logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs: Mural na 100-lecie AGH

   07.10.2018, przeczytano 737 razy
ilustracjastrzałka

Akademia Górniczo-Hutnicza ogłasza konkurs „Mural na 100-lecie AGH”. Zwycięski projekt ozdobi jedną ze ścian akademika na terenie Miasteczka Studenckiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs%3A-mural-na-100-lecie-agh,379644,artykul.html

Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest zarówno do profesjonalnych twórców nurtu street art, jak i do amatorów, którzy chcieliby spróbować swoich sił w zaprojektowaniu wielkoformatowego malowidła. Motywem przewodnim prac ma być stuletnia historia AGH. Autorzy projektów powinni również nawiązać do lokalizacji muralu. Ozdobi on bowiem przestrzeń, w której na co dzień żyją i mieszkają krakowscy studenci.

Zwycięski projekt zostanie naniesiony na południową ścianę Domu Studenckiego „Stokrotka” w Krakowie przy ul. Rostafińskiego 2. Wielkoformatowe malowidło o wymiarach 16m x 15m ozdobi budynek, który jest w bezpośrednim sąsiedztwie głównej bramy wjazdowej na teren największego miasteczka studenckiego w Polsce. Stanowić więc będzie nie tylko element dekoracyjny przestrzeni miejskiej, ale będzie również witać gości MS AGH.

Nadesłane prace zostaną ocenione przez jury, w którego skład, prócz między innymi władz uczelni, wejdzie również przedstawiciel ASP w Krakowie. Nagrodą główną w konkursie jest 5 tys. zł, a termin nadsyłania projektów upływa 16 listopada.

W pierwszym etapie komisja konkursowa wybierze trzy najciekawsze propozycje, które zostaną następnie poddane pod głosowanie internautów. W ostatnim etapie rywalizacji prace ocenione przez internautów ponownie trafią pod obrady jury. Ogłoszenie wyników nastąpi 28 listopada. Realizacja projektu przewidziana jest na wczesną wiosnę 2019 roku.

Warto dodać, że będzie to już drugi, wyłoniony na podstawie konkursu mural na terenie kampusu AGH. Pierwszy powstał pięć lat temu i ozdobił jedną ze ścian kamienicy przy ulicy Czarnowiejskiej w Krakowie.

Źródło: AGH

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

My już mamy na 100_lecie Niepodległości
https://www.youtube.com/watch?v=7sB_rN_da8s

avatar użytkownika
,

No a gdzie Dmowski? Trzeba będzie zamalować...  

Najnowsze w tym dziale

Bluerank z dwiema nagrodami w European Search Awards 2019
Podczas gali w Budapeszcie rozdano najważniejsze, doroczne nagrody europejskie w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Dwie nagrody European Search Awards 2019 zdobyła firma Bluerank, będąc najlepszą w kategoriach  Best use of search – Retail oraz Pan European Campaign. To już dziewiąta i dziesiąta statuetka ESA na koncie agencji.
Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion dla „Ostatniego Twojego Weekendu”
"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach...
Uwaga specjaliści od namingu: Konkurs na nazwę planety!
Międzynarodowa Unia Astronomiczna (IAU) wraz z Polskim Towarzystwem Astronomicznym (PTA) ogłaszają ogólnonarodowy konkurs na nazwy dla planety pozasłonecznej i jej gwiazdy. To część globalnej inicjatywy podjętej w ramach obchodów stulecia IAU – każdy kraj otrzymuje prawo nadania nazwy jednej gwieździe oraz krążącej wokół niej planecie. Swoje...
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!
Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
ING wyróżniony w konkursie Golden Arrow za działania marketingowe
W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow ING Bank Śląski został doceniony za efektywność i innowacyjność działań marketingowych. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii digital marketing – SEM, wyróżnienie w kategorii wideo za cykl filmów – „Prosto o pieniądzach” oraz dodatkowe wyróżnienie w kategorii open za e-learning o prostym języku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764