Ruszyła 11. edycja najstarszego konkursu custom publishing w Polsce. Prace zgłoszone w tym roku będą rywalizować w pięciu kategoriach. Udział w Konkursie jest bezpłatny, a termin zgłaszania prac mija 22 czerwca.
W Konkursie Biuletynów Firmowych 2011 pojawiło się kilka zmian. Dotyczą one przede wszystkim kryteriów oceny prac oraz ich wagi. Dotychczasowe kryteria oceny zostały połączone i zmienione. Pojawił się również nowy pakiet doradczy - Konsultacje osobiste po rozstrzygnięciu Konkursu, dzięki któremu uczestnicy Konkursu będą mogli spotkać się po ogłoszeniu wyników z członkami Jury i omówić wyniki Konkursu w kontekście biuletynu zgłoszonego przez firmę.
- Zmiany kryteriów oceny mają na celu poprawę czytelności i uproszczenie procedury oceny. Dlatego zamiast sześciu kryteriów, będą teraz cztery, ale za to pojemniejsze. Mamy nadzieję, że dodatkowy pakiet doradczy umożliwi uczestnikom Konkursu jeszcze lepsze zrozumienie oceny i pomoże w poprawie jakości publikacji - mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agape i przewodniczący Jury Konkursu.
Prace w tegorocznej edycji Konkursu oceni Jury w składzie:
- Dorota Chruściel-Dziekańska, Corporate&Brand PR Unit Head Agencji Alert Media,
- Zofia Kościelna, właściciel firmy dziennikarskiej WENA,
- Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji Agape, przewodniczący Jury,
- Łukasz Lelonkiewicz, projektant wydawniczy, Wydawnictwo Przekrój,
- Agnieszka Madej-Biernat, menedżer ds. kluczowych klientów Agencji Agape,
- Dariusz Majgier, fotograf, fotoreporter,
- Łukasz Rzewuski, Business Development Manager SARE,
- Zuzanna Sandomierska-Moroz, infografik prasowy, Prószyński Media,
- Jadwiga Święcicka-Stępak, dyrektor, Związek Firm Public Relations,
- Katarzyna Woźniak, redaktor Agencji Agape,
- Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji Agape.
Regulamin Konkursu i wszystkie informacje, niezbędne do zgłoszenia prac na Konkurs, znajdują się na stronie Konkursu Biuletynów Firmowych.
Konkurs wspierają
Patroni honorowi:
- Związek Firm Public Relations (ZFPR) - reprezentuje branżę profesjonalnych usług PR w Polsce i zrzesza 34 agencje członkowskie.
- Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) - reprezentuje branżę marketingu bezpośredniego w Polsce, m.in. określając i promując standardy oraz poziom usług dla marketingu bezpośredniego.
Partner:
- Centrum Jakości Prasy Firmowej - miejsce, gdzie mierzy się jakość prasy firmowej i wskazuje standardy profesjonalizmu custom publishingu w Polsce.
Sponsorzy:
- SARE - pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP.
- Tor Gokartowy imola w Piasecznie - organizuje jazdy gokartowe dla klientów indywidualnych oraz imprezy dla grup
- Moc&Art Studio - specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze fotograficznej firm, agencji i klientów indywidualnych.
- Pozdruk - drukarnia cyfrowa z Poznania, która oferuje profesjonalne usługi druku i oprawy materiałów firmowych.
Patroni medialni:
''Signs.pl'', ''Biuletyn o Biuletynach'', ''Proto'', ''Marketing przy Kawie'', ''Wortal DTP'', ''Marketingowiec.pl'', ''Marketer+'', ''Vidart'', ''MediaFM.net'', ''Media2.pl'', ''PrintPartner'' i ''Komunikat''.
Źródło: Agape
www.agape.com.pl