logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs „Mistrzowie Lasera 2019” za nami

  PR 19.12.2019, przeczytano 771 razy

II edycja konkursu „Mistrzowie Lasera 2019” organizowanego przez dział technologii laserowych firmy COLOP Polska już za nami! Tegoroczną tematyką konkursu były kartki okolicznościowe, stworzone przy wykorzystaniu plotera laserowego CO2. Prace mogły być wykonane z: papieru, tektury, kartonu beermat i sklejki oraz zdobione laserem, filcem, korkiem, drewnem litym lub innymi materiałami grawerskimi. Liczyła się przede wszystkim kreatywność, estetyka oraz umiejętności techniczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-_mistrzowie-lasera-2019_-za-nami,385147,artykul.html

Komisja złożona z przedstawiciela środowiska akademickiego oraz osób z branży poligraficznej, reklamy i marketingu nie miała łatwego zadania ponieważ jakość prac nadesłanych w tegorocznym konkursie stała na bardzo wysokim poziomie. Zwycięzcą II edycji konkursu „Mistrzowie Lasera” została firma ESPU ze Świdwina, drugie miejsce zajęła firma IMPORTPRODUCT z Siedlec, miejsce trzecie powędrowało do firmy DRUKMANIA z Krakowa, a na czwartym miejscu znalazła się firma VISUAL PARTNER z Lęborka. Do laureatów powędrują nagrody w tym główna: program 1-Touch Laser Photo do obróbki laserowej zdjęć.

Zachęcamy do oglądania wszystkich prac biorących udział w konkursie „Mistrzowie Lasera 2019” w internecie na stronie www organizatora.

Serdecznie gratulujemy wszystkim laureatom i dziękujemy wszystkim tym, którzy wzięli udział w tegorocznej edycji. Już teraz zapraszamy do udziału w kolejnej edycji konkursu „Mistrzowie Lasera”, który startuje już wiosną 2020.

Źródło: COLOP Polska

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764