logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs dla programistów w kampanii ING

  PR 27.03.2023, przeczytano 383 razy
ilustracja

W ING wystartował konkurs skierowany do programistów, który polega na napisaniu określonego kodu programistycznego w taki sposób, by zużywał jak najmniej energii. Konkurs jest elementem kampanii employer brandingowej skierowanej do tej grupy pracowników. ING jako instytucja finansowa i bankowy lider digitalizacji jest atrakcyjnym miejscem pracy dla IT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-dla-programistow-w-kampanii-ing,399416,artykul.html

ING realizując projekty IT chce robić to w sposób jak najbardziej zrównoważony. Jednym ze sposobów na takie działanie jest green coding, czyli idea tworzenia kodu programistycznego w taki sposób, by zużywał jak najmniej energii. Zgłoszenia do konkursu "Zielona Tesla za zielony kod" można przesyłać do 14 maja br.

W ramach zadania konkursowego uczestnik musi stworzyć kod źródłowy programu i programów uruchamiających zoptymalizowanych pod kątem zapotrzebowania na energię niezbędną do ich prawidłowego działania. Na zadanie konkursowe składają się 3 niezależne zadania. Kod źródłowy programu musi zostać przygotowany w języku programowania Java, a programy uruchamiające, czyli build.sh i run.sh, muszą być przygotowane w języku skryptowym bash.

10 najlepszych zadań będzie przedmiotem oceny kapituły konkursu, która wyłoni jednego zwycięzcę wybierając najbardziej poprawne inżyniersko rozwiązanie. Analiza zadań konkursowych i ocena według poszczególnych kryteriów będzie trwać od 15 maja  do 11 czerwca 2023, a zwycięzca zostanie ogłoszony 21 czerwca 2023 roku do godziny 16.00 na stronie internetowej banku.

Nagrodą za zwycięskie rozwiązanie jest roczne korzystanie z samochodu Tesla 3.

– ING jest bankowym liderem digitalizacji i stabilną firmą. Pracownicy mogą realizować się na poziomie różnych projektów, czy to lokalnych czy globalnych. Z jednej strony zapewniamy rozwój w ramach dużych i ciekawych projektów, w których informatycy mogą pracować z najnowszymi technologiami, z drugiej strony jesteśmy organizacją, która buduje relacje z pracownikami w aspekcie długoterminowym. Specjaliści IT mają realny wpływ na doświadczenia klientów - rozwijają aplikacje, z których codziennie korzystają miliony klientów. W ING pracuje ponad 1200 specjalistów IT. To ogromna i złożona struktura. Tutaj pracownicy zespołowo modelują rozwiązania, w myśl samoorganizujących się zespołów. Każdy może decydować o systemach – powiedział Sławomir Soszyński, CIO, wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego.

W ramach wsparcia kampanii został przygotowany również nowy odcinek cyklu #INGDlaEKO – „Cyfrowy ślad węglowy. Co możemy z nim zrobić”. Cykl prezentuje wybrane, ekologiczne inicjatywy podejmowane przez ING Bank Śląski. Do współpracy przy projekcie zaprosiliśmy znanego dziennikarza naukowego i miłośnika astronomii - Karola Wójcickiego, który wyjaśnia jak wielkie korporacje, ale też każdy z nas może przyczynić się do zmniejszenia digital pollution, czyli cyfrowego śladu węglowego.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interprint na Łódź Design Festival
Wejście na rynek pracy generacji Z, coraz bardziej zaawansowana sztuczna inteligencja, wyzwania, które stawiają przed nami alarmujące raporty ekologów… Wszystko to sprawia, że coraz częściej myślami wybiegamy w przyszłość… To właśnie ona i jej postrzeganie były tematem przewodnim minionej edycji Łódź Design Festival. Czy zamiast przepowiadać...
Dr. Oetker wdrożył rozwiązanie Salesforce Marketing Cloud
Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną...
Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group
Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających...
Zakończył się Łódź Design Festival 2023
Wystawy, warsztaty, spotkania z projektantami i architektami oraz rozmowy na najbardziej aktualne i palące tematy – taki był tegoroczny Łódź Design Festival. 17. edycja wydarzenia jak zwykle przyciągnęła topowych reprezentantów polskiej branży kreatywnej oraz fanów dobrego designu.
Rewolucja w handlu: fenomen quick commerce i dark store
Wraz z rozwojem technologii i postępującą cyfryzacją społeczeństwa, handel elektroniczny stał się nieodłączną częścią naszego życia. Klienci poszukują wygody, szybkości i łatwości w zakupach on-line, co prowadzi do powstawania nowych modeli biznesowych takich jak quick commerce oraz dark store. Oba zjawiska odzwierciedlają ewolucję e-commerce i zmieniające się trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764