logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Art of Packaging 2006 - ostatnia szansa

   11.01.2007, przeczytano 1269 razy
ilustracjastrzałka
Statuetka Konkursu ART OF PACKAGING fot. EMG

iekawie zaprojektowane, funkcjonalne i trafnie dobrane - takie opakowania mogą liczyć na nagrodę w konkursie ART OF PACKAGING 2006 oraz w jego edycji - DEBIUTY, odbywającym się pod honorowym patronatem Ministra Gospodarki. Tylko do 15 stycznia można zgłaszać swoje produkty i projekty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-art-of-packaging-2006---ostatnia-szansa,4971,artykul.html

Rozstrzygnięcie obu Konkursów i wręczenie nagród będzie miało miejsce podczas Wielkiej Gali Finałowej, która odbędzie się 26 lutego w Teatrze Nowym w Poznaniu. Wtedy to jury ogłosi wyniki swoich obrad, a zwycięzcy otrzymają statuetki - za te najbardziej błyszczące perły wyłonione wśród opakowań.
Szczegóły Konkursu na stronie: www.artofpackaging.pl


Informacje o Konkursie
Jako że od kilku już lat redakcja branżowego miesięcznika PACKAGING POLSKA pilnie śledzi jak pakowane są potrzeby i gusta współczesnych konsumentów, oraz na swoich łamach w ramach Galerii publikuje prace młodych projektantów, postanowiła wyłowić prawdziwe perły wśród opakowań i ich prototypów. Tym samym ogłoszony został ogólnopolski konkurs ART OF PACKAGING 2006. A także jego edycja – DEBIUTY.

2 Konkursy – 2 Statuetki. Konkurs ART OF PACKAGING jest całkowicie obiektywny, stworzony z myślą o rodzimym rynku. Nagradzający twórcze, designerskie, innowacyjne, marketingowe, technologiczne i przede wszystkim funkcjonalne rozwiązania zaspokajające gusta coraz bardziej wybrednych konsumentów. To konkurs na najlepsze opakowanie komercyjne istniejące na rynku. W konkursie może wziąć udział każdy producent lub dystrybutor produktów lub opakowań, które zostały zaprojektowane lub/i wyprodukowane w Polsce.

ART OF PACKAGING – DEBIUTY. To edycja dla debiutantów - nagradzająca twórców pomysłów na opakowanie, które jeszcze nie istnieje. W konkursie może wziąć udział każda osoba, która w dniu zgłoszenia do konkursu nie ukończyła 30. roku życia i zaprojektowała i wykonała opakowanie w Polsce. Do konkursu można zgłosić jedynie prototypy opakowań nie wykorzystywanych komercyjnie.

  • Nagrody
    ART OF PACKAGING - Zwycięzca otrzyma statuetkę oraz prawo do używania znaku towarowego na nagrodzonym produkcie i wszelkich materiałach, przez rok.

    ART OF PACKAGING – DEBIUTY - Zwycięzca otrzyma statuetkę, staż w firmie lub agencji związanej z projektowaniem opakowań, nagrodę pieniężną. Studio Opakowań Art Pack z Krakowa ufundowało także notebooka za najlepszy projekt konstrukcji opakowania z płaskiego arkusza.

  • Kryteria oceny
    Innowacyjność, nowatorski design, jakość wykonania, walory ekologiczne, funkcjonalność, technologia wykorzystana do produkcji opakowania oraz jego marketingowe i promocyjne zalety.


    Informacje o PACKAGING POLSKA
    PACKAGING POLSKA to magazyn o charakterze rynkowym dla nowoczesnego przemysłu opakowaniowego. Charakteryzuje się niebanalną treścią i nowoczesnym layoutem. Za cel stawia sobie nie tylko rzetelne informowanie, ale przede wszystkim zwrócenie uwagi na wzajemne relacje w globalnie rozumianym świecie opakowań. Skierowany jest do wszystkich, którzy mają do czynienia z opakowaniem: począwszy od projektu, poprzez produkcję, a na usługach logistycznych skończywszy.
    PACKAGING POLSKA stanowi medium łączące przedsiębiorstwa zlecające (agencje reklamowe, firmy produkujące opakowania, itp.) i firmy mające zapotrzebowanie na opakowania.
    W PACKAGING POLSKA połączenie designu, techniki i technologii oraz gotowego produktu tworzy nadzwyczaj jednorodną całość - opakowanie.

    Źródło: European Media Group

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Nikon z czterema nagrodami TIPA
    Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
    W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
    lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
    lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
    Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
    Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
    Marta Szufranowicz dołącza do Gong
    Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764