iekawie zaprojektowane, funkcjonalne i trafnie dobrane - takie opakowania mogą liczyć na nagrodę w konkursie ART OF PACKAGING 2006 oraz w jego edycji - DEBIUTY, odbywającym się pod honorowym patronatem Ministra Gospodarki. Tylko do 15 stycznia można zgłaszać swoje produkty i projekty.
Rozstrzygnięcie obu Konkursów i wręczenie nagród będzie miało miejsce podczas Wielkiej Gali Finałowej, która odbędzie się 26 lutego w Teatrze Nowym w Poznaniu. Wtedy to jury ogłosi wyniki swoich obrad, a zwycięzcy otrzymają statuetki - za te najbardziej błyszczące perły wyłonione wśród opakowań.
Szczegóły Konkursu na stronie: www.artofpackaging.pl
Informacje o Konkursie
Jako że od kilku już lat redakcja branżowego miesięcznika PACKAGING POLSKA pilnie śledzi jak pakowane są potrzeby i gusta współczesnych konsumentów, oraz na swoich łamach w ramach Galerii publikuje prace młodych projektantów, postanowiła wyłowić prawdziwe perły wśród opakowań i ich prototypów. Tym samym ogłoszony został ogólnopolski konkurs ART OF PACKAGING 2006. A także jego edycja – DEBIUTY.
2 Konkursy – 2 Statuetki. Konkurs ART OF PACKAGING jest całkowicie obiektywny, stworzony z myślą o rodzimym rynku. Nagradzający twórcze, designerskie, innowacyjne, marketingowe, technologiczne i przede wszystkim funkcjonalne rozwiązania zaspokajające gusta coraz bardziej wybrednych konsumentów. To konkurs na najlepsze opakowanie komercyjne istniejące na rynku. W konkursie może wziąć udział każdy producent lub dystrybutor produktów lub opakowań, które zostały zaprojektowane lub/i wyprodukowane w Polsce.
ART OF PACKAGING – DEBIUTY. To edycja dla debiutantów - nagradzająca twórców pomysłów na opakowanie, które jeszcze nie istnieje. W konkursie może wziąć udział każda osoba, która w dniu zgłoszenia do konkursu nie ukończyła 30. roku życia i zaprojektowała i wykonała opakowanie w Polsce. Do konkursu można zgłosić jedynie prototypy opakowań nie wykorzystywanych komercyjnie.
ART OF PACKAGING - Zwycięzca otrzyma statuetkę oraz prawo do używania znaku towarowego na nagrodzonym produkcie i wszelkich materiałach, przez rok.
ART OF PACKAGING – DEBIUTY - Zwycięzca otrzyma statuetkę, staż w firmie lub agencji związanej z projektowaniem opakowań, nagrodę pieniężną. Studio Opakowań Art Pack z Krakowa ufundowało także notebooka za najlepszy projekt konstrukcji opakowania z płaskiego arkusza.
Innowacyjność, nowatorski design, jakość wykonania, walory ekologiczne, funkcjonalność, technologia wykorzystana do produkcji opakowania oraz jego marketingowe i promocyjne zalety.
Informacje o PACKAGING POLSKA
PACKAGING POLSKA to magazyn o charakterze rynkowym dla nowoczesnego przemysłu opakowaniowego. Charakteryzuje się niebanalną treścią i nowoczesnym layoutem. Za cel stawia sobie nie tylko rzetelne informowanie, ale przede wszystkim zwrócenie uwagi na wzajemne relacje w globalnie rozumianym świecie opakowań. Skierowany jest do wszystkich, którzy mają do czynienia z opakowaniem: począwszy od projektu, poprzez produkcję, a na usługach logistycznych skończywszy.
PACKAGING POLSKA stanowi medium łączące przedsiębiorstwa zlecające (agencje reklamowe, firmy produkujące opakowania, itp.) i firmy mające zapotrzebowanie na opakowania.
W PACKAGING POLSKA połączenie designu, techniki i technologii oraz gotowego produktu tworzy nadzwyczaj jednorodną całość - opakowanie.
Źródło: European Media Group