logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Biuletynów Firmowych 2011 rozpoczęty

   10.05.2011, przeczytano 2478 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła 11. edycja najstarszego konkursu custom publishing w Polsce. Prace zgłoszone w tym roku będą rywalizować w pięciu kategoriach. Udział w Konkursie jest bezpłatny, a termin zgłaszania prac mija 22 czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-biuletynow-firmowych-2011-rozpoczety,12511,artykul.html

W Konkursie Biuletynów Firmowych 2011 pojawiło się kilka zmian. Dotyczą one przede wszystkim kryteriów oceny prac oraz ich wagi. Dotychczasowe kryteria oceny zostały połączone i zmienione. Pojawił się również nowy pakiet doradczy - Konsultacje osobiste po rozstrzygnięciu Konkursu, dzięki któremu uczestnicy Konkursu będą mogli spotkać się po ogłoszeniu wyników z członkami Jury i omówić wyniki Konkursu w kontekście biuletynu zgłoszonego przez firmę.

- Zmiany kryteriów oceny mają na celu poprawę czytelności i uproszczenie procedury oceny. Dlatego zamiast sześciu kryteriów, będą teraz cztery, ale za to pojemniejsze. Mamy nadzieję, że dodatkowy pakiet doradczy umożliwi uczestnikom Konkursu jeszcze lepsze zrozumienie oceny i pomoże w poprawie jakości publikacji - mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agape i przewodniczący Jury Konkursu.

Prace w tegorocznej edycji Konkursu oceni Jury w składzie:

  • Dorota Chruściel-Dziekańska, Corporate&Brand PR Unit Head Agencji Alert Media,
  • Zofia Kościelna, właściciel firmy dziennikarskiej WENA,
  • Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji Agape, przewodniczący Jury,
  • Łukasz Lelonkiewicz, projektant wydawniczy, Wydawnictwo Przekrój,
  • Agnieszka Madej-Biernat, menedżer ds. kluczowych klientów Agencji Agape,
  • Dariusz Majgier, fotograf, fotoreporter,
  • Łukasz Rzewuski, Business Development Manager SARE,
  • Zuzanna Sandomierska-Moroz, infografik prasowy, Prószyński Media,
  • Jadwiga Święcicka-Stępak, dyrektor, Związek Firm Public Relations, 
  • Katarzyna Woźniak, redaktor Agencji Agape,
  • Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji Agape.

Regulamin Konkursu i wszystkie informacje, niezbędne do zgłoszenia prac na Konkurs, znajdują się na stronie Konkursu Biuletynów Firmowych

Konkurs wspierają

Patroni honorowi:

  • Związek Firm Public Relations (ZFPR) - reprezentuje branżę profesjonalnych usług PR w Polsce i zrzesza 34 agencje członkowskie.
  • Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) - reprezentuje branżę marketingu bezpośredniego w Polsce, m.in. określając i promując standardy oraz poziom usług dla marketingu bezpośredniego.

Partner:

  • Centrum Jakości Prasy Firmowej - miejsce, gdzie mierzy się jakość prasy firmowej i wskazuje standardy profesjonalizmu custom publishingu w Polsce. 


Sponsorzy:

  • SARE - pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP. 
  • Tor Gokartowy imola w Piasecznie - organizuje jazdy gokartowe dla klientów indywidualnych oraz imprezy dla grup
  • Moc&Art Studio - specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze fotograficznej firm, agencji i klientów indywidualnych. 
  • Pozdruk - drukarnia cyfrowa z Poznania, która oferuje profesjonalne usługi druku i oprawy materiałów firmowych.


Patroni medialni:
''Signs.pl'', ''Biuletyn o Biuletynach'', ''Proto'', ''Marketing przy Kawie'', ''Wortal DTP'', ''Marketingowiec.pl'', ''Marketer+'', ''Vidart'', ''MediaFM.net'', ''Media2.pl'', ''PrintPartner'' i ''Komunikat''.

Źródło: Agape
www.agape.com.pl


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764