Dwa różne style, dwa charaktery i jeden system fotograficzny. „Wielkie starcie influencerów” – to najnowsza akcja fotograficzna Canon, w ramach której wybrani fotografowie będą odkrywać zalety systemu pełnoklatkowych bezlusterkowców EOS R i zachęcać do aktywności internautów. Na najbardziej zaangażowanych fanów czeka m.in. spotkanie z wybranym twórcą oraz wspólna sesja fotograficzna.
Bitwa na fotowyzwania
W pierwszym etapie kampanii „Wielkie starcie influencerów” w szranki stanęło dwoje fotografów: Magda Mizera (@magdalenamizerafotografia) i Michał Kula (@fotoblysk). Obecnie trwa głosowanie na dwa z sześciu wyzwań (challenge’y), które Magda i Michał wykonają przy użyciu modelu Canon EOS RP. O wyborze zdecydują głosy internautów, które można oddawać za pośrednictwem specjalnej strony konkursowej www.promocjecanon.pl. Głosowanie trwa do 30 listopada.
W ramach zmagań, influencerzy zrealizują cztery materiały wideo – unboxing, dwa filmy z realizacji wyzwań oraz materiał podsumowujący całą akcję. Po ich wykonaniu, internauci ponownie będą mogli głosować na jeden z wybranych filmów, jak również wyrazić opinię na jego temat w komentarzach. Dla najbardziej aktywnych fanów (liczone będą wszystkie reakcje) przewidziane są nagrody – spotkanie z wybranym influencerem, wymiana fotograficznych doświadczeń oraz wspólna praca na systemie EOS R. Dodatkowo wszyscy głosujący otrzymają 10 proc. rabatu na zakupy w sklepie internetowym Canon.
Zakończenie „Wielkiego starcia…” przewidziane jest na 31 grudnia.
Źródło: Canon Polska