logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs fotograficzny Canona

   29.08.2003, przeczytano 2649 razy

We wrześniu zainaugurowany zostanie nowy konkurs fotograficzny „Zmniejsz dystans między wyobraźnią a obrazem”. Organizator konkursu – firma Canon Polska, zaprosiła do współpracy największe autorytety świata fotografii oraz wielu sponsorów i media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-fotograficzny-canona,1801,artykul.html

Informacja od organizatorów:
Nowoczesna technologia pozwala coraz lepiej przenosić na papier fotograficzny pomysły istniejące w naszej wyobraźni. Przeobrażenie twórczej idei w dzieło sztuki nie zawsze jest owocne, choć ciężka praca i talent może przynieść niezwykłe efekty. Dla wszystkich pasjonatów fotografii, pracujących nad jakością swoich zdjęć przygotowaliśmy nowy konkurs, który doceni wysiłek najlepszych i pozwoli na dalszy rozwój ich talentu oraz pomoże promować sztukę fotografowania w Polsce.

Do udziału w konkursie pragniemy zaprosić zarówno amatorów jak i profesjonalistów. O poziomie fotografii nadesłanych przez zawodowców decydować będzie profesjonalne jury, zaś zwycięzcę konkursu amatorskiego wyłoni głosowanie Internautów. Z myślą o fotografikach zdecydowanych wziąć udział w konkursie oraz o Internautach, którzy chcieliby głosować w plebiscycie na najlepszą amatorską pracę, przygotowana została specjalna strona. Zawiera ona formularz, za pomocą którego należy zgłosić fotografię do konkursu, dokładny regulamin, opis nagród oraz wszystkie informacje na temat konkursu. Na stronie można także oddać głos na jedną z fotografii oraz przeglądać nadesłane zdjęcia.

http://www.konkurs.canon.pl

Źródło: Canon Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764