logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs „Świeć się z Energą” po raz jedenasty

  PR 09.12.2019, przeczytano 571 razy

Już po raz jedenasty Grupa Energa zainaugurowała świąteczną akcję, „Świeć się z Energą”. Które miasto tym razem oczaruje Polskę blaskiem i sięgnie po tytuł tego najpiękniej rozświetlonego? Głosujcie na swoich faworytów i pomóżcie zadecydować, do których 16 miejscowości z całego kraju trafią warte 200 tys. zł. dobroczynne nagrody oraz kto zdobędzie tytuł Świetlnej Stolicy Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-_swiec-sie-z-energa_-po-raz-jedenasty,385028,artykul.html

W każdym z 16 województw wyłonimy po jednym laureacie regionalnym i finaliście, a każdy z nich otrzyma na cele dobroczynne sprzęt AGD za 10 tys. zł. Zwycięskie miasto wygra natomiast warte aż 50 tys. zł. wysokiej jakości energooszczędne urządzenia AGD, które mogą pomóc mieszkańcom w trudnej sytuacji życiowej. Głosując codziennie każdy może pokazać, jak docenia świąteczne ozdoby swojego miasta i wesprzeć swój region w rywalizacji o wygraną.

Nagrody warte milion

Dzięki „Świeć się z Energą” wsparcie dotarło już do ponad 200 instytucji niosących pomoc i setek indywidualnych gospodarstw domowych w całej Polsce. Przekazany przez Energę energooszczędny sprzęt ułatwia ludziom codzienne życie, pozwala zmniejszyć zużycie energii elektrycznej i wody oraz przyczynia się do lepszej troski o środowisko naturalne.

– Całkowita kwota charytatywnego wsparcia, jakiego Grupa Energa udzieli w ramach akcji, przekroczy w tym roku 1 mln zł – mówi kierujący Grupą Energa Grzegorz Ksepko – Podczas dotychczasowych dziesięciu edycji udało nam się pomóc domom dziecka, seniorom i potrzebującym rodzinom. Cieszę się, że w tym roku znowu wspólnie przekażemy wsparcie tam, gdzie jest ono najbardziej potrzebne – dodaje prezes.

Jak zgłosić miasto do konkursu i włączyć się do rywalizacji?

To proste! Mogą to zrobić urzędy miast, ale mogą też sami mieszkańcy – wystarczy wpisać adres swiecsie.pl, i wybierając kategorię „Moje Miasto” wysłać zdjęcie swojej bajecznie oświetlonej miejscowości, a tym samym zgłosić jej kandydaturę. Eliminacje są dwuetapowe. 6 grudnia rozpoczyna się rejestracja do etapu regionalnego, a od 11 grudnia do 2 stycznia wyłanianych będzie 16 zwycięzców wojewódzkich. Głosowanie w wielkim finale odbędzie się w dniach 7-15 stycznia, a oficjalne ogłoszenie zwycięzcy nastąpi do 18 stycznia 2020.

Które miasta świeciły się najpiękniej w „Świeć się z Energą”?

Podczas dotychczasowych edycji tytuł Świetlnej Stolicy Polski i cenne główne nagrody otrzymywały miasta z różnych regionów naszego kraju. Na przestrzeni ostatnich 10 lat w konkursie wygrywały: Rzeszów, Szczecin (dwa razy), Bielsko Biała (dwa razy), Połczyn-Zdrój (dwa razy) i Zamość (dwa razy). Rok temu zdaniem internautów i głosujących najładniej oświetlonym miastem okazał się Sędziszów Małopolski.

Rób świąteczne zdjęcia i wygrywaj nagrody

W ramach akcji „Świeć się z Energą” organizowany jest również konkurs fotograficzny. Nie musisz być profesjonalnym fotografem, żeby wziąć udział w zabawie. Wystarczy, że kochasz robić zdjęcia, na których uwieczniasz świąteczną atmosferę, choinkowe lampki czy piernikowe ciasteczka. Istnieje pięć kategorii tematycznych: Moje Miasto, Mój Dom, Moi Bliscy, Moja Iluminacja i Moja Ulubiona Szopka.

Wykaż się niebanalnym kadrowaniem i ciekawą perspektywą. Bądź kreatywny! Prace oceniać będzie jury pod przewodnictwem znanej i doświadczonej fotograf Lidii Popiel. Jest ona również ambasadorem akcji. Głosowanie potrwa od 6 grudnia do 15 stycznia. Do wygrania bony pieniężne do realizacji w sklep.energa.pl o łącznej wartości ponad 30 tys. zł.

Źródło: Grupa Energa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764