logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs „Aspiruj, kreuj, graweruj” rozpoczęty

  PR 27.05.2019, przeczytano 331 razy

„Piękno w każdym wymiarze” – właśnie tak brzmi hasło przewodnie konkursu „ASPiruj, kreuj, GRAweruj”. Studenci Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi po raz drugi mają okazję wykazać się kreatywnością w projektowaniu wzorów graweru.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-_aspiruj%2C-kreuj%2C-graweruj_-rozpoczety,382617,artykul.html

Pierwsza edycja konkursu zakończyła się ogromnym sukcesem, a efektem pracy są piękne motywy grawerunków na stałe wprowadzone do oferty wiodącego producenta kabin prysznicowych w Polsce – marki Radaway. Jak poradzą sobie z zadaniem uczestnicy w tym roku?

Do udziału w konkursie zaproszeni zostali studenci z Pracowni Projektowania Produktu prowadzonej przez prof. dr hab. Grzegorza Reńskiego na wydziale Wzornictwa i Architektury Wnętrz ASP w Łodzi. Zadaniem artystów jest stworzenie projektu graweru na szkle kabin prysznicowych oraz aranżacji wnętrza łazienki, które zaintrygują oryginalnością, ale będą też na tyle uniwersalne, że mogłyby znaleźć się w większości polskich domach.  

- Konkurs „ASPiruj, kreuj, GRAweruj” to doskonała okazja dla młodych projektantów, by zmierzyć się z przyszłym zawodem. Po skończeniu studiów mają bowiem zajmować się tworzeniem projektów zarówno atrakcyjnych wizualnie, jak i odpowiadających na potrzeby użytkowników. Udział w konkursie będzie dla nich testem umiejętności, a jednocześnie ciekawym punktem na mapie doświadczeń – przekonuje Hanna Błaszak, dyrektor marketingu Radaway.

Celem konkursu jest wspieranie młodych, utalentowanych  artystów, by mogli dalej się rozwijać. W pierwszej edycji, która odbyła się w 2017 roku, jury oceniło ponad 50 wizualizacji, Wśród zgłoszeń dominowały prace inspirowane naturą, geometrą, sztuką oraz stylami architektonicznymi. W tym roku tematem przewodnim jest „Piękno w każdym wymiarze”. Jak zrozumieją je studenci? Przekonamy się pod koniec czerwca.

Źródło: Radaway

www.radaway.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764