logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Canon na wyzwania dla fotografów

  PR 26.11.2019, przeczytano 698 razy
ilustracjastrzałka

Dwa różne style, dwa charaktery i jeden system fotograficzny. „Wielkie starcie influencerów” – to najnowsza akcja fotograficzna Canon, w ramach której wybrani fotografowie będą odkrywać zalety systemu pełnoklatkowych bezlusterkowców EOS R i zachęcać do aktywności internautów. Na najbardziej zaangażowanych fanów czeka m.in. spotkanie z wybranym twórcą oraz wspólna sesja fotograficzna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-canon-na-wyzwania-dla-fotografow,384873,artykul.html

Bitwa na fotowyzwania

W pierwszym etapie kampanii „Wielkie starcie influencerów” w szranki stanęło dwoje fotografów: Magda Mizera (@magdalenamizerafotografia) i Michał Kula (@fotoblysk). Obecnie trwa głosowanie na dwa z sześciu wyzwań (challenge’y), które Magda i Michał wykonają przy użyciu modelu Canon EOS RP. O wyborze zdecydują głosy internautów, które można oddawać za pośrednictwem specjalnej strony konkursowej www.promocjecanon.pl. Głosowanie trwa do 30 listopada.

W ramach zmagań, influencerzy zrealizują cztery materiały wideo – unboxing, dwa filmy z realizacji wyzwań oraz materiał podsumowujący całą akcję. Po ich wykonaniu, internauci ponownie będą mogli głosować na jeden z wybranych filmów, jak również wyrazić opinię na jego temat w komentarzach. Dla najbardziej aktywnych fanów (liczone będą wszystkie reakcje) przewidziane są nagrody – spotkanie z wybranym influencerem, wymiana fotograficznych doświadczeń oraz wspólna praca na systemie EOS R. Dodatkowo wszyscy głosujący otrzymają 10 proc. rabatu na zakupy w sklepie internetowym Canon.

Zakończenie „Wielkiego starcia…” przewidziane jest na 31 grudnia.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764