logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs: Logo 25 lat dobrego sąsiedztwa

   05.08.2015, przeczytano 2659 razy
ilustracjastrzałka

Ministerstwo Spraw Zagranicznych Rzeczypospolitej Polskiej, Ministerstwo Spraw Zagranicznych Republiki Federalnej Niemiec oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej zapraszają do udziału w konkursie na logo 25 lat podpisania polsko-niemieckiego traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy. Konkurs ma charakter otwarty, etapowy, międzynarodowy. Projektanci zainteresowani udziałem proszeni są o przesłanie swojego portfolio do końca sierpnia 2015 r. Zwycięzca otrzyma 10 000 zł nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs%3A-logo-25-lat-dobrego-sasiedztwa,25603,artykul.html

W 2016 r. minie 25 lat od podpisania traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy między Polską i Niemcami. Dokument ten jest jednym z fundamentów współczesnych relacji polsko-niemieckich. Znak powinien odzwierciedlać radosny i pozytywny charakter rocznicy (wspólnie „patrzymy w przyszłość”), wzajemną otwartość Polski i Niemiec na sąsiadów oraz podkreślać jak wiele łączy oba kraje (chcemy razem budować wspólną Europę).

Konkurs ma charakter etapowy – na podstawie nadesłanych portfolio jury wybierze 6 projektantów / studiów, którzy odpłatnie wykonają propozycję znaków, a następnie zwycięzcę konkursu.

Wyłonione logo będzie wszechstronnie stosowane w celach promocyjnych przez rządy Polski i Niemiec jak również przez inne podmioty z obu krajów, które będą uczestniczyć w obchodach rocznicy.

Jury konkursu:

  • Henryka Mościcka-Dendys – Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Spraw Zagranicznych RP
  • Artur Orzechowski –  Dyrektor Departamentu Polityki Europejskiej w Ministerstwie Spraw Zagranicznych RP
  • Joachim Bleicker – Ambasador, Pełnomocnik w Ministerstwie Spraw Zagranicznych RFN ds. kwestii podstawowych w zakresie stosunków zewnętrznych UE i relacji z państwami członkowskimi
  • Michael Reiffenstuel – Pełnomocnik w Ministerstwie Spraw Zagranicznych RFN ds. zagranicznej polityki kulturalnej, szkół niemieckich za granicą
  • dr hab. Dawid Korzekwa – projektant, Prezes Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej
  • Kasper Skirgajło – Krajewski – projektant, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej
  • Przedstawiciele Fundacji Współpracy Polsko-Niemieckiej oraz Polsko-Niemieckiej Współpracy Młodzieży


Nagrody:

  • Za udział w finale konkursu – 1350 zł brutto dla 5 uczestników, którzy nie zwyciężą w konkursie
  • Dla zwycięzcy za przygotowanie logotypu wraz z księgą znaku oraz przekazanie autorskich praw majątkowych na rzecz Organizatora – 10000 zł brutto


Zgłoszenie udziału:

Warunkiem udziału w konkursie jest przesłanie portfolio w formacie PDF (max 10MB), które zawiera minimum 5 projektów logotypów.

Prace powinny być przesłane w formie elektronicznej do 30 sierpnia 2015 na adres: 25plde(at)stgu.pl.

Plik załącznika z portfolio powinien być zatytułowany nazwą autora.

Regulamin konkursu (PDF)

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Był sobie taki konkurs na CSK Lublin. STGU było współorganizatorem.
I stał się wielki SMRÓD z powodów formalnych, gdy okazało się, że organizator rozmijał się w podejmowanych decyzjach z własnym regulaminem.

Niezależnie więc od prestiżu polskiego i niemieckiego MSZ, obecność STGU w tym zestawieniu skutecznie ZNIECHĘCA do udziału.

avatar użytkownika
,

Na szczęście tutaj mamy do czynienia z konkursem etapowym i dopuszczeniem jedynie wąskiej grupy wykonawców do finału - czyli uznaniowość pełną gębą. Tak nie jest uczciwiej?  

,


wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych
(publikowanie anonimowych, personalnych oskarżeń bez merytorycznego uzasadnienia)
  

avatar użytkownika
,

Musimy prosić Cię o uzasadnienie tego poważnego oskarżenia i podpisanie go imieniem i nazwiskiem pod rygorem usunięcia wpisu i przyznania Ci punktu karnego za wpis o charakterze pomówienia.  

,

Proszę łaskawie zapoznać się z terminami roztrzygnięć konkursów pod patronatem STGU. Podpowiem, że wystarczy porównać daty zapisane w regulaminach oraz rzeczywiste daty ogłoszenia wyników.
Proszę sobie także przestudiować w ilu konkursach członkiem jury był doktror Korzekwa.

Co zresztą powinniście zrobić, po AFERZE z konkursem CSK, która w zasadzie zniweczyła wiarygodność STGU.

Niezależnie od gróźb skasowania komentarza, przyznania punktów karnych (jakby w ogóle ktoś je traktował poważnie) czy innych sankcji, zamierzam korzystać z regulaminowej anonimowości.
  

avatar użytkownika
,

Wątpliwości w sprawie poprzedniego konkursu w żaden sposób nie uzasadniają insynuacji wobec konkretnego, wymienionego przez Ciebie z nazwiska człowieka. Albo się pod tym podpiszesz i zechcesz uzasadnić, albo będziemy zmuszeni uznać że mamy do czynienia z aktem zdziczenia obyczaju i naruszeniem prawa. A zatem słuchamy - co pozwala Ci stwierdzać że wskazana przez Ciebie osoba sprzeniewierzy się regulaminowi konkursu będącego przedmiotem tego newsa?  

,

Wątpliwości dotyczą wielu konkursów realizowanych pod egidą STGU.
Niedawna afera z CSK jest kroplą, która może przelać czarę.




  

avatar użytkownika
,

"Wątpliwości" mają być podstawą pozwalającą Ci wskazać człowieka z nazwiska i oskarżyć go że doprowadzi w przyszłości do złamania prawa? Kpisz sobie? Potrzebny Ci kubeł zimnej wody?  

,

Kasując niewygodne treści nie podnosisz wiarygodności STGU, pomagasz ją unicestwić.   

avatar użytkownika
,

Treści które pozwoliłeś sobie opublikować nie są dla nas niewygodne - to przykład zdziczenia obyczaju i całkowitego braku szacunku dla innych ludzi. Niezależnie od tego jaki ma to wpływ na losy STGU,na takie wpisy u nas miejsca nigdy nie będzie.  

Najnowsze w tym dziale

12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
Polski projekt ze specjalną nagrodą Konkursu Nagroda Jamesa Dysona 2023
Właśnie ogłoszono wyniki Konkursu Nagroda Jamesa Dysona. W tegorocznej edycji przyznano trzy główne nagrody: główną międzynarodową nagrodę, nagrodę w kategorii Zrównoważony Rozwój oraz nagrodę za Projekt Humanitarny. Wytypowani przez sir Jamesa Dysona autorzy zwycięskich projektów otrzymają po 160 000 zł na dalszy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764