logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Biuletynów Firmowych: Ostatni tydzień na zgłaszanie prac

   10.07.2018, przeczytano 1200 razy
ilustracjastrzałka

Wprowadzenie całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych pracach oraz trzech nowych kategorii konkursowych to najważniejsze zmiany w 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie niezmiennie jest bezpłatny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-biuletynow-firmowych%3A-ostatni-tydzien-na-zglaszanie-prac,37187,artykul.html

– Wychodząc naprzeciw zmianom wynikającym z wprowadzenia RODO, podjęliśmy działania na rzecz całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych projektach do Konkursu. Chcemy nadal nagradzać prace, które realizują najwyższe standardy w custom publishing i content marketingu. Tym samym pragniemy pomagać firmom i instytucjom tworzyć narzędzia, które będą dobrze realizować cele komunikacyjne – powiedział Tomasz Kościelny, przewodniczący Jury Konkursu.

W tegorocznej edycji Konkursu pojawiły się trzy nowe kategorie: portal/intranet dla pracowników, portal/extranet dla klientów lub partnerów oraz blog tematyczny.

Prace oceni Jury w składzie:

  • Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape,
  • przewodniczący Jury;
  • prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski, dyrektor artystyczny, Akademia Sztuk Pięknych;
  • Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico;
  • Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing;
  • Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza Agencji custom publishing Agape;
  • Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji custom publishing Agape;
  • Joanna Chraniuk, redaktor prowadząca magazyn „Papierniczy Świat”.

Publikacje można zgłaszać do 19 lipca 2018 r.

Regulamin i zasady zgłaszania prac znajdują się na stronie Konkursu

  • Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
  • Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
  • Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”,  Portalmedialny.pl, „Papierniczy Świat”, „Świat Druku”, „Świat Poligrafii Professional”, Blog „Marketing Książki i Życie”.

Źródło: Agape

www.agape.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764