logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs: Identyfikacja RIK

   23.05.2017, przeczytano 3548 razy
ilustracjastrzałka

Regionalny Instytut Kultury w Katowicach wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej zapraszają do udziału w dwuetapowym konkursie na nowy znak graficzny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs%3A-identyfikacja-rik,32578,artykul.html

Nowa identyfikacja ma uspójnić wizualnie działy podległe Instytutowi, dotychczas niezależne wizualne, i określić nową, wspólną markę Regionalnego Instytutu Kultury. Oprócz marki głównej RIK, w zakres jej marki wejdą następujące oddziały/instytucje zachowując swoje nazewnictwo:

  • Śląskie Centrum Dziedzictwa Kulturowego
  • Regionalne Obserwatorium Kultury
  • Regionalne Laboratorium Kultury
  • Fabryka Silesia
  • Akademia Kadr Kultury


Aby wziąć udział w konkursie wystarczy przesłać portfolio w formacie pdf zawierające minimum 3 projekty identyfikacji wizualnej na adres: konkurs.rik(at)stgu.pl.

Na podstawie nadesłanych portfolio Jury wybierze 5 finalistów konkursu, których zaprosi do odpłatnego (2.000 zł brutto) przygotowania propozycji znaków.
Spośród nich zostanie wybrany zwycięzca, który otrzyma nagrodę główną w wysokości 20.000 zł brutto.

Terminy konkursu:

  • Nadsyłanie portfolio  – 30 maja 2017
  • Rozstrzygnięcie I etapu konkursu – 02 czerwca 2017
  • Przygotowanie wstępnych koncepcji identyfikacji wizualnej przez wybranych 5 projektantów / studia projektowe – 30 czerwca 2017
  • Wyłonienie zwycięzcy – 04 lipca 2017
  • Przygotowanie księgi identyfikacji wizualnej zgodnej z Załącznikiem nr 1 – 31 lipca 2017


Portfolio i projekty oceni jury w składzie:

  • Adam Pastuch – dyrektor Regionalnego Instytutu Kultury
  • Hanna Kostrzewska - Specjalista ds. Komunikacji, Promocji i Nowych Mediów
  • Dr Bogna Otto-Węgrzyn
  • Roman Kaczmarczyk
  • Dr hab. Dawid Korzekwa, prof. ASP


Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SOFTSWISS laureatem nagrody Eventex Award za Kids Camp
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zdobyła nagrodę Eventex Award 2025 w kategorii Corporate Event za projekt Kids Camp. Program został stworzony z myślą o wspieraniu pracowników poprzez zaangażowanie ich dzieci w wyjątkowe, transgraniczne doświadczenie. To prestiżowe wyróżnienie plasuje SOFTSWISS obok takich marek jak Disney, Nike czy...
Performics ponownie z tytułem Agencji Roku
Agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe, po raz kolejny nagrodzona tytułem Agency of the Year w międzynarodowym konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę).
Znamy zwycięzców konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
Najważniejsza wiadomość w branży marketingu efektywnościowego w tym sezonie to ogłoszenie laureatów 7. edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. W piątek, podczas wielkiego towarzyskiego wydarzenia, jakim była Diamentowa Gala, przekonaliśmy się kto dołączył do strefy performance’owej mocy, a kto utrwalił w niej swoją pozycję.
Finaliści Sony Future Filmmaker Awards 2025
Organizatorzy konkursu Sony Future Filmmaker Awards ogłosili nazwiska 30 filmowców, którzy znaleźli się na krótkiej liście tegorocznej edycji. O ich wyborze zadecydowała wyjątkowa oryginalność filmów, które mogli zgłaszać w jednej z czterech kategorii: film fabularny, film dokumentalny, animacja i filmy studenckie. W nagrodę wszyscy finaliści otrzymają zaproszenie na...
Patrycja Rusnak i Anna Kwiatkowska w jury KTR
Dwie reprezentantki VML znalazły się w gronie jurorów tegorocznego konkursu KTR w kategoriach Entertainment i For Good.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764