Z początkiem lutego wystartował konkurs organizowany przez markę Kikkoman, w której producent japońskich sosów sojowych nagradza smakoszy tej przyprawy. Konkurs organizowany jest w ramach ogólnopolskiej kampanii promocyjnej.
Producent zachęca przy pomocy konkursu do częstszego sięgania po sosy sojowe Kikkoman, bliższego poznania marki oraz eksperymentowania z nowymi smakami.
Konkurs „Dodaj życiu smaku” rozpoczął się 1 lutego i trwa do 27 marca 2016 r. Abu wziąć udział w konkursie należy odwiedzić stronę www.kikkoman.pl i odpowiedzieć na kilka pytań. Spośród nadesłanych zgłoszeń, jury wybierze najciekawsze odpowiedzi. Nagrody to Thermomix, wielofunkcyjny robot kuchenny Kenwood i blender kielichowy Philips oraz 1 ze 100 zestawów sosów sojowych Kikkoman.
Konkurs zorganizowany przez markę Kikkoman jest elementem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej, która ma na celu wsparcie sprzedaży, wzmocnienie wizerunku marki i dotarcie do nowych konsumentów. Komunikacja konkursu zostanie wsparta dodatkową kampanią reklamową w mediach elektronicznych oraz materiałami POS w wybranych sieciach handlowych, w tym m.in. plakatami i ulotkami dedykowanymi całej akcji.
Źródło: Kikkoman