logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs „Your career – your choice!” – do wygrania staż w domu mediowym

  PR 09.10.2020, przeczytano 585 razy

Firma Media Choice uruchomiła konkurs, w którym nagrodą główną jest płatny staż, dedykowany studentom oraz absolwentom uczelni wyższych. Dzięki niemu możliwe będzie nie tylko poznania specyfiki pracy jednego z najlepiej ocenianych niezależnych domów mediowych w Polsce (wg raportu Media & Marketing Polska 2020), ale także zdobycie cennego doświadczenia w obszarze planowania i realizacji kampanii reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-_your-career-%E2%80%93-your-choice%21_-%E2%80%93-do-wygrania-staz-w-domu-mediowym,388709,artykul.html

Konkurs jest głównym elementem programu stażowego, który stwarza możliwość wyboru własnej ścieżki rozwoju, zgodnej z indywidualnymi zainteresowaniami. W ramach trzymiesięcznego stażu możliwe będzie poznanie „od środka” wszystkich działów domu mediowego, a więc obszarów związanych z planowaniem i zakupem mediów, client service, new business oraz zarządzaniem i administracją danych.

Dlaczego warto?

Staż daje możliwość zdobycia praktycznych umiejętności w realizacji wizerunkowych i efektywnościowych kampanii reklamowych, zarówno online, jak i offline. Codzienna praca w gronie certyfikowanych (m.in. status Google Partner Premier i Facebook Marketing Partners) specjalistów Media Choice to możliwość nauki pod okiem najlepszych.

– Stale otrzymujemy aplikacje od studentów, którzy chcą zdobyć doświadczenie i odbyć staż w jednym z działów naszej firmy. Pomyśleliśmy, że warto wykorzystać ten potencjał, wybrać najlepszych kandydatów i dać im możliwość dalszego rozwoju w wybranym kierunku. Ważne jest kryterium wyboru – nie na podstawie CV czy listów motywacyjnych, ale poprzez konkurs projektów, w którym studenci mogą pokazać swoją kreatywność oraz zdolność analitycznego myślenia – mówi Roksana Kasprzak-Dymarska, Head of Media Planning & Partner w Media Choice. Firma od lat specjalizuje się w działaniach reklamowych dla branży deweloperskiej, FMCG i beauty, a w gronie klientów może wymienić takie marki jak Pizza Hut, Burger King, Dom Development, Staropolanka czy BROS.

Jak wziąć udział?

Aby wziąć udział w konkursie, należy przygotować krótką prezentację, przedstawiającą ogólny plan kampanii reklamowej ulubionej marki. Wszystkie prace będą oceniane przez kilkuosobowe jury.

– Chcemy sprawdzić, jak młode osoby podchodzą do jednego z podstawowych zadań, czyli planowania działań reklamowych. Nie wymagamy doświadczenia, chcemy raczej sprawdzić ogólne umiejętności w zakresie strategicznego myślenia oraz zdolność przedstawiania swoich pomysłów w prezentacji. Zostawiamy też dowolność w zakresie ilości slajdów, formatów oraz użytych narzędzi. Spośród wszystkich zgłoszeń wybierzemy najciekawsze, a ich autorom zaoferujemy płatny staż – dodaje Roksana Kasprzak-Dymarska.

Etap zbierania zgłoszeń potrwa do 11.11.2020. W połowie listopada rozpoczną się finalne spotkania z autorami najciekawszych prezentacji. Dla najlepszych stażystów przewidziano możliwość podjęcia stałej współpracy.

Źródło: Media Choice

www.mediachoice.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764