logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs: Logo 25 lat dobrego sąsiedztwa

   05.08.2015, przeczytano 2201 razy
ilustracjastrzałka

Ministerstwo Spraw Zagranicznych Rzeczypospolitej Polskiej, Ministerstwo Spraw Zagranicznych Republiki Federalnej Niemiec oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej zapraszają do udziału w konkursie na logo 25 lat podpisania polsko-niemieckiego traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy. Konkurs ma charakter otwarty, etapowy, międzynarodowy. Projektanci zainteresowani udziałem proszeni są o przesłanie swojego portfolio do końca sierpnia 2015 r. Zwycięzca otrzyma 10 000 zł nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs%3A-logo-25-lat-dobrego-sasiedztwa,25603,artykul.html

W 2016 r. minie 25 lat od podpisania traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy między Polską i Niemcami. Dokument ten jest jednym z fundamentów współczesnych relacji polsko-niemieckich. Znak powinien odzwierciedlać radosny i pozytywny charakter rocznicy (wspólnie „patrzymy w przyszłość”), wzajemną otwartość Polski i Niemiec na sąsiadów oraz podkreślać jak wiele łączy oba kraje (chcemy razem budować wspólną Europę).

Konkurs ma charakter etapowy – na podstawie nadesłanych portfolio jury wybierze 6 projektantów / studiów, którzy odpłatnie wykonają propozycję znaków, a następnie zwycięzcę konkursu.

Wyłonione logo będzie wszechstronnie stosowane w celach promocyjnych przez rządy Polski i Niemiec jak również przez inne podmioty z obu krajów, które będą uczestniczyć w obchodach rocznicy.

Jury konkursu:

  • Henryka Mościcka-Dendys – Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Spraw Zagranicznych RP
  • Artur Orzechowski –  Dyrektor Departamentu Polityki Europejskiej w Ministerstwie Spraw Zagranicznych RP
  • Joachim Bleicker – Ambasador, Pełnomocnik w Ministerstwie Spraw Zagranicznych RFN ds. kwestii podstawowych w zakresie stosunków zewnętrznych UE i relacji z państwami członkowskimi
  • Michael Reiffenstuel – Pełnomocnik w Ministerstwie Spraw Zagranicznych RFN ds. zagranicznej polityki kulturalnej, szkół niemieckich za granicą
  • dr hab. Dawid Korzekwa – projektant, Prezes Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej
  • Kasper Skirgajło – Krajewski – projektant, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej
  • Przedstawiciele Fundacji Współpracy Polsko-Niemieckiej oraz Polsko-Niemieckiej Współpracy Młodzieży


Nagrody:

  • Za udział w finale konkursu – 1350 zł brutto dla 5 uczestników, którzy nie zwyciężą w konkursie
  • Dla zwycięzcy za przygotowanie logotypu wraz z księgą znaku oraz przekazanie autorskich praw majątkowych na rzecz Organizatora – 10000 zł brutto


Zgłoszenie udziału:

Warunkiem udziału w konkursie jest przesłanie portfolio w formacie PDF (max 10MB), które zawiera minimum 5 projektów logotypów.

Prace powinny być przesłane w formie elektronicznej do 30 sierpnia 2015 na adres: 25plde(at)stgu.pl.

Plik załącznika z portfolio powinien być zatytułowany nazwą autora.

Regulamin konkursu (PDF)

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Był sobie taki konkurs na CSK Lublin. STGU było współorganizatorem.
I stał się wielki SMRÓD z powodów formalnych, gdy okazało się, że organizator rozmijał się w podejmowanych decyzjach z własnym regulaminem.

Niezależnie więc od prestiżu polskiego i niemieckiego MSZ, obecność STGU w tym zestawieniu skutecznie ZNIECHĘCA do udziału.

avatar użytkownika
,

Na szczęście tutaj mamy do czynienia z konkursem etapowym i dopuszczeniem jedynie wąskiej grupy wykonawców do finału - czyli uznaniowość pełną gębą. Tak nie jest uczciwiej?  

,


wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych
(publikowanie anonimowych, personalnych oskarżeń bez merytorycznego uzasadnienia)
  

avatar użytkownika
,

Musimy prosić Cię o uzasadnienie tego poważnego oskarżenia i podpisanie go imieniem i nazwiskiem pod rygorem usunięcia wpisu i przyznania Ci punktu karnego za wpis o charakterze pomówienia.  

,

Proszę łaskawie zapoznać się z terminami roztrzygnięć konkursów pod patronatem STGU. Podpowiem, że wystarczy porównać daty zapisane w regulaminach oraz rzeczywiste daty ogłoszenia wyników.
Proszę sobie także przestudiować w ilu konkursach członkiem jury był doktror Korzekwa.

Co zresztą powinniście zrobić, po AFERZE z konkursem CSK, która w zasadzie zniweczyła wiarygodność STGU.

Niezależnie od gróźb skasowania komentarza, przyznania punktów karnych (jakby w ogóle ktoś je traktował poważnie) czy innych sankcji, zamierzam korzystać z regulaminowej anonimowości.
  

avatar użytkownika
,

Wątpliwości w sprawie poprzedniego konkursu w żaden sposób nie uzasadniają insynuacji wobec konkretnego, wymienionego przez Ciebie z nazwiska człowieka. Albo się pod tym podpiszesz i zechcesz uzasadnić, albo będziemy zmuszeni uznać że mamy do czynienia z aktem zdziczenia obyczaju i naruszeniem prawa. A zatem słuchamy - co pozwala Ci stwierdzać że wskazana przez Ciebie osoba sprzeniewierzy się regulaminowi konkursu będącego przedmiotem tego newsa?  

,

Wątpliwości dotyczą wielu konkursów realizowanych pod egidą STGU.
Niedawna afera z CSK jest kroplą, która może przelać czarę.




  

avatar użytkownika
,

"Wątpliwości" mają być podstawą pozwalającą Ci wskazać człowieka z nazwiska i oskarżyć go że doprowadzi w przyszłości do złamania prawa? Kpisz sobie? Potrzebny Ci kubeł zimnej wody?  

,

Kasując niewygodne treści nie podnosisz wiarygodności STGU, pomagasz ją unicestwić.   

avatar użytkownika
,

Treści które pozwoliłeś sobie opublikować nie są dla nas niewygodne - to przykład zdziczenia obyczaju i całkowitego braku szacunku dla innych ludzi. Niezależnie od tego jaki ma to wpływ na losy STGU,na takie wpisy u nas miejsca nigdy nie będzie.  

Najnowsze w tym dziale

6 nagród European Newspaper Award dla Polska Press
Okładki dzienników Polska Press autorstwa Tomasza Bocheńskiego, jako jedyne z Polski, nagrodzone w 21. edycji prestiżowego konkursu projektowania prasowego European Newspaper Award.
Laureaci Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019
Podczas Gali Finałowej 9 Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodzono najlepszych polskich marketerów. 28 listopada był finałem dwudniowego kongresu Executive Summit 2019. W tym roku panelom i prelekcją towarzyszyło hasło „HYBRID STRATEGY”.
Polomarket z nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019
Działania marketingowe prowadzone przez Grupę POLOmarket po raz kolejny zostały docenione przez grono niezależnych ekspertów. Największa polska sieć supermarketów zdobyła nagrodę „Dyrektor Marketingu Roku 2019”. Statuetkę odebrał Dyrektor Marketingu Krzysztof Szultka. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.
Zakończyła się 23. edycja Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura 2019, w której doceniony został projekt „Amica na Szlaku Smaku”. Znalazł się w gronie najciekawszych projektów spośród 156 nadesłanych propozycji. Wyboru dokonało jury założone z ekspertów w dziedzinie marketingu.
Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764