Magazyn „Display Poland” wspólnie z GJC – organizatorem targów Rema Days, poinformował o rozpoczęciu konkursu na najlepsze ekspozytory promocyjne i reklamowe w roku 2006. Wystawa konkursowych ekspozytorów zostanie przeprowadzona w dniach 6-8 lutego 2007r. podczas targów Rema Days w Centrum Expo XXI w Warszawie.
Zgłaszającymi eksponaty do udziału w konkursie mogą być producenci ekspozytorów (displayów), producenci określonej kategorii produktów, agencje reklamowe i promocyjne, studia projektowe. Termin przyjmowania zgłoszeń: 15 stycznia 2007r. Wszystkie zgłaszane do konkursu ekspozytory powinny być wyprodukowane w roku 2006 oraz zostać zaklasyfikowane przez zgłaszającego do jednej z ustalonych kategorii. „Displayer 2006”, zostanie przyznany w 7 kategoriach branżowych i 3 kategoriach specjalnych. Kategorie branżowe dotyczą kategorii produktowej, do której zaklasyfikowany jest ekspozytor.
Nowością są 3 nowe kategorie specjalne:
Laureaci konkursu , zostaną uhonorowani statuetkami „Displayer 2006” dla:
Szczegółowe informacje dotyczące organizacji konkursu, znajdują się na stronie www.displaypoland.pl.
Portal signs.pl jest patronem branżowym targów Rema Days (przyp. red.).
Źródło: Display Poland