logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs filatelistyczny Europa 2022

  PR 08.09.2022, przeczytano 670 razy
ilustracjastrzałka

Tylko do 9 września br. można oddać głos na znaczek Poczty Polskiej zgłoszony do prestiżowego konkursu filatelistycznego „EUROPA 2022”. Tematem przewodnim tegorocznej edycji są „Baśnie i legendy” (Stories and Myths”). Maciej Jędrysik, autor konkursowego znaczka Poczty Polskiej, przedstawił na pretendującym do nagrody walorze smoka wawelskiego i szewczyka Skubę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-filatelistyczny-europa-2022,397136,artykul.html

EUROPA to seria znaczków wydawanych przez europejskie administracje pocztowe od 1956 r. Poczta Polska zdecydowała się przedstawić na znaczku legendę o Królu Kraku i smoku wawelskim. Emisja zadebiutowała na rynku 21 kwietnia 2022 br.

Maciej Jędrysik, autor znaczka Poczty Polskiej przedstawił w średniowiecznej stylizacji grafikę smoka wawelskiego i szewczyka Skubę niosącego wypchanego siarką barana. W tle widać słynne wzgórze z zabudowaniami zamku na Wawelu i smoczą jamą poniżej. Na wydanej w komplecie kopercie FDC znajdują się wizerunki Skuby z zabójczą imitacją owieczki na tle pokonanego smoka, zaś powyżej umieszczono obrazek księcia Kraka z postacią niewiasty.

Konkurs na najpiękniejszy znaczek EUROPA, organizowany jest przez PostEurop od 2002 r. Znaczki serii EUROPA mają wyrażać współpracę pomiędzy operatorami pocztowymi oraz promować filatelistykę. Tematy, które pojawiają się w kolejnych latach pokazują wspólne korzenie, kulturę, historię i wspólne cele narodów Europy.

Warto przypomnieć, że od ubiegłego roku zmieniły się zasady głosowania. Dopiero suma głosów operatorów pocztowych zrzeszonych w PostEurop, publiczności oraz ekspertów filatelistycznych pozwoli wybrać trzy zwycięskie znaczki. Dwie pierwsze grupy głosują w trybie online w terminie do 9 września 2022 r., do czego zresztą gorąco zachęcamy naszych Filatelistów (i nie tylko!). Eksperci będą oceniać wydrukowane walory w drugiej połowie września 2022 r. Ostateczne wyniki poznamy w październiku 2022 r., podczas Zgromadzenia Plenarnego PostEurop.

Źródło: Poczta Polska S.A.

www.poczta-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764