logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs „Bramy Kraju”

   12.04.2006, przeczytano 1308 razy

Trwa ogólnopolski konkurs promocji miast i regionów, zorganizowany przez firmy Eskadra i AMS. Oczywiście nie każde miasto może mieć Wawel, nie każde miasteczko zamek lub pałac i nie każda wioska może leżeć w górach czy nad jeziorem. Ale każde miejsce ma swój potencjał. Potencjał, który profesjonaliści potrafią odkryć, ukształtować i z zyskiem sprzedać - przekonują organizatorzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-bramy-kraju,3813,artykul.html

Przedmiotem oceny są tzw. witacze, czyli instalacje reklamowe, informacyjne i symboliczne, umieszczone przy drogach wjazdowych lub wyjazdowych bądź granicach regionów. Mają zachęcić podróżnych do odwiedzenia określonych miejscowości.
Organizatorzy stawiają sobie za cel promowanie twórców najlepszych rozwiązań marketingowych oraz popularyzację mądrej i skutecznej mody na inwestowanie w zewnętrzną reklamę miast, regionów i produktów turystycznych.

Konkurs Bramy Kraju obejmuje trzy rodzaje prac:
1. Projekty i koncepcje do realizacji.
2. Projekty i koncepcje zrealizowane.
3. Istniejące komercyjne produkty turystyczne: zjawiska, wyroby, budowle, cechy regionu lub miasta, które po wypromowaniu mogą znacząco przyczynić się do rozwoju turystyki.
Każdy uczestnik konkursu ma prawo przysłać najwyżej jedną pracę.

Jury – przedstawiciele środowisk marketingowych, turystycznych, medialnych, podróżniczych i dziennikarskich – zastosuje następujące kryteria oceny:
– estetyka, wizualna strona projektu (20%);
– kreatywność, tzn. oryginalność, wyjątkowość koncepcji (30%);
– komunikatywność (20 proc.); jurorzy odpowiedzą na pytanie, czy witacz rzeczywiście informuje o tych cechach i zaletach miejsca, które mają największą wartość z punktu widzenia turysty;
– efektywność, relacja ceny, prostoty projektu do jego spodziewanej skuteczności (30%).

Nagrody
Autorzy najlepszych prac otrzymają prestiżowe statuetki i dyplomy. AMS przeznaczy 20 tys. na realizację zwycięskiego projektu. Istniejący witacz będzie przedmiotem promocyjnej kampanii miasta lub regionu na nośnikach tej firmy. Agencja Eskadra ufundowała akcję reklamową – marketing miejsc.

Termin przyjmowania prac mija 15 kwietnia 2006 r. Dokumentację należy przekazywać drogą elektroniczną.
Decyzje jury zapadną 22 kwietnia, a uroczyste rozdanie nagród odbędzie się 24 kwietnia 2006 r. w Warszawie.

Regulamin konkursu (m.in.: zawartość, forma i sposób przekazania prac, procedura oceny, wszystkie prawa i obowiązki uczestników i organizatorów) został zamieszczony na internetowej stronie www.bramykraju.pl.

Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764