logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Artinpost 2022

   25.05.2022, przeczytano 412 razy
ilustracja

ArtInPost 2022 - wystartowała trzecia edycja konkursu kreatywnego organizowanego przez InPost. Na zwycięzców czeka pula nagród o łącznej wartości ponad 47 000 złotych i udział ich prac w największej wystawie plenerowej w wybranych polskich miastach. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-artinpost-2022,396007,artykul.html

Tegoroczny ArtInPost odbywa się pod hasłem: Świat pełen miłości i jedności. 

Paczkomaty InPost to usługa, która zrewolucjonizowała polski e-commerce oraz logistykę przesyłek w całej Polsce. Sieć liczy blisko 17 000 urządzeń zlokalizowanych w przestrzeni publicznej, umożliwia wygodne wysyłanie i odbieranie przesyłek 24/7. Paczkomaty wpisały się w styl życia i codzienną wygodę wielu Polaków. Z tego powodu już po raz trzeci InPost daje możliwość wykorzystania powierzchni wybranych maszyn twórcom, amatorom i profesjonalistom, aby wspólnie inspirować innych i wytyczać kierunki postaw do naśladowania.

Każdy może mieć wpływ na swoją lokalną społeczność i przestrzeń, w której przebywa, wystarczy przygotować projekt grafiki na Paczkomat, poruszając ideę przewodnią konkursu: ŚWIAT PEŁEN MIŁOŚCI I JEDNOŚCI. Projekt powinien propagować najważniejsze w życiu wartości wzajemnej życzliwości, empatii, dobra, pozytywnych postaw wobec ludzi, zwierząt i planety.

ArtInPost jest wydarzeniem, które dotychczas przyciągnęło już ponad 21 000 uczestników. W nowej edycji po raz pierwszy mogą uczestniczyć także dzieci powyżej 5 roku życia. Specjalnie dla najmłodszych organizatorzy przygotowali kategorię ArtInPost Junior, w której prace będą oceniane w przedziałach wiekowych 5-8, 9-12, 13-15 lat

Zadanie konkursowe niezmiennie polega na zaprojektowaniu grafiki na Paczkomat. Wystarczy minimum kreatywności, wrażliwość na otaczający świat i dobro innych ludzi. Projekt można stworzyć z pomocą gotowego kreatora na stronie artinpost.pl albo własnych narzędzi graficznych, korzystając z szablonu Paczkomatu udostępnionego na stronie konkursu.

Zgłoszenia konkursowe można przesyłać online do 10 czerwca. W kategorii ArtInPost prace oceni publiczność, która do 17 czerwca w głosowaniu online wyłoni faworytów. Laureatów Nagród Głównych i wyróżnień wybierze Jury złożone z ekspertów z zakresu kreacji, wzornictwa, projektowania użytkowego i marketingu. Celem Jury jest wybór prac najciekawiej realizujących temat konkursu, a także interesujących pod względem kreatywnym. 

Prace laureatów ArtInPost 2022 jeszcze tego lata zagoszczą na Paczkomatach 

InPost w największych polskich miastach. Projekty z edycji 2021 w wielu miejscach można oglądać nawet teraz, rok po jej zakończeniu. 

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 5 lipca 2022 na stronie konkursu. 

Mecenasem konkursu jest InPost. Za kreację i organizację akcji odpowiada Agencja Open Gate. Partnerami Konkursu są: Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) oraz GRAFMAG.

  • Prace można przesyłać do 10 czerwca przez stronę artinpost.pl. Regulamin i szczegóły konkursu: www.artinpost.pl

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga edycja akcji „Zaprojektowane po ludzku” zainicjowana przez „Gazetę Wyborczą” jest poświęcona tworzeniu przyjaznej ludziom przestrzeni wspólnej. W trakcie jej trwania na łamach „Wyborczej” ukażą się publikacje pokazujące problem przestrzeni publicznej w miastach z różnych perspektyw. Ważnym elementem akcji jest konkurs,...
On Board Think Kong: kampania Hoya Lens z nagrodami IAC 2022
HOYA Lens Poland i agencja OBTK otrzymały międzynarodową nagrodę IAC 2022 w 2 kategoriach: Best Health Care Integrated Ad Campaign oraz Best Medical Integrated Ad Campaign. Statuetki zostały przyznane za kampanię „Wzrok OK!”, która zachęciła do zaplanowania wizyty u specjalistów ponad 2 mln Polaków.
Najlepsze okładki 2021 roku wybrane
Poznaliśmy laureatów VIII edycji Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową. Wręczenie nagród miało miejsce 23 czerwca podczas wernisażu wystawy pokonkursowej w Poznaniu, w 3-piętrowej Galerii na Dziedzińcu Starego Browaru.
W środę, 22 czerwca w Fabryce Norblina odbył się Finał 9. edycji Papaya Young Creators. Podczas finału ogłoszono zwycięzców i zwyciężczynie konkursu dla młodych talentów filmowych. Jury tegorocznej edycji przyznało 10 nagród, 1 wyróżnienie oraz 4 nagrody specjalne. Poznajcie laureatów i laureatki tegorocznych kategorii: Music Stories, Branded...
Dwie nagrody Golden Arrow 2022 dla Opus B
W tegorocznej edycji konkursu zdobyliśmy nagrodę główną za działania dla marki Jurajska oraz wyróżnienie za kampanię dla Familijnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764