logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs dla programistów w kampanii ING

  PR 27.03.2023, przeczytano 618 razy
ilustracja

W ING wystartował konkurs skierowany do programistów, który polega na napisaniu określonego kodu programistycznego w taki sposób, by zużywał jak najmniej energii. Konkurs jest elementem kampanii employer brandingowej skierowanej do tej grupy pracowników. ING jako instytucja finansowa i bankowy lider digitalizacji jest atrakcyjnym miejscem pracy dla IT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-dla-programistow-w-kampanii-ing,399416,artykul.html

ING realizując projekty IT chce robić to w sposób jak najbardziej zrównoważony. Jednym ze sposobów na takie działanie jest green coding, czyli idea tworzenia kodu programistycznego w taki sposób, by zużywał jak najmniej energii. Zgłoszenia do konkursu "Zielona Tesla za zielony kod" można przesyłać do 14 maja br.

W ramach zadania konkursowego uczestnik musi stworzyć kod źródłowy programu i programów uruchamiających zoptymalizowanych pod kątem zapotrzebowania na energię niezbędną do ich prawidłowego działania. Na zadanie konkursowe składają się 3 niezależne zadania. Kod źródłowy programu musi zostać przygotowany w języku programowania Java, a programy uruchamiające, czyli build.sh i run.sh, muszą być przygotowane w języku skryptowym bash.

10 najlepszych zadań będzie przedmiotem oceny kapituły konkursu, która wyłoni jednego zwycięzcę wybierając najbardziej poprawne inżyniersko rozwiązanie. Analiza zadań konkursowych i ocena według poszczególnych kryteriów będzie trwać od 15 maja  do 11 czerwca 2023, a zwycięzca zostanie ogłoszony 21 czerwca 2023 roku do godziny 16.00 na stronie internetowej banku.

Nagrodą za zwycięskie rozwiązanie jest roczne korzystanie z samochodu Tesla 3.

– ING jest bankowym liderem digitalizacji i stabilną firmą. Pracownicy mogą realizować się na poziomie różnych projektów, czy to lokalnych czy globalnych. Z jednej strony zapewniamy rozwój w ramach dużych i ciekawych projektów, w których informatycy mogą pracować z najnowszymi technologiami, z drugiej strony jesteśmy organizacją, która buduje relacje z pracownikami w aspekcie długoterminowym. Specjaliści IT mają realny wpływ na doświadczenia klientów - rozwijają aplikacje, z których codziennie korzystają miliony klientów. W ING pracuje ponad 1200 specjalistów IT. To ogromna i złożona struktura. Tutaj pracownicy zespołowo modelują rozwiązania, w myśl samoorganizujących się zespołów. Każdy może decydować o systemach – powiedział Sławomir Soszyński, CIO, wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego.

W ramach wsparcia kampanii został przygotowany również nowy odcinek cyklu #INGDlaEKO – „Cyfrowy ślad węglowy. Co możemy z nim zrobić”. Cykl prezentuje wybrane, ekologiczne inicjatywy podejmowane przez ING Bank Śląski. Do współpracy przy projekcie zaprosiliśmy znanego dziennikarza naukowego i miłośnika astronomii - Karola Wójcickiego, który wyjaśnia jak wielkie korporacje, ale też każdy z nas może przyczynić się do zmniejszenia digital pollution, czyli cyfrowego śladu węglowego.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy influencerzy organizują nam już Święta?
Święta Bożego Narodzenia są jednym z najbardziej wyczekiwanych momentów w kalendarzu Polaków – czasem pełnym tradycji, rodzinnych spotkań i refleksji. W ostatnich latach można jednak zauważyć zmieniające się podejście do celebracji tych wyjątkowych dni. Pod wpływem mediów społecznościowych, a zwłaszcza działalności influencerów,...
Hand Made dla BMW Motorrad
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki BMW Motorrad.
Rekordowy finał kampanii Mosznowładcy
W nieco ponad dwa miesiące organizatorzy kampanii Mosznowładcy i wspierające ich instytucje zapewniły aż 18 dni badań na terenie kraju, dzięki czemu przebadano 9039 mężczyzn! To absolutny rekord akcji, pobijający wyniki wszystkich dotychczasowych edycji.
Świąteczna odsłona Symulatora Biedronki w Robloxie
Symulator sklepu stworzony przez Biedronkę we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) cieszy się rosnącą popularnością, a użytkownicy wygenerowali już ponad 1 400 000 rozgrywek. Z okazji zbliżających się Świąt twórcy przygotowali dla graczy niespodziankę - świąteczną odsłonę gry. 
New is Now - Premiery Sharp/NEC na ISE 2025
Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 firma Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania do wyświetlania obrazu już pod marką Sharp. Technologia dvLED, unikalne projektory z laserem RB, monitory wielkoformatowe oraz interaktywne, cyfrowe plakaty Sharp ePaper, a także oprogramowanie Hiperwall do zarządzania treścią np. ścian video...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764