logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs: Logo 25 lat dobrego sąsiedztwa

   05.08.2015, przeczytano 2721 razy
ilustracjastrzałka

Ministerstwo Spraw Zagranicznych Rzeczypospolitej Polskiej, Ministerstwo Spraw Zagranicznych Republiki Federalnej Niemiec oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej zapraszają do udziału w konkursie na logo 25 lat podpisania polsko-niemieckiego traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy. Konkurs ma charakter otwarty, etapowy, międzynarodowy. Projektanci zainteresowani udziałem proszeni są o przesłanie swojego portfolio do końca sierpnia 2015 r. Zwycięzca otrzyma 10 000 zł nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs%3A-logo-25-lat-dobrego-sasiedztwa,25603,artykul.html

W 2016 r. minie 25 lat od podpisania traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy między Polską i Niemcami. Dokument ten jest jednym z fundamentów współczesnych relacji polsko-niemieckich. Znak powinien odzwierciedlać radosny i pozytywny charakter rocznicy (wspólnie „patrzymy w przyszłość”), wzajemną otwartość Polski i Niemiec na sąsiadów oraz podkreślać jak wiele łączy oba kraje (chcemy razem budować wspólną Europę).

Konkurs ma charakter etapowy – na podstawie nadesłanych portfolio jury wybierze 6 projektantów / studiów, którzy odpłatnie wykonają propozycję znaków, a następnie zwycięzcę konkursu.

Wyłonione logo będzie wszechstronnie stosowane w celach promocyjnych przez rządy Polski i Niemiec jak również przez inne podmioty z obu krajów, które będą uczestniczyć w obchodach rocznicy.

Jury konkursu:

  • Henryka Mościcka-Dendys – Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Spraw Zagranicznych RP
  • Artur Orzechowski –  Dyrektor Departamentu Polityki Europejskiej w Ministerstwie Spraw Zagranicznych RP
  • Joachim Bleicker – Ambasador, Pełnomocnik w Ministerstwie Spraw Zagranicznych RFN ds. kwestii podstawowych w zakresie stosunków zewnętrznych UE i relacji z państwami członkowskimi
  • Michael Reiffenstuel – Pełnomocnik w Ministerstwie Spraw Zagranicznych RFN ds. zagranicznej polityki kulturalnej, szkół niemieckich za granicą
  • dr hab. Dawid Korzekwa – projektant, Prezes Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej
  • Kasper Skirgajło – Krajewski – projektant, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej
  • Przedstawiciele Fundacji Współpracy Polsko-Niemieckiej oraz Polsko-Niemieckiej Współpracy Młodzieży


Nagrody:

  • Za udział w finale konkursu – 1350 zł brutto dla 5 uczestników, którzy nie zwyciężą w konkursie
  • Dla zwycięzcy za przygotowanie logotypu wraz z księgą znaku oraz przekazanie autorskich praw majątkowych na rzecz Organizatora – 10000 zł brutto


Zgłoszenie udziału:

Warunkiem udziału w konkursie jest przesłanie portfolio w formacie PDF (max 10MB), które zawiera minimum 5 projektów logotypów.

Prace powinny być przesłane w formie elektronicznej do 30 sierpnia 2015 na adres: 25plde(at)stgu.pl.

Plik załącznika z portfolio powinien być zatytułowany nazwą autora.

Regulamin konkursu (PDF)

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764