logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs filmowy Head & Shoulders

  PR 24.11.2022, przeczytano 365 razy
ilustracjastrzałka

Head & Shoulders startuje z konkursem filmowym #BoNieMam, w którym do wygrania są nagrody o łącznej wartości 20 000 PLN. By wziąć udział w konkursie, wystarczy nagrać film inspirowany reklamą z Marcinem Prokopem używając kultowej frazy „– Head & Shoulders? Nie wiedziałem, że masz łupież” – „Bo nie mam” i opublikować go na mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-filmowy-head-and-shoulders,398112,artykul.html

Na pewno widzieliście kampanię reklamową Head & Shoulders z Marcinem Prokopem wcielającym się w rewolwerowca skrępowanego przez bandytów czy występującego w roli oskarżonego. Bohaterowie spotów są zaskoczeni, widząc należącą do Marcina butelkę z szamponem Head & Shoulders. „Nie wiedziałam, że masz łupież” – mówią, na co prezenter odpowiada „Bo nie mam”, jasno sugerując, że właśnie regularne używanie szamponu przeciwłupieżowego gwarantuje brak tego problemu oraz piękny i zdrowy wygląd jego włosów.

Teraz marka Head & Shoulders postanowiła wesprzeć utalentowanych twórców wideo poprzez konkurs #BoNieMam, którego formuła inspirowana jest spotami reklamowymi z Prokopem.  

Konkurs #BoNieMam skierowany jest do wszystkich pełnoletnich twórców wideo, którzy podejmą wyzwanie i stworzą ciekawy film inspirowany reklamami Head & Shoulders z Marcinem Prokopem.

Aby wziąć udział w konkursie, należy:

  • Nagrać 10-sekundowe wideo (format 9:16, orientacja pionowa) przedstawiające zabawną sytuację zawierającą dialog:

– Head & Shoulders? Nie wiedziałem, że masz łupież!*
– Bo nie mam.

  • Pokazać na nagraniu szampon Head & Shoulders Classic Clean.
  • Zamieścić nagrany film na publicznym koncie w mediach społecznościowych, używając hasztagów #BoNieMam oraz #HeadAndShoulders.
  • Wypełnić i przesłać formularz zgłoszeniowy.

Naprawdę nie trzeba robić nic więcej, by wygrać wartościowe nagrody.

  • Nagroda główna – profesjonalny sprzęt filmowy o wartości 10 000 PLN
  • Dwa wyróżnienia – profesjonalny sprzęt filmowy o wartości 5 000 PLN

Konkurs odbywa się w mediach społecznościowych, takich jak: Instagram, TikTok, Youtube, Facebook.

Konkurs trwa od 17 listopada do 31 grudnia 2022 roku do godz. 23:59.

Źródło: Procter & Gamble

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764