logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs: Logo 25 lat dobrego sąsiedztwa

   05.08.2015, przeczytano 2328 razy
ilustracjastrzałka

Ministerstwo Spraw Zagranicznych Rzeczypospolitej Polskiej, Ministerstwo Spraw Zagranicznych Republiki Federalnej Niemiec oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej zapraszają do udziału w konkursie na logo 25 lat podpisania polsko-niemieckiego traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy. Konkurs ma charakter otwarty, etapowy, międzynarodowy. Projektanci zainteresowani udziałem proszeni są o przesłanie swojego portfolio do końca sierpnia 2015 r. Zwycięzca otrzyma 10 000 zł nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs%3A-logo-25-lat-dobrego-sasiedztwa,25603,artykul.html

W 2016 r. minie 25 lat od podpisania traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy między Polską i Niemcami. Dokument ten jest jednym z fundamentów współczesnych relacji polsko-niemieckich. Znak powinien odzwierciedlać radosny i pozytywny charakter rocznicy (wspólnie „patrzymy w przyszłość”), wzajemną otwartość Polski i Niemiec na sąsiadów oraz podkreślać jak wiele łączy oba kraje (chcemy razem budować wspólną Europę).

Konkurs ma charakter etapowy – na podstawie nadesłanych portfolio jury wybierze 6 projektantów / studiów, którzy odpłatnie wykonają propozycję znaków, a następnie zwycięzcę konkursu.

Wyłonione logo będzie wszechstronnie stosowane w celach promocyjnych przez rządy Polski i Niemiec jak również przez inne podmioty z obu krajów, które będą uczestniczyć w obchodach rocznicy.

Jury konkursu:

  • Henryka Mościcka-Dendys – Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Spraw Zagranicznych RP
  • Artur Orzechowski –  Dyrektor Departamentu Polityki Europejskiej w Ministerstwie Spraw Zagranicznych RP
  • Joachim Bleicker – Ambasador, Pełnomocnik w Ministerstwie Spraw Zagranicznych RFN ds. kwestii podstawowych w zakresie stosunków zewnętrznych UE i relacji z państwami członkowskimi
  • Michael Reiffenstuel – Pełnomocnik w Ministerstwie Spraw Zagranicznych RFN ds. zagranicznej polityki kulturalnej, szkół niemieckich za granicą
  • dr hab. Dawid Korzekwa – projektant, Prezes Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej
  • Kasper Skirgajło – Krajewski – projektant, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej
  • Przedstawiciele Fundacji Współpracy Polsko-Niemieckiej oraz Polsko-Niemieckiej Współpracy Młodzieży


Nagrody:

  • Za udział w finale konkursu – 1350 zł brutto dla 5 uczestników, którzy nie zwyciężą w konkursie
  • Dla zwycięzcy za przygotowanie logotypu wraz z księgą znaku oraz przekazanie autorskich praw majątkowych na rzecz Organizatora – 10000 zł brutto


Zgłoszenie udziału:

Warunkiem udziału w konkursie jest przesłanie portfolio w formacie PDF (max 10MB), które zawiera minimum 5 projektów logotypów.

Prace powinny być przesłane w formie elektronicznej do 30 sierpnia 2015 na adres: 25plde(at)stgu.pl.

Plik załącznika z portfolio powinien być zatytułowany nazwą autora.

Regulamin konkursu (PDF)

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Był sobie taki konkurs na CSK Lublin. STGU było współorganizatorem.
I stał się wielki SMRÓD z powodów formalnych, gdy okazało się, że organizator rozmijał się w podejmowanych decyzjach z własnym regulaminem.

Niezależnie więc od prestiżu polskiego i niemieckiego MSZ, obecność STGU w tym zestawieniu skutecznie ZNIECHĘCA do udziału.

avatar użytkownika
,

Na szczęście tutaj mamy do czynienia z konkursem etapowym i dopuszczeniem jedynie wąskiej grupy wykonawców do finału - czyli uznaniowość pełną gębą. Tak nie jest uczciwiej?  

,


wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych
(publikowanie anonimowych, personalnych oskarżeń bez merytorycznego uzasadnienia)
  

avatar użytkownika
,

Musimy prosić Cię o uzasadnienie tego poważnego oskarżenia i podpisanie go imieniem i nazwiskiem pod rygorem usunięcia wpisu i przyznania Ci punktu karnego za wpis o charakterze pomówienia.  

,

Proszę łaskawie zapoznać się z terminami roztrzygnięć konkursów pod patronatem STGU. Podpowiem, że wystarczy porównać daty zapisane w regulaminach oraz rzeczywiste daty ogłoszenia wyników.
Proszę sobie także przestudiować w ilu konkursach członkiem jury był doktror Korzekwa.

Co zresztą powinniście zrobić, po AFERZE z konkursem CSK, która w zasadzie zniweczyła wiarygodność STGU.

Niezależnie od gróźb skasowania komentarza, przyznania punktów karnych (jakby w ogóle ktoś je traktował poważnie) czy innych sankcji, zamierzam korzystać z regulaminowej anonimowości.
  

avatar użytkownika
,

Wątpliwości w sprawie poprzedniego konkursu w żaden sposób nie uzasadniają insynuacji wobec konkretnego, wymienionego przez Ciebie z nazwiska człowieka. Albo się pod tym podpiszesz i zechcesz uzasadnić, albo będziemy zmuszeni uznać że mamy do czynienia z aktem zdziczenia obyczaju i naruszeniem prawa. A zatem słuchamy - co pozwala Ci stwierdzać że wskazana przez Ciebie osoba sprzeniewierzy się regulaminowi konkursu będącego przedmiotem tego newsa?  

,

Wątpliwości dotyczą wielu konkursów realizowanych pod egidą STGU.
Niedawna afera z CSK jest kroplą, która może przelać czarę.




  

avatar użytkownika
,

"Wątpliwości" mają być podstawą pozwalającą Ci wskazać człowieka z nazwiska i oskarżyć go że doprowadzi w przyszłości do złamania prawa? Kpisz sobie? Potrzebny Ci kubeł zimnej wody?  

,

Kasując niewygodne treści nie podnosisz wiarygodności STGU, pomagasz ją unicestwić.   

avatar użytkownika
,

Treści które pozwoliłeś sobie opublikować nie są dla nas niewygodne - to przykład zdziczenia obyczaju i całkowitego braku szacunku dla innych ludzi. Niezależnie od tego jaki ma to wpływ na losy STGU,na takie wpisy u nas miejsca nigdy nie będzie.  

Najnowsze w tym dziale

Najlepsza okładka płytowa 2020 roku ujawniona
18 czerwca podczas wernisażu wystawy pokonkursowej ujawniono laureatów VII edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową. Łączna pula nagród wynosiła 15 000 złotych. Nagrodę główną, a zarazem miano najlepszej polskiej okładki płytowej 2020 roku zdobył Łukasz Paluch za front albumu ,,Highlight” kultowego duetu Skalpel. 16-osobowe...
Pierwsi rezydenci już są, Art_Inkubator czeka na kolejnych
Studio projektowania wnętrz HAZO i tworzące oryginalne kolaże Zachwyty wprowadzają się do pofabrycznych przestrzeni Art_Inkubatora. Wkrótce dołączą do nich kolejne początkujące marki, które wzięły udział w konkursie na rezydentów, a przy Tymienieckiego 3 oprócz adresu znajdą wsparcie merytoryczne, prawne czy księgowe. To są już ostatnie dni na...
Firma Nikon, wraz z CIWEM, organizacją charytatywną propagującą zasady gospodarowania zasobami wodnymi i zarządzania ochroną środowiska, WaterBear, bezpłatną platformą streamingową poświęconą przyszłości naszej planety, oraz biurem projektowym ARUP, poinformowała o składzie jury konkursu Environmental Photographer of the Year 2021.
Tofu Studio z nagrodami na Creative Week w Nowym Jorku
Gdańskie TOFU Studio otrzymało w ubiegłym tygodniu aż cztery nagrody w konkursach THE ONE SHOW oraz 100th ADC AWARDS, podczas odbywającego się w Nowym Jorku CREATIVE WEEK 2021, globalnego święta kreatywności. Polacy otrzymali srebro, brąz oraz dwa wyróżnienia.
Kampania „Safe Waze 2 Shop” zrealizowana przez McCANN Poland dla Mastercard zdobyła nagrodę Brązowego Ołówka w kategorii „Creative Use of Data – Innovation in Lockdown” oraz wyróżnienie (Merit) w kategorii „Social Media  – Innovation in Lockdown” w jednym z najważniejszych konkursów branży reklamowej - The One...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764