logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs dla programistów w kampanii ING

  PR 27.03.2023, przeczytano 555 razy
ilustracja

W ING wystartował konkurs skierowany do programistów, który polega na napisaniu określonego kodu programistycznego w taki sposób, by zużywał jak najmniej energii. Konkurs jest elementem kampanii employer brandingowej skierowanej do tej grupy pracowników. ING jako instytucja finansowa i bankowy lider digitalizacji jest atrakcyjnym miejscem pracy dla IT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-dla-programistow-w-kampanii-ing,399416,artykul.html

ING realizując projekty IT chce robić to w sposób jak najbardziej zrównoważony. Jednym ze sposobów na takie działanie jest green coding, czyli idea tworzenia kodu programistycznego w taki sposób, by zużywał jak najmniej energii. Zgłoszenia do konkursu "Zielona Tesla za zielony kod" można przesyłać do 14 maja br.

W ramach zadania konkursowego uczestnik musi stworzyć kod źródłowy programu i programów uruchamiających zoptymalizowanych pod kątem zapotrzebowania na energię niezbędną do ich prawidłowego działania. Na zadanie konkursowe składają się 3 niezależne zadania. Kod źródłowy programu musi zostać przygotowany w języku programowania Java, a programy uruchamiające, czyli build.sh i run.sh, muszą być przygotowane w języku skryptowym bash.

10 najlepszych zadań będzie przedmiotem oceny kapituły konkursu, która wyłoni jednego zwycięzcę wybierając najbardziej poprawne inżyniersko rozwiązanie. Analiza zadań konkursowych i ocena według poszczególnych kryteriów będzie trwać od 15 maja  do 11 czerwca 2023, a zwycięzca zostanie ogłoszony 21 czerwca 2023 roku do godziny 16.00 na stronie internetowej banku.

Nagrodą za zwycięskie rozwiązanie jest roczne korzystanie z samochodu Tesla 3.

– ING jest bankowym liderem digitalizacji i stabilną firmą. Pracownicy mogą realizować się na poziomie różnych projektów, czy to lokalnych czy globalnych. Z jednej strony zapewniamy rozwój w ramach dużych i ciekawych projektów, w których informatycy mogą pracować z najnowszymi technologiami, z drugiej strony jesteśmy organizacją, która buduje relacje z pracownikami w aspekcie długoterminowym. Specjaliści IT mają realny wpływ na doświadczenia klientów - rozwijają aplikacje, z których codziennie korzystają miliony klientów. W ING pracuje ponad 1200 specjalistów IT. To ogromna i złożona struktura. Tutaj pracownicy zespołowo modelują rozwiązania, w myśl samoorganizujących się zespołów. Każdy może decydować o systemach – powiedział Sławomir Soszyński, CIO, wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego.

W ramach wsparcia kampanii został przygotowany również nowy odcinek cyklu #INGDlaEKO – „Cyfrowy ślad węglowy. Co możemy z nim zrobić”. Cykl prezentuje wybrane, ekologiczne inicjatywy podejmowane przez ING Bank Śląski. Do współpracy przy projekcie zaprosiliśmy znanego dziennikarza naukowego i miłośnika astronomii - Karola Wójcickiego, który wyjaśnia jak wielkie korporacje, ale też każdy z nas może przyczynić się do zmniejszenia digital pollution, czyli cyfrowego śladu węglowego.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764