkursów promowanych na Signs.
Znajdź elementy wspólne.
Jeśli ci się nie będzie chciało, nie jestem w stanie pomóc.
Nie promujemy żadnego konkursu na Signs. Zamieszczamy informacje prasowe pochodzące od naszego partnera redakcyjnego - STGU. Nie ma nic dziwnego w tym, że organizowanych przez nich konkursach korzystają ze stałego grona specjalistów, których uznają za kompetentnych. Natomiast Ty nie napisałeś o konkursach organizowanych przez STGU, lecz o "wszystkich" - zatem słuchamy: w jakich to "wszystkich" konkursach dostrzegasz elementy wspólne związane z obsadą jury?
Oczywiście w poprzedniej wypowiedzi przez promocję miałem na myśli informowanie na stronie głównej Signs.
W moim odczuciu to promocja, być może redakcja rozumie to inaczej, nie mnie oceniać.
Nie wnikam kto organizuje konkursy, o których informacje publikujecie.
Czytam jednak te informacje, i zalecam czytać również. Tam znajduje się odpowiedź.
W razie lenistwa i niechęci do lektury, jak wspomniałem, nie pomogę.
Zatem wyjaśnijmy czytającym te komentarze że odkryłeś, iż STGU przy okazji organizacji konkursów dla grafików, korzysta wielokrotnie z pomocy tych samych specjalistów zapraszanych do jury.
Nie wiem o co chodzi z stgu, proszę mnie nie mieszać w swoje prywatne rozgrywki.
Przypomnę, że rozmawiamy o publikacjach na Signs.
Trudno, grunt aby pozostali czytające te komentarze zrozumieli Twoje intencje.
Grunt?
Grunt.
To chyba do redakcji rolnej TVP trzeba w tej sprawie.