logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs „Aspiruj, kreuj, koloruj” rozpoczęty

  PR 26.04.2021, przeczytano 587 razy

III edycja konkursu organizowanego przez markę Radaway właśnie się rozpoczęła. W tym rok studenci Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi będą mieć szansę wykazać się swoją kreatywnością i umiejętnościami w zakresie projektowania wzorów nadruku na szkle.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-_aspiruj%2C-kreuj%2C-koloruj_-rozpoczety,391230,artykul.html

Pandemia nie powstrzymuje Radaway we wspieraniu młodych artystów. Marka po raz trzeci zaprosiła studentów łódzkiej ASP do udziału w autorskim konkursie, jednak tym razem pod odmienioną nazwą - „ASPiruj, kreuj, koloruj”. Jego celem nie jest jak poprzednio stworzenie motywu graweru, lecz przygotowanie projektu nadruku na szkle. Zmiana związana jest z wprowadzoną przez producenta kabin prysznicowych nową usługą – Print Radaway, pozwalającą na nanoszenie na szklane tafle wzorów w pełnej palecie barw. Uczestnicy mają więc szerokie pole do popisu. Prace nad projektami trwać będą do 15 czerwca, a ogłoszenie wyników nastąpi 22 czerwca.

Do udziału w konkursie zaproszeni zostali studenci z Pracowni Projektowania Produktu prowadzonej przez prof. dr hab. Grzegorza Reńskiego na wydziale Wzornictwa i Architektury Wnętrz ASP w Łodzi. Ich zadaniem oprócz zaprojektowania nadruku na szkle kabin prysznicowych jest również przygotowanie kompletnej aranżacji wnętrza łazienki.  

- Przygotowanie wizualizacji łazienki i kabiny z kolorowym nadrukiem to ciekawe wyzwanie, które dla młodych artystów z pewnością będzie cennym doświadczeniem. Nie możemy doczekać się efektów prac. Tym bardziej, że usługa Print Radaway daje niemal nieograniczone możliwości. Spodziewamy się oryginalnych i zaskakujących propozycji – mówi Hanna Błaszak, dyrektor marketingu Radaway.

Konkurs „ASPiruj, kreuj, koloruj” to doskonała okazja dla młodych projektantów, by zmierzyć się z przyszłym zawodem. W konkursie przewidziano nagrody finansowe, wyróżnieniem będzie także wprowadzenie przygotowanych wzorów na stałe do oferty marki Radaway. 

Źródło: Radaway

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764