logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs fotograficzny City After Eight rozstrzygnięty

  PR 14.09.2005, przeczytano 951 razy
ilustracjastrzałka
I nagroda, Tomasz Słupski Sensors

12 września 2005 r. podczas uroczystego wernisażu z udziałem zwycięzców i wielu znakomitych gości ogłoszone zostały wyniki konkursu fotograficznego City AFTER EIGHT inspirowanego marką wykwintnych miętowych czekoladek. Na ogłoszony w czerwcu konkurs nadesłano prawie 1200 zdjęć, z których jury konkursu, pod przewodnictwem znanego fotografa Chrisa Niedenthala, wybrało 20 najciekawszych prac, przyznając 3 główne nagrody i 17 wyróżnień. Wszystkie nagrodzone prace można oglądać na ogrodzeniu Łazienek Królewskich w Warszawie do 10 października tego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-fotograficzny-city-after-eight-rozstrzygniety,3036,artykul.html

W konkursie zwyciężył pan Tomasz Słupski, którego zdjęcie „Warszawa – 20:34” zostało uznane przez jury za najlepsze. Kolejne nagrody zdobyli pan Michał Bojara i pani Anna Oleksiak z Warszawy. Łączna wartość trzech nagród to 10 000 złotych. Wszystkie nagrodzone i wyróżnione zdjęcia zostaną pokazane szerokiej publiczności podczas wystawy na ogrodzeniu Łazienek Królewskich w Warszawie, która została zorganizowana we współpracy z Yours Gallery.

Spośród tak wielu fotografii naprawdę trudno było nam wybrać te najbardziej zasługujące na nagrody i wyróżnienia. W ocenie braliśmy więc pod uwagę bardzo wiele aspektów związanych zarówno z tematem zdjęć, jak i zastosowaną techniką. Po wnikliwej analizie udało nam się wyselekcjonować najlepsze z najciekawszych i najciekawsze z najlepszych prac i tym samym przyznać nagrody i wyróżnienia. – powiedział po obradach przewodniczący jury konkursu, Chris Niedenthal. W pracach jury udział wzięli również znani fotograficy: Tadeusz Rolke, Anna Brzezińska, Wojtek Wieteska oraz przedstawiciel Nestlé Polska, pani Michelle Ward.

Autorzy wszystkich nadesłanych na konkurs prac pochodzą z ponad 70 polskich miast i miasteczek – od Helu po Śląsk, od Suwalszczyzny po Sudety i od Szczecina po Rzeszów. Przedstawili na swoich zdjęciach wieczorne życie miast z najróżniejszych zakątków świata. Wśród uwiecznionych na fotografiach znalazły się takie jak np.: Nowy Jork, San Francisco, Rzym, Paryż, Budapeszt, Praga, Lwów, Odessa, Bejrut, Katmandu, Rio de Janeiro, El Mariachi w Hiszpanii, a nawet odległe Tokio, Hongkong, Szanghaj czy Bangkok, a także ujęcia tajemniczych miast Norwegii, Szwecji, Turcji i Cypru. Większość fotografii przedstawiała jednak życie polskich miast po zmroku, ujętych czasem z należytą dla sakralnych obiektów powagą, czasem zaś z przymrużeniem oka bądź odrobiną humoru czy wręcz fantazji.

Wśród autorów znaleźli się amatorzy, profesjonaliści oraz uczniowie szkół fotograficznych. Ich prace przedstawiają przeróżne aspekty miejskiej rzeczywistości po godzinie ósmej wieczorem. Niezwykłe i emocjonujące wydarzenia w popularnych miejscach i jakby śpiące, rzadko odwiedzane zakątki. Są piękne i ciekawe architektonicznie obiekty, a także codzienność miejskich uliczek, które mają swoje własne historie.


AFTER EIGHT jest marką należącą do koncernu Nestlé, obecną na rynku od 1963 roku, pod którą produkowane są wykwintne płatki miętowe w delikatnej deserowej czekoladzie. Czekoladki AFTER EIGHT są jednymi z najbardziej popularnych czekoladek na świecie, bowiem stanowią idealne uzupełnienie każdego wieczoru, nadając mu wyjątkowy, ekscytujący smak.

Prace można oglądać również w galerii signs.pl

Źródło: Sensors

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764