logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs filmowy Head & Shoulders

  PR 24.11.2022, przeczytano 779 razy
ilustracjastrzałka

Head & Shoulders startuje z konkursem filmowym #BoNieMam, w którym do wygrania są nagrody o łącznej wartości 20 000 PLN. By wziąć udział w konkursie, wystarczy nagrać film inspirowany reklamą z Marcinem Prokopem używając kultowej frazy „– Head & Shoulders? Nie wiedziałem, że masz łupież” – „Bo nie mam” i opublikować go na mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-filmowy-head-and-shoulders,398112,artykul.html

Na pewno widzieliście kampanię reklamową Head & Shoulders z Marcinem Prokopem wcielającym się w rewolwerowca skrępowanego przez bandytów czy występującego w roli oskarżonego. Bohaterowie spotów są zaskoczeni, widząc należącą do Marcina butelkę z szamponem Head & Shoulders. „Nie wiedziałam, że masz łupież” – mówią, na co prezenter odpowiada „Bo nie mam”, jasno sugerując, że właśnie regularne używanie szamponu przeciwłupieżowego gwarantuje brak tego problemu oraz piękny i zdrowy wygląd jego włosów.

Teraz marka Head & Shoulders postanowiła wesprzeć utalentowanych twórców wideo poprzez konkurs #BoNieMam, którego formuła inspirowana jest spotami reklamowymi z Prokopem.  

Konkurs #BoNieMam skierowany jest do wszystkich pełnoletnich twórców wideo, którzy podejmą wyzwanie i stworzą ciekawy film inspirowany reklamami Head & Shoulders z Marcinem Prokopem.

Aby wziąć udział w konkursie, należy:

  • Nagrać 10-sekundowe wideo (format 9:16, orientacja pionowa) przedstawiające zabawną sytuację zawierającą dialog:

– Head & Shoulders? Nie wiedziałem, że masz łupież!*
– Bo nie mam.

  • Pokazać na nagraniu szampon Head & Shoulders Classic Clean.
  • Zamieścić nagrany film na publicznym koncie w mediach społecznościowych, używając hasztagów #BoNieMam oraz #HeadAndShoulders.
  • Wypełnić i przesłać formularz zgłoszeniowy.

Naprawdę nie trzeba robić nic więcej, by wygrać wartościowe nagrody.

  • Nagroda główna – profesjonalny sprzęt filmowy o wartości 10 000 PLN
  • Dwa wyróżnienia – profesjonalny sprzęt filmowy o wartości 5 000 PLN

Konkurs odbywa się w mediach społecznościowych, takich jak: Instagram, TikTok, Youtube, Facebook.

Konkurs trwa od 17 listopada do 31 grudnia 2022 roku do godz. 23:59.

Źródło: Procter & Gamble

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764