logo
WIADOMOŚCI

Konkurs „Just Brief” agencji Performante

   09.11.2017, przeczytano 648 razy
ilustracjastrzałka

Studenci oraz absolwenci kierunków związanych z marketingiem i reklamą będą mogli wziąć udział w konkursie „Just Brief” organizowanym przez agencję Performante. Współorganizatorem konkursu, a zarazem pierwszym prawdziwym klientem dla uczestników jest firma mytaxi – pierwsza i najpopularniejsza na świecie aplikacja taxi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-_just-brief_-agencji-performante,34429,artykul.html

Zadaniem w konkursie jest opracowanie kampanii digitalowej na podstawie rzeczywistego briefu dostarczonego przez mytaxi. Stawką w konkursie są płatny staż, nagroda pieniężna i pierwsza zrealizowana kampania w portfolio.

Klucz do kariery w marketingu

W ramach konkursu „Just Brief” organizowanego i opracowanego przez Performante, studenci połączeni zostaną w 5-cio osobowe zespoły i będą mieli za zadanie stworzyć kreatywną kampanię promocyjną, na podstawie rzeczywistego briefu dostarczonego przez mytaxi. Na każdym etapie “Just Brief” studenci będą mogli liczyć na pomoc i wsparcie merytoryczne ze strony przydzielonych im mentorów – specjalistów pracujących w Performante. Najlepsi staną przed szansą odbycia stażu w agencji lub po stronie klienta natomiast zwycięska drużyna zdobędzie nagrodę pieniężną w wysokości 10.000 zł.

Jak przebiega „Just Brief”?

Konkurs składa się z kilku etapów, odbywających się w siedzibie firmy. Etap pierwszy to warsztat strategiczny połączony z briefingiem oraz samodzielna praca drużyn nad strategią kampanii. Etap drugi to przygotowanie prezentacji, po uprzednich konsultacjach lub wsparciu ze strony specjalistów Performante. Finał polega na przedstawieniu wypracowanych kampanii przed jury, w skład którego wejdą: przedstawiciele Performante, mytaxi oraz Business Insider Polska. Jury wybierze jedną zwycięską grupę, która otrzyma 10.000 zł. Dodatkowo jest szansa, że najlepszy pomysł na kampanię zostanie zrealizowany przez mytaxi. Wszyscy uczestnicy mają szansę na otrzymanie propozycji płatnych praktyk w Performante, mytaxi lub Business Insider Polska.

Więcej informacji na temat konkursu znajduje się na stronie www.justbrief.pl.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 12 listopada.

Źródło: Performante

www.performante.com

Dodatkowe informacje:

Patronami medialnymi konkursu są: businessinsider.com.pl, brief.pl, nowymarketing.pl, hrstandard.pl, dlastudenta.pl, interaktywnie.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zwycięzcy drugiej edycji Justbrief wyłonieni
W drugiej edycji konkursu edukacyjnego JustBrief skierowanego do studentów i początkujących marketerów zwyciężył zespół Hi5s, w którego skład wchodzili młodzi adepci marketingu z Warszawy oraz Krakowa. Uczestnicy mieli za zadanie przygotować kampanię digitalową, która w najbliższym czasie może zostać wdrożona przez Uber Eats. Oprócz możliwości wpisania do portfolio...
Szef marketingu drogerii Natura z nagrodą Dyrektor Marketingu Roku 2018
Przemysław Szymański został zwycięzcą konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018. Okazał się bezkonkurencyjny w kategorii „uroda / kosmetyki / higiena”.
Złote Spinacze 2018 rozdane: Lista nagród
Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy.
Złoty Spinacz dla Danfoss za #Ettalks
Stworzona przez firmę Danfoss międzynarodowa platforma oraz seria spotkań mająca na celu inspirowanie do innowacyjnego sposobu myślenia oraz opracowywania rozwiązań w kwestiach klimatycznych i energetycznych o nazwie #ETtalks otrzymała Złotego Spinacza w kategorii Business-to-Business PR.Stworzona przez firmę Danfoss międzynarodowa platforma oraz seria spotkań mająca na...
Znamy zwycięzców Young Creatives Integrated Comepetition Eurobest 2018
24 listopada w Centrum Kreatywności Targowa odbył się finał międzynarodowego konkursu Young Creatives Integrated Competition. Inicjatywa od 10 lat, jest okazją dla młodych talentów z branży reklamowej, do zaprezentowania swoich umiejętności. W tym roku finał pierwszy raz w historii odbył się w Polsce.  Wspólnie z Greenpeace postawiliśmy przed uczestnikami problem dotyczący...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone