logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs: Identyfikacja RIK

   23.05.2017, przeczytano 3338 razy
ilustracjastrzałka

Regionalny Instytut Kultury w Katowicach wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej zapraszają do udziału w dwuetapowym konkursie na nowy znak graficzny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs%3A-identyfikacja-rik,32578,artykul.html

Nowa identyfikacja ma uspójnić wizualnie działy podległe Instytutowi, dotychczas niezależne wizualne, i określić nową, wspólną markę Regionalnego Instytutu Kultury. Oprócz marki głównej RIK, w zakres jej marki wejdą następujące oddziały/instytucje zachowując swoje nazewnictwo:

  • Śląskie Centrum Dziedzictwa Kulturowego
  • Regionalne Obserwatorium Kultury
  • Regionalne Laboratorium Kultury
  • Fabryka Silesia
  • Akademia Kadr Kultury


Aby wziąć udział w konkursie wystarczy przesłać portfolio w formacie pdf zawierające minimum 3 projekty identyfikacji wizualnej na adres: konkurs.rik(at)stgu.pl.

Na podstawie nadesłanych portfolio Jury wybierze 5 finalistów konkursu, których zaprosi do odpłatnego (2.000 zł brutto) przygotowania propozycji znaków.
Spośród nich zostanie wybrany zwycięzca, który otrzyma nagrodę główną w wysokości 20.000 zł brutto.

Terminy konkursu:

  • Nadsyłanie portfolio  – 30 maja 2017
  • Rozstrzygnięcie I etapu konkursu – 02 czerwca 2017
  • Przygotowanie wstępnych koncepcji identyfikacji wizualnej przez wybranych 5 projektantów / studia projektowe – 30 czerwca 2017
  • Wyłonienie zwycięzcy – 04 lipca 2017
  • Przygotowanie księgi identyfikacji wizualnej zgodnej z Załącznikiem nr 1 – 31 lipca 2017


Portfolio i projekty oceni jury w składzie:

  • Adam Pastuch – dyrektor Regionalnego Instytutu Kultury
  • Hanna Kostrzewska - Specjalista ds. Komunikacji, Promocji i Nowych Mediów
  • Dr Bogna Otto-Węgrzyn
  • Roman Kaczmarczyk
  • Dr hab. Dawid Korzekwa, prof. ASP


Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

To musi być fajna sprawa, mieć stały etat we wszystkich konkursowych jury.

avatar użytkownika
,

We wszystkich? Rozwiniesz to jakoś?  

,

Przeanalizuj składy jury ostatnich stu konkursów promowanych na Signs.
Znajdź elementy wspólne.

Jeśli ci się nie będzie chciało, nie jestem w stanie pomóc.
  

avatar użytkownika
,

Nie promujemy żadnego konkursu na Signs. Zamieszczamy informacje prasowe pochodzące od naszego partnera redakcyjnego - STGU. Nie ma nic dziwnego w tym, że organizowanych przez nich konkursach korzystają ze stałego grona specjalistów, których uznają za kompetentnych. Natomiast Ty nie napisałeś o konkursach organizowanych przez STGU, lecz o "wszystkich" - zatem słuchamy: w jakich to "wszystkich" konkursach dostrzegasz elementy wspólne związane z obsadą jury?  

,

Oczywiście w poprzedniej wypowiedzi przez promocję miałem na myśli informowanie na stronie głównej Signs.
W moim odczuciu to promocja, być może redakcja rozumie to inaczej, nie mnie oceniać.

Nie wnikam kto organizuje konkursy, o których informacje publikujecie.
Czytam jednak te informacje, i zalecam czytać również. Tam znajduje się odpowiedź.

W razie lenistwa i niechęci do lektury, jak wspomniałem, nie pomogę.
  

avatar użytkownika
,

Zatem wyjaśnijmy czytającym te komentarze że odkryłeś, iż STGU przy okazji organizacji konkursów dla grafików, korzysta wielokrotnie z pomocy tych samych specjalistów zapraszanych do jury.  

,

Nie wiem o co chodzi z stgu, proszę mnie nie mieszać w swoje prywatne rozgrywki.
Przypomnę, że rozmawiamy o publikacjach na Signs.
  

avatar użytkownika
,

Trudno, grunt aby pozostali czytające te komentarze zrozumieli Twoje intencje.  

,

Grunt?

  

avatar użytkownika
,

Grunt.  

,

To chyba do redakcji rolnej TVP trzeba w tej sprawie.  

Najnowsze w tym dziale

12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
Polski projekt ze specjalną nagrodą Konkursu Nagroda Jamesa Dysona 2023
Właśnie ogłoszono wyniki Konkursu Nagroda Jamesa Dysona. W tegorocznej edycji przyznano trzy główne nagrody: główną międzynarodową nagrodę, nagrodę w kategorii Zrównoważony Rozwój oraz nagrodę za Projekt Humanitarny. Wytypowani przez sir Jamesa Dysona autorzy zwycięskich projektów otrzymają po 160 000 zł na dalszy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764