logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs dla dziennikarzy w ramach kampanii „Teraz mnie widzisz?”

  PR 24.01.2024, przeczytano 577 razy
ilustracjastrzałka

Fundacja Avalon zorganizowała konkurs dla dziennikarzy, w którym zachęca do tworzenia materiałów nawiązujących do idei kampanii „Teraz mnie widzisz?”, zwracających uwagę na problem niezauważalności osób z niepełnosprawnościami w życiu codziennym, zawodowym czy medialnym. Do wygrania trzy nagrody w wysokości 4 000 zł każda,


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-dla-dziennikarzy-w-ramach-kampanii-_teraz-mnie-widzisz_,402848,artykul.html

Konkurs skierowany jest do dziennikarzy prasowych, internetowych, radiowych i telewizyjnych pracujących w redakcjach mediów ogólnopolskich, regionalnych i lokalnych działających na terytorium Polski oraz do osób współpracujących z tymi redakcjami.

Do konkursu można zgłosić materiały dziennikarskie, które zostały opublikowane w czasie trwania kampanii „Teraz mnie widzisz?” w kategoriach: Pióro (tekst), Mikrofon (audio), Ekran (wideo).

„Poprzez udział w konkursie zachęcamy do wsparcia działań prowadzonych przez Fundację Avalon oraz promowania idei inkluzywnego, swobodnego społeczeństwa, w którym zauważony powinien być każdy i gdzie każdy może realizować swoje ambicje i plany na równych zasadach.”. – mówi Helena Szczuka, Kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon.

Zgłoszenia do konkursu wraz z materiałem dziennikarskim należy przesłać do 21 lutego poprzez formularz dostępny na stronie kampanii https://www.fundacjaavalon.pl/teraz-mnie-widzisz/

Dla zwycięzców organizatorzy przewidzieli trzy nagrody, każda o wartości 4 000 zł.

Szczegółowe zasady konkursu znajdują się w Regulaminie zamieszczonym na stronie kampanii. Tam też można dowiedzieć się więcej o samej inicjatywie.

Źródło: Fundacja Avalon

www.fundacjaavalon.pl

Dodatkowe informacje:

O kampanii
„Teraz mnie widzisz?” to już szósta z kolei ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem niezauważalności osób z niepełnosprawnościami. Kampania ukazuje OzN jako pełnowartościowych członków społeczeństwa – zwłaszcza w zakresie uczestnictwa w życiu społecznym, medialnym, budowaniu relacji czy wypełnianiu różnorodnych ról społecznych i zawodowych. Bohaterami kampanii są osoby z niepełnosprawnościami, które podzieliły się swoimi doświadczeniami, historiami i problemami by uwrażliwić społeczeństwo na potrzeby różnych grup społecznych. Projekt jest współfinansowany przez PFRON. Więcej informacji o kampanii oraz jej bohaterach znajduje się na stronie FUNDACJI AVALON.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bar Paragraf – podcast w Onecie i w Onet Audio
W każdy piątek w Onet Audio, w Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych można słuchać nowego podcastu Jana Stanisławskiego i Wojciecha Sroczyńskiego. „Bar paragraf” to podcast o najgłośniejszych sprawach kryminalnych lat dziewięćdziesiątych. Gościem pierwszego odcinka podcastu był Artur Górski.
Unlimited – wideocast w Polsat Box Go
W Polsat Box Go startuje nowy wideocast Unlimited, w którym gośćmi będą osoby z szeroko rozumianego showbiznesu. Niezwykłe postaci, które swój sukces nierzadko osiągnęły dlatego, że ich życie bywa unlimited, będą dzielić się swoimi historiami. Pierwszy odcinek z Iwoną Pavlović jest już dostępny w Polsat Box Go. Program prowadzi dziennikarz...
W I kwartale 2024 r. Grupa Polsat Plus rozbudowała zasięg 5G Plusa do 23 mln osób, a 5G Ultra o prędkości do 1 Gb/s – do 6 mln osób. Ze światłowodem dociera do 13 mln osób. Wiosenna ramówka Telewizji Polsat miała wysoką oglądalność, a Grupa Polsat-Interia w kwietniu ponownie została nr 1 wśród wydawców internetowych. Trwa rozruch...
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2024 r.
W pierwszym kwartale 2024 r. Grupa Agora osiągnęła rekordowe przychody. Niemal 386 mln zł wpływów oznacza wzrost w stosunku do poprzedniego roku o 30,5%, z czego ponad 100 mln zł pochodzi z kanałów cyfrowych i internetowych. Wyraźnie wyższe przychody wykazały segmenty Film i Książka oraz Radio. Zysk spółki...
W Polsce przynajmniej raz w miesiącu słucha podcastów blisko 9,8 mln osób, co oznacza rok do roku wzrost o 1,6 mln odbiorców. Kim są? Internetowe audycje na żądanie trafiają częściej do kobiet niż mężczyzn, mieszkańców miast i osób lepiej wykształconych. Wnioski z ostatniej części raportu „Słuchacz podcastów w Polsce 2023” przygotowanego przez analityków...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764