logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Displayer 2006 na Rema Days 2007

   14.12.2006, przeczytano 2808 razy

Magazyn „Display Poland” wspólnie z GJC – organizatorem targów Rema Days, poinformował o rozpoczęciu konkursu na najlepsze ekspozytory promocyjne i reklamowe w roku 2006. Wystawa konkursowych ekspozytorów zostanie przeprowadzona w dniach 6-8 lutego 2007r. podczas targów Rema Days w Centrum Expo XXI w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-displayer-2006-na-rema-days-2007,4885,artykul.html

Zgłaszającymi eksponaty do udziału w konkursie mogą być producenci ekspozytorów (displayów), producenci określonej kategorii produktów, agencje reklamowe i promocyjne, studia projektowe. Termin przyjmowania zgłoszeń: 15 stycznia 2007r. Wszystkie zgłaszane do konkursu ekspozytory powinny być wyprodukowane w roku 2006 oraz zostać zaklasyfikowane przez zgłaszającego do jednej z ustalonych kategorii. „Displayer 2006”, zostanie przyznany w 7 kategoriach branżowych i 3 kategoriach specjalnych. Kategorie branżowe dotyczą kategorii produktowej, do której zaklasyfikowany jest ekspozytor.


Nowością są 3 nowe kategorie specjalne:

  • CONCEPT DISPLAY - prototypy ekspozytorów, które nigdy nie zostały wdrożone do realizacji (a z punktu widzenia producenta, przedstawiają unikatowe wartości estetyczne lub techniczne)
  • EXCLUSIVE - ekspozytory wyprodukowane w ilościach jednostkowych, do produkcji których użyto np. specjalnych materiałów.
  • NAGRODA PUBLICZNOŚCI - ekspozytor, który zostanie wybrany podczas targów przez odwiedzających stoisko konkursu „Displayer 2006”.

    Laureaci konkursu , zostaną uhonorowani statuetkami „Displayer 2006” dla:

  • Zwycięzców w każdej kategorii branżowej, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów.
  • Zwycięzców, którzy otrzymają najwyższą ilość punktów, bez względu na kategorię (1,2 i 3 miejsce).
  • Zwycięzców w kategoriach specjalnych: Concept Display, Exclusive i Nagroda Publiczności.

    Szczegółowe informacje dotyczące organizacji konkursu, znajdują się na stronie www.displaypoland.pl.

    Portal signs.pl jest patronem branżowym targów Rema Days (przyp. red.).

    Źródło: Display Poland

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
    17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
    Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
    Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
    Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
    Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
    Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
    Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
    W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764