logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Design hateaway! Koszulki przeciwko mowie nienawiści

   02.05.2014, przeczytano 1882 razy
ilustracjastrzałka

Jak w nietuzinkowy sposób zobrazować ideę języka / myślenia / odczuwania wolnego od nienawiści? Jak mogłaby wyglądać koszulka-przeciwko-nienawiści, którą chce się nosić na co dzień? Czy hejtowanie musi być bardziej trendy niż niehejtowanie? Pokaż nam swój pomysł i wygraj 5000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-design-hateaway%21-koszulki-przeciwko-mowie-nienawisci,21531,artykul.html

Fundacja im. Stefana Batorego oraz Fundacja Towarzystwa Dziennikarskiego Fundusz Mediów zapraszają do udziału w konkursie na projekt graficzny koszulki wyrażającej sprzeciw wobec mowy nienawiści.

Sprzeciw wobec mowy nienawiści to walka o język wolny od przejawów rasizmu, ksenofobii, antysemityzmu, nacjonalizmu, pogardy wobec członków mniejszości etnicznych i seksualnych, kobiet czy nienawiści na tle wyznaniowym. To walka o język szacunku w sferze prywatnej i publicznej.

Zwracamy się do grafików i projektantów jako twórców współczesnych symboli, ponieważ liczymy na to, że Wasza wyobraźnia połączona z wrażliwością społeczną pozwoli stworzyć obraz, który stanie się znakiem sprzeciwu wobec języka nienawiści.

Projekty oceniać będzie jury w składzie: Małgorzata Gurowska, Maciej Lebiedowicz, prof. Lech Majewski, Anna Plewicka-Szymczak, Jerzy Skakun.

Projekty w formacie pdf należy przesyłać na adres: konkurs(at)batory.org.pl do 19 maja 2014. Szczegółowe wymogi w stosunku do projektu opisane są w Regulaminie konkursu.

Konkurs odbywa się pod patronatem Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej oraz Gazety Wyborczej.

Konkurs jest realizowany w ramach programu Obywatele dla Demokracji finansowanego z Funduszy EOG.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

W końcu akcje promocyjne z wykorzystaniem koszulek. Byle więcej takich akcji :)

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764