logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs „Mistrzowie Lasera 2019” za nami

  PR 19.12.2019, przeczytano 643 razy

II edycja konkursu „Mistrzowie Lasera 2019” organizowanego przez dział technologii laserowych firmy COLOP Polska już za nami! Tegoroczną tematyką konkursu były kartki okolicznościowe, stworzone przy wykorzystaniu plotera laserowego CO2. Prace mogły być wykonane z: papieru, tektury, kartonu beermat i sklejki oraz zdobione laserem, filcem, korkiem, drewnem litym lub innymi materiałami grawerskimi. Liczyła się przede wszystkim kreatywność, estetyka oraz umiejętności techniczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-_mistrzowie-lasera-2019_-za-nami,385147,artykul.html

Komisja złożona z przedstawiciela środowiska akademickiego oraz osób z branży poligraficznej, reklamy i marketingu nie miała łatwego zadania ponieważ jakość prac nadesłanych w tegorocznym konkursie stała na bardzo wysokim poziomie. Zwycięzcą II edycji konkursu „Mistrzowie Lasera” została firma ESPU ze Świdwina, drugie miejsce zajęła firma IMPORTPRODUCT z Siedlec, miejsce trzecie powędrowało do firmy DRUKMANIA z Krakowa, a na czwartym miejscu znalazła się firma VISUAL PARTNER z Lęborka. Do laureatów powędrują nagrody w tym główna: program 1-Touch Laser Photo do obróbki laserowej zdjęć.

Zachęcamy do oglądania wszystkich prac biorących udział w konkursie „Mistrzowie Lasera 2019” w internecie na stronie www organizatora.

Serdecznie gratulujemy wszystkim laureatom i dziękujemy wszystkim tym, którzy wzięli udział w tegorocznej edycji. Już teraz zapraszamy do udziału w kolejnej edycji konkursu „Mistrzowie Lasera”, który startuje już wiosną 2020.

Źródło: COLOP Polska

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga edycja akcji „Zaprojektowane po ludzku” zainicjowana przez „Gazetę Wyborczą” jest poświęcona tworzeniu przyjaznej ludziom przestrzeni wspólnej. W trakcie jej trwania na łamach „Wyborczej” ukażą się publikacje pokazujące problem przestrzeni publicznej w miastach z różnych perspektyw. Ważnym elementem akcji jest konkurs, który wyłoni najlepsze rozwiązania dla...
On Board Think Kong: kampania Hoya Lens z nagrodami IAC 2022
HOYA Lens Poland i agencja OBTK otrzymały międzynarodową nagrodę IAC 2022 w 2 kategoriach: Best Health Care Integrated Ad Campaign oraz Best Medical Integrated Ad Campaign. Statuetki zostały przyznane za kampanię „Wzrok OK!”, która zachęciła do zaplanowania wizyty u specjalistów ponad 2 mln Polaków.
Najlepsze okładki 2021 roku wybrane
Poznaliśmy laureatów VIII edycji Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową. Wręczenie nagród miało miejsce 23 czerwca podczas wernisażu wystawy pokonkursowej w Poznaniu, w 3-piętrowej Galerii na Dziedzińcu Starego Browaru.
W środę, 22 czerwca w Fabryce Norblina odbył się Finał 9. edycji Papaya Young Creators. Podczas finału ogłoszono zwycięzców i zwyciężczynie konkursu dla młodych talentów filmowych. Jury tegorocznej edycji przyznało 10 nagród, 1 wyróżnienie oraz 4 nagrody specjalne. Poznajcie laureatów i laureatki tegorocznych kategorii: Music Stories, Branded...
Dwie nagrody Golden Arrow 2022 dla Opus B
W tegorocznej edycji konkursu zdobyliśmy nagrodę główną za działania dla marki Jurajska oraz wyróżnienie za kampanię dla Familijnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764