logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs: Postaw na stojak (na rowery)

   23.05.2013, przeczytano 2227 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs na stojak na rowery to inicjatywa firmy McDonald’s Polska, a realizowany jest we ścisłej współpracy i nadzorze merytorycznym Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Prace konkursowe można zgłaszać w dwóch kategoriach: profesjonaliści (do wygrania 10 tys. zł) oraz pasjonaci (5 tys. zł).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs%3A-postaw-na-stojak-%28na-rowery%29,18802,artykul.html

PROFESJONALIŚCI

Jesteś projektantem, architektem, designerem? Znasz zasady projektowania elementów architektury użyteczności publicznej? Chciałbyś zaistnieć w ogólnopolskich mediach i zrobić coś, co nie tylko będzie stanowiło formę doskonałą, ale jednocześnie służyło społeczeństwu? POSTAW NA STOJAK!

Zaprojektuj idealny stojak na rowery, uwzględniając przy tym poniższe wytyczne:

- Stojak powinien być trwale przymocowany do podłoża w sposób uniemożliwiający wyrwanie lub odkręcenie.

- Forma stojaka jest dowolna, przy czym powinna być kompatybilna z wymiarami wszystkich rowerów spotykanych na rynku. Zaleca się wysokość stojaka nie mniejszą niż ok. 0,65 m wysokości oraz 1 m długości. Należy brać pod uwagę maksymalną grubość opon roweru ok.8cm, maksymalną średnicę koła ok.0,75 m oraz możliwość występowania koszyków z przodu i z tyłu roweru o szerokości do 0,6m, które mogą znajdować się już ok. 0,6m nad ziemią.

- Wizualizacja stojaka powinna zawierać informację o sposobie przypinania roweru, montażu stojaka oraz proponowanego materiału. Stojak musi być wykonany z materiału odpornego na negatywne działanie warunków atmosferycznych.

- Stojak musi umożliwiać wygodne oparcie roweru oraz bezpieczne przypięcie roweru wyłącznie poprzez ramę i minimum jednego koła przy pomocy zapięcia typu U-lock (kłódką szeklową), o wymiarach wewnętrznych 10×20cm.

- Projekt stojaka powinien być wykonany w sposób umożliwiający jego masową produkcję oraz lokowanie w przestrzeni publicznej.

Projekt w formacie JPG lub PDF wyślij pod adres konkurs@postawnastojak.pl, w tytule wpisując PRO, a w treści podaj Twoje imię, nazwisko, telefon oraz datę urodzenia.

Jury wybierze trzy projekty, których twórcy wykazali się największą kreatywnością, nie zapominając przy tym o funkcjonalności oraz zasadach projektowania elementów architektury użyteczności publicznej.

Najlepszy projekt zostanie wykorzystany do produkcji stojaków na rowery, które pojawią się na ulicach polskich miast.

NAGRODY

  • I miejsce – 10 000 zł
  • II miejsce – 5 000 zł
  • III miejsce – 2500 zł


PASJONACI

Lubisz rysować? Uważasz, że wychodzi Ci to naprawdę dobrze? Twoi znajomi chwalą Twoją pomysłowość? Nie lubisz banalnych rozwiązań i uważasz, że najciekawsze rzeczy to te zrobione z pasją? POSTAW NA STOJAK!

Zaprojektuj idealny – Twoim zdaniem – stojak na rowery. Może być prosty, ale może być też zupełnie odjechany.

Technika wykonania prac dowolna – szkic, rysunek, projekt graficzny, render – skorzystaj z techniki, która najlepiej oddaje Twoją kreatywność.

Projekt w formacie JPG lub PDF wyślij pod adres konkurs@postawnastojak.pl, w tytule wpisując PASJA, a w treści podaj Twoje imię, nazwisko, telefon oraz datę urodzenia.

Nasze konkursowe jury wybierze trzy projekty, których twórcy wykazali się największą pomysłowością i wyobraźnią, a przy tym nie zapomnieli o funkcjonalności stojaka.

NAGRODY

  • I miejsce – 5000 zł
  • II miejsce – 3000 zł
  • III miejsce – 1500 zł


TERMINY
Nadsyłanie prac: do 21 czerwca 2013
Ogłoszenie wyników: 8 lipca 2013

Więcej informacji, skład jury, regulamin: http://stgu.pl/postaw-na-stojak/
Partnerem akcji jest także Stowarzyszenie Miasta dla Rowerów.

Źródło: STGU

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764