logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs „Dodaj życiu smaku” w kampanii marki Kikkoman

  PR 01.02.2016, przeczytano 1230 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem lutego wystartował konkurs organizowany przez markę Kikkoman, w której producent japońskich sosów sojowych nagradza smakoszy tej przyprawy. Konkurs organizowany jest w ramach ogólnopolskiej kampanii promocyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-_dodaj-zyciu-smaku_-w-kampanii-marki-kikkoman,27315,artykul.html

Producent zachęca przy pomocy konkursu do częstszego sięgania po sosy sojowe Kikkoman, bliższego poznania marki oraz eksperymentowania z nowymi smakami.

Konkurs „Dodaj życiu smaku” rozpoczął się 1 lutego i trwa do 27 marca 2016 r. Abu wziąć udział w konkursie należy odwiedzić stronę www.kikkoman.pl i odpowiedzieć na kilka pytań. Spośród nadesłanych zgłoszeń, jury wybierze najciekawsze odpowiedzi. Nagrody to Thermomix, wielofunkcyjny robot kuchenny Kenwood i blender kielichowy Philips oraz 1 ze 100 zestawów sosów sojowych Kikkoman.

Konkurs zorganizowany przez markę Kikkoman jest elementem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej, która ma na celu wsparcie sprzedaży, wzmocnienie wizerunku marki i dotarcie do nowych konsumentów. Komunikacja konkursu zostanie wsparta dodatkową kampanią reklamową w mediach elektronicznych oraz materiałami POS w wybranych sieciach handlowych, w tym m.in. plakatami i ulotkami dedykowanymi całej akcji.

Źródło: Kikkoman

www.kikkoman.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aleksandra Siewierska awansowała na stanowisko Head of Client’s Operations w agencji K2 Create
Aleksandra Siwierska awansowała w ramach struktury K2 Create na stanowisko Head of Client’s Operations, a do zakresu jej nowych obowiązków należy zarządzanie 10-osobowym zespołem dedykowanym do działań dla platformy Netflix w obszarze komunikacji marki w mediach społecznościowych (obsługa klienta, zarządzanie projektami, strategia, kreacja). Aleksandra Siewierska...
Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche
Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.
Praca managera influencera: IMOK Future of Skills #4
Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 -Influencer marketing - trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać?
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. Zakres współpracy obejmuje PR korporacyjny i produktowy, działania w mediach społecznościowych, a także realizację kampanii SEO i...
Awanse w grupie Dentsu Polska
Mateusz Sikorski oraz Aleksander Łukomski awansują w strukturach dentsu Polska. Obaj objęli stanowisko Client Partnerów w pionie Creative i pokierują zespołami odpowiedzialnymi za obsługę kluczowych klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764