logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs 30/30 na najlepszą okładkę płytową 2019 roku

   22.11.2019, przeczytano 268 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs organizowany jest przez Wydawnictwo Miejskie Posnania, ul. Ratajczaka 44, 61-728 Poznań. Jego celem jest wyłonienie trzydziestu najlepszych projektów graficznych, które zdobiły okładki płyt wydanych w 2019 r. oraz ich prezentacja na wystawie pokonkursowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-30-30-na-najlepsza-okladke-plytowa-2019-roku,384832,artykul.html

Konkurs adresowany jest do projektantów graficznych, którzy wykonali projekty wykorzystane jako okładki płytowe wydane w 2019 roku. Do konkursu kwalifikuje się każde wydawnictwo muzyczne niezależnie od rodzaju i formatu nośnika (np. płyta kompaktowa, płyta winylowa, kaseta magnetofonowa itp.), a także wydawnictwa muzyczne dostępne wyłącznie w legalnej dystrybucji cyfrowej (np. poprzez serwisy streamingowe lub platformy muzyczne). Wydawnictwem muzycznym może być każde wydawnictwo niezależnie od jego charakteru (np. pełny album, album instrumentalny, album live, singiel, EP, PromoCD, MaxiCD, MaxiSingle itp.).

Do zgłoszenia projektu graficznego na konkurs uprawnione są media, autorzy projektów graficznych – nieograniczona ilość zgłoszeń, dystrybutorzy i wytwórnie muzyczne oraz partnerzy medialni i patroni konkursu.

Konkurs jest otwarty i przystąpić do niego może każdy autor projektu graficznego, którego okładka spełnia wymogi konkursu. Zgłoszenie powinno zostać przesłane w terminie od 15 listopada 2019 r. do 19 stycznia 2020 r. za pomocą formularza zgłoszeniowego dostępnego pod adresem: www.wm.poznan.pl.

Wyboru najlepszych okładek płytowych, które zaprezentowane zostaną na wystawie w Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu w okresie od 27 marca do 26 kwietnia 2020 r., dokonuje specjalnie powołane w tym celu jury konkursowe. W skład jury wchodzą osoby rekrutowane spośród przedstawicieli branży muzycznej i artystycznej.

Jury konkursowe dokona wyboru 30 okładek (w zależności od poziomu zgłoszeń) w dwóch etapach:

  • pierwszy etap – 27 stycznia – 2 lutego 2020 (etap internetowy),
  • drugi etap – 10 – 14 lutego 2020 (obrady jury).

Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę główną w kwocie 5.000 zł, a jego praca zostanie oznaczona jako zwycięska na wystawie pokonkursowej w Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu. W przypadku wysokiego poziomu zgłoszonych prac jury konkursowe ma prawo przyznać nagrody dodatkowe. Jury przyzna również Nagrodę Specjalną im. Rosława Szaybo za szczególne osiągnięcia w dziedzinie projektowania okładek płytowych. Nagroda ta będzie miała charakter finansowy.

Więcej informacji, regulamin: http://konkurs3030.creocube.eu/regulamin.php

Źródło: Wydawnictwo Miejskie Posnania

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs studencki na projekt stoiska Izby Architektów RP
Opracuj koncepcję projektową stoiska targowego Izby Architektów RP - najlepsza praca pod względem warsztatowym, wizualnym oraz estetycznym zostanie zrealizowana podczas targów BUDMA 2020.
Konkurs na plakat Międzynarodowego Festiwalu Gombrowiczowskiego rozstrzygnięty
Organizowany przez Teatr Powszechny w Radomiu Międzynarodowy Festiwal Gombrowiczowski odbędzie się w dniach 17 - 24 października 2020. Organizatorzy w tym roku po raz pierwszy ogłosili konkurs na plakat gombrowiczowski. Wczoraj jury zdecydowało, że tegoroczną, XIV edycję festiwalu, będzie reprezentowała praca Michała Batorego – jednego z najbardziej uznanych i cenionych...
Konkurs „Świeć się z Energą” po raz jedenasty
Już po raz jedenasty Grupa Energa zainaugurowała świąteczną akcję, „Świeć się z Energą”. Które miasto tym razem oczaruje Polskę blaskiem i sięgnie po tytuł tego najpiękniej rozświetlonego? Głosujcie na swoich faworytów i pomóżcie zadecydować, do których 16 miejscowości z całego kraju trafią warte 200 tys. zł. dobroczynne nagrody oraz kto zdobędzie tytuł...
Złote Spinacze 2019: Cztery statuetki dla Santander Bank Polska
Aż 4 nagrody, w tym dwie złote i dwie srebrne, zostały przyznane Santander Bank Polska w najważniejszym konkursie branży PR w Polsce. Jury Złotych Spinaczy nagrodziło bank za komunikację przy projekcie Rebranding Santander Bank Polska oraz za komunikację antykryzysową podczas przejęcia wydzielonej części DBP przez Santander Bank Polska.
Podczas tegorocznej edycji "Złotych Spinaczy", ING Bank Śląski otrzymał aż trzy statuetki: dwie srebrne w kategoriach "Business to Business PR" oraz "Finanse" a także brązową w kategorii "Komunikacja wewnętrzna".
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764